Kampsimulatoren for Urealistisk !

Skrevet i Generelt

Slettet klub 18. maj 2010, 15:15
EDIT: Tjuhej...


Simpsons Academy (Game Over) 18. maj 2010, 15:15
Miami Magic Dolphins sagde:
Sådan set har han jo ret smiley.. Man burde have kaldt det kampmotoren i overskriften smiley
Hmm, måske men folk ved jo hvad et er, hvis man læser indholdet af indlægget smiley

Slettet klub 18. maj 2010, 15:18
Olympique Giants sagde:
Fantasy World sagde:
spild af tid at forbedre en ligegyldig grafisk funktion. Hvis det er lækkerier i vil se så køb et rigtigt manager spil, det her er online java baseret i kan ikke forvente at det er max gennemtænkt.

Det er ikke kampmotoren der bestemmer udfaldende af kampene, den laver bare et lille show til ære for jer der gider se på det.

Istedet for at bruge en masse tid på at udvikle en ubetydelig funktion skulle de hellere gå igang med bugrettelser.

-FW
Har du egentlig forstånd på hvad du udtaler dig om?? Kampmotoren har der bestemt indflydelse på kampenens udfald. Det er jo den der spiller dem ? smiley
HELT ENIG !! og godt at der er endelig nogen er for sagt noget om det smiley

Slettet klub 18. maj 2010, 15:21
Da jeg læste overskriften/tråden tænkte jeg primært du var utilfreds med den måde den animerede kampen på.

Kampmotoren vælger at dit hold skal have 1 rødt kort og kampen ender 2-0

Simulatoren går så ind og simulere et lille show for dig, hvor du så får et rødt kort på et tilfældigt tidspunkt i kampen og scorer 2 mål.

Om kampmotoren også går ind og siger hvornår der der skal indtræffe mål og rødt kort, kan godt være, men for satan altså smiley. Det er da petitesser.

Simpsons Academy (Game Over) 18. maj 2010, 15:29
Fantasy World sagde:
Da jeg læste overskriften/tråden tænkte jeg primært du var utilfreds med den måde den animerede kampen på.

Kampmotoren vælger at dit hold skal have 1 rødt kort og kampen ender 2-0

Simulatoren går så ind og simulere et lille show for dig, hvor du så får et rødt kort på et tilfældigt tidspunkt i kampen og scorer 2 mål.

Om kampmotoren også går ind og siger hvornår der der skal indtræffe mål og rødt kort, kan godt være, men for satan altså smiley. Det er da petitesser.
Normalt svarer man først når man har læst indlægget igennem og ikke bare ud for en overskrift ?

Slettet klub 18. maj 2010, 15:29
Olympique Giants sagde:
SC Le Naruto sagde:
Esbjerg Blue Jackets sagde:
Lækkert indlæg!

Og helt klart støtte herfra! Den er så forældet den kampsimulator!!

Samtidig bør man kigge på urealistiske taktikker!!
Den del sys jeg godt i kan tage med!
enig (:
Jeg skulle mene at udvilkerne er i gang med at udvikle taktik delen i spillet smiley Mener det var det næste de ville kigge på smiley
Ja ja, men der er langt fra at give flere valgmuligheder i taktikdelen til at urealistiske opstillinger bliver straffet.. smiley De ting kan man ikke sætte lig emd hinanden!

Simpsons Academy (Game Over) 18. maj 2010, 15:34
Esbjerg Blue Jackets sagde:
Olympique Giants sagde:
SC Le Naruto sagde:
Esbjerg Blue Jackets sagde:
Lækkert indlæg!

Og helt klart støtte herfra! Den er så forældet den kampsimulator!!

Samtidig bør man kigge på urealistiske taktikker!!
Den del sys jeg godt i kan tage med!
enig (:
Jeg skulle mene at udvilkerne er i gang med at udvikle taktik delen i spillet smiley Mener det var det næste de ville kigge på smiley
Ja ja, men der er langt fra at give flere valgmuligheder i taktikdelen til at urealistiske opstillinger bliver straffet.. smiley De ting kan man ikke sætte lig emd hinanden!
Bestemt bestemt smiley

Slettet klub 18. maj 2010, 15:35
Olympique Giants sagde:
Fantasy World sagde:
Da jeg læste overskriften/tråden tænkte jeg primært du var utilfreds med den måde den animerede kampen på.

Kampmotoren vælger at dit hold skal have 1 rødt kort og kampen ender 2-0

Simulatoren går så ind og simulere et lille show for dig, hvor du så får et rødt kort på et tilfældigt tidspunkt i kampen og scorer 2 mål.

Om kampmotoren også går ind og siger hvornår der der skal indtræffe mål og rødt kort, kan godt være, men for satan altså smiley. Det er da petitesser.
Normalt svarer man først når man har læst indlægget igennem og ikke bare ud for en overskrift ?
overskriften/tråden

Desuden ændrer det ikke på min holdning at jeg mener udviklerne kunne foretage sig mere fornuftige ting.

Simpsons Academy (Game Over) 18. maj 2010, 15:39
Fantasy World sagde:
Olympique Giants sagde:
Fantasy World sagde:
Da jeg læste overskriften/tråden tænkte jeg primært du var utilfreds med den måde den animerede kampen på.

Kampmotoren vælger at dit hold skal have 1 rødt kort og kampen ender 2-0

Simulatoren går så ind og simulere et lille show for dig, hvor du så får et rødt kort på et tilfældigt tidspunkt i kampen og scorer 2 mål.

Om kampmotoren også går ind og siger hvornår der der skal indtræffe mål og rødt kort, kan godt være, men for satan altså smiley. Det er da petitesser.
Normalt svarer man først når man har læst indlægget igennem og ikke bare ud for en overskrift ?
overskriften/tråden

Desuden ændrer det ikke på min holdning at jeg mener udviklerne kunne foretage sig mere fornuftige ting.
Fint lad den nu ligge smiley Vi dog en del som mener at dette er et meget vigtigt fokus punkt for udviklerne smiley

Slettet klub 18. maj 2010, 17:19
Ac Hillerød United sagde:
Det er også ret urealistisk, så længe en spiller kan være skadet.

Jeg har flere gange haft spillere der har været skadet i næsten 3 sæsoner.
Med den logik er der jo intet, som rent proportionalt hænger sammen på vman. Man kunne også se lidt anderledes på det, nemlig at 3 uger er 3/4 af et år (en sæson) - hvilket er 100% realistisk..


Besvar