Idé Tråden - Kom med dine forslag!

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 1. maj 2020, 09:56
BK Frem sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Man skal kunne se noget mere statistik på ens kampreferater. Hvor mange redninger ens keeper har haft, vundne tacklinger ens forsvarspillere har lavet, afgørende afleveringer der er blevet lavet og hvor mange skud den mest scorende angriber har skulle bruge for at komme til fadet :-) kunne ihvertfald godt tænke mig at se noget mere statistik på kampene, så byd endelig ind hvis man syntes, at det skal være noget andet end det som jeg har skrevet
Rigtig god idé!
Tak :-)
TEAM spy sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Man skal kunne se noget mere statistik på ens kampreferater. Hvor mange redninger ens keeper har haft, vundne tacklinger ens forsvarspillere har lavet, afgørende afleveringer der er blevet lavet og hvor mange skud den mest scorende angriber har skulle bruge for at komme til fadet :-) kunne ihvertfald godt tænke mig at se noget mere statistik på kampene, så byd endelig ind hvis man syntes, at det skal være noget andet end det som jeg har skrevet
Og ikke mindst inkludere clean sheets under keeperes stats!
Ja, fin ide :-)

Bjørnholt FC (And then what) 1. maj 2020, 10:04
Bjørnholt FC sagde:
Man skal kunne se noget mere statistik på ens kampreferater. Hvor mange redninger ens keeper har haft, vundne tacklinger ens forsvarspillere har lavet, afgørende afleveringer der er blevet lavet og hvor mange skud den mest scorende angriber har skulle bruge for at komme til fadet :-) kunne ihvertfald godt tænke mig at se noget mere statistik på kampene, så byd endelig ind hvis man syntes, at det skal være noget andet end det som jeg har skrevet
Derudover kunne det også være fedt, hvis der endelig blev gjort ligeså meget statistik for assists i diverse kampe som der bliver gjort det med mål

BK Frem (BK Frem) 1. maj 2020, 10:08
Bjørnholt FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Man skal kunne se noget mere statistik på ens kampreferater. Hvor mange redninger ens keeper har haft, vundne tacklinger ens forsvarspillere har lavet, afgørende afleveringer der er blevet lavet og hvor mange skud den mest scorende angriber har skulle bruge for at komme til fadet :-) kunne ihvertfald godt tænke mig at se noget mere statistik på kampene, så byd endelig ind hvis man syntes, at det skal være noget andet end det som jeg har skrevet
Derudover kunne det også være fedt, hvis der endelig blev gjort ligeså meget statistik for assists i diverse kampe som der bliver gjort det med mål
den er også tilføjet.

Team Spy; du har et par idéer som ikke er skrevet ind. du må formulere det bedre

Bjørnholt FC (And then what) 1. maj 2020, 10:11
BK Frem sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Man skal kunne se noget mere statistik på ens kampreferater. Hvor mange redninger ens keeper har haft, vundne tacklinger ens forsvarspillere har lavet, afgørende afleveringer der er blevet lavet og hvor mange skud den mest scorende angriber har skulle bruge for at komme til fadet :-) kunne ihvertfald godt tænke mig at se noget mere statistik på kampene, så byd endelig ind hvis man syntes, at det skal være noget andet end det som jeg har skrevet
Derudover kunne det også være fedt, hvis der endelig blev gjort ligeså meget statistik for assists i diverse kampe som der bliver gjort det med mål
den er også tilføjet.

Team Spy; du har et par idéer som ikke er skrevet ind. du må formulere det bedre
Super fedt, tak for det. I forhold til det med autofyring af spillere, så er det ikke så meget 15 årige jeg kun tænker på men mere generelt når man gerne vil ha fyret nogle spillere, men ikke har mulighed for det før næste dag :-)

TEAM spy (Hele førsteholdet på transfer) 1. maj 2020, 10:15
BK Frem sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Man skal kunne se noget mere statistik på ens kampreferater. Hvor mange redninger ens keeper har haft, vundne tacklinger ens forsvarspillere har lavet, afgørende afleveringer der er blevet lavet og hvor mange skud den mest scorende angriber har skulle bruge for at komme til fadet :-) kunne ihvertfald godt tænke mig at se noget mere statistik på kampene, så byd endelig ind hvis man syntes, at det skal være noget andet end det som jeg har skrevet
Derudover kunne det også være fedt, hvis der endelig blev gjort ligeså meget statistik for assists i diverse kampe som der bliver gjort det med mål
den er også tilføjet.

Team Spy; du har et par idéer som ikke er skrevet ind. du må formulere det bedre
Under "2. Alle spillere generelt."

Idé: Tilføj clean sheets hos målmænd under spillerens Historie

Bjørnholt FC (And then what) 1. maj 2020, 17:08
Gøre en sæson mere spændende i form af flere udkåringer end bare den bedste målscore i ligaen/turneringen. Det kunne f.eks være sæsonens/tuneringens hold, den bedste spiller ala MVP, ugens overraskelse i form af det hold som der før ugen gik igang havde færrest vifapoint der så har klaret sig bedst, bedste spiller per position osv. :-) Kan ikke lige komme på flere ideer men der er helt sikkert mere man kan tilføje til dette. Føler ihvertfald selv at det ville være med til at give noget mere til spillet end bare at se det bedste og dårligste hold rykke op og ned samt hvilken spiller der nu engang scorer flest mål :-)

BK Frem (BK Frem) 2. maj 2020, 10:02
Opdateret

Loyals (VMEnhancer) 2. maj 2020, 10:48
Jeg kunne godt tænke mig en funktion med 'Nyheder' og 'kampreferater/-reaktioner'.

Det lyder som et voldsomt arbejde hvis alt skal ske manuelt, derfor var tanken at selve teksterne er i 'skabelonform', således at alle kampe som matcher med "kriterierne" for at denne skabelon kan bruge har mulighed for at få denne som blev automatisk tilpasset.
(Meget korte eksempler)
F.eks. 1-0 kamp med mål i overtiden og få chancer: "Det var en meget lang og kedelige kamp, men til sidst tilkæmpede X sig et flot mål af Z."

Tanken var også at selve teksterne til skabelonerne kunne ligge ud til brugerne, og kunne 'betales' med klip, som en tak for indsatsen.

Så kunne man oprette sin skabelon og vælge hvilke kriterier der skal gøre sig gælende, og når den så er godkendt fra VMs side, så ville den kunne dukke op.

Ønskeligt skulle der kunne kommenteres på nyhederne for at skabe lidt liv - Og lidt drillerier og håneret.

Jeg har ikke haft lejlighed til at præsentere det for Sunny endnu. Nogle ville være ligeglade med en sådan ting, mens andre vil se på det med glæde.

Det behøver ikke komme på listen, men det var primært for at høre om jeg stå alene med at synes det kunne være en fin funktion smiley

FC Sporbognsaktieselsk (JSA) 2. maj 2020, 12:05
Loyals sagde:
Jeg kunne godt tænke mig en funktion med 'Nyheder' og 'kampreferater/-reaktioner'.

Det lyder som et voldsomt arbejde hvis alt skal ske manuelt, derfor var tanken at selve teksterne er i 'skabelonform', således at alle kampe som matcher med "kriterierne" for at denne skabelon kan bruge har mulighed for at få denne som blev automatisk tilpasset.
(Meget korte eksempler)
F.eks. 1-0 kamp med mål i overtiden og få chancer: "Det var en meget lang og kedelige kamp, men til sidst tilkæmpede X sig et flot mål af Z."

Tanken var også at selve teksterne til skabelonerne kunne ligge ud til brugerne, og kunne 'betales' med klip, som en tak for indsatsen.

Så kunne man oprette sin skabelon og vælge hvilke kriterier der skal gøre sig gælende, og når den så er godkendt fra VMs side, så ville den kunne dukke op.

Ønskeligt skulle der kunne kommenteres på nyhederne for at skabe lidt liv - Og lidt drillerier og håneret.

Jeg har ikke haft lejlighed til at præsentere det for Sunny endnu. Nogle ville være ligeglade med en sådan ting, mens andre vil se på det med glæde.

Det behøver ikke komme på listen, men det var primært for at høre om jeg stå alene med at synes det kunne være en fin funktion smiley
Lyder som en fin idé, jeg synes selv det giver lidt ekstra, når man feks kan læse en talentspejders bedømmelse af en spiller, og det ikke bare er et tal. Det er selvfølgelig ikke så nødvendigt, men det gør bare spillet lidt mere realistisk smiley

Hamsterdam CF (OVER AND OUT) 3. maj 2020, 11:14
jeg har tit tænkt på om det ik kan være muligt at se hvornår, ens spillere får en udmærkelse.

https://www.virtualmanager.com/players/13505531-jerry-benda

ligesom min spiller her blev klasse spillere for 12-4-2020, kunne man ikke få det skrevet under udmærkelse, når det er sket ? smiley
det samme med T, og W.


Hamsterdam CF
Besvar