Idé Tråden - Kom med dine forslag!

Skrevet i Generelt

Appels FC (Farvel) 7. oktober 2021, 22:10
FC Ølmave sagde:
Jeg ved ikke om det er forslået. Men en historik over ens hentede ungdomsspillere, sorteret efter værdi.
Det er lidt svært at "keep track" på de gode man har hentet, med mindre man gemmer linket/navnet lokalt.

Det er altid lidt sjovt at se hvad de er blevet til efter 5-10-15 sæsoner.
https://www.virtualmanager.com/players/creations

Tryk på "værdi" ude til højre. Så sortere du efter værdi smiley

FC Ølmave (Bjarke) 7. oktober 2021, 22:17
Appels FC sagde:

https://www.virtualmanager.com/players/creations

Tryk på "værdi" ude til højre. Så sortere du efter værdi smiley
Der kan man bare se smiley
Den kendte jeg ikke. Mange tak, lige hvad jeg manglede.

Thorshammer United (EPU) 13. oktober 2021, 12:53
En forslagsændring til "Retningslinjer for anvendelse af forum".
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1091117-retningslinjer-for-anvendelse-af-forum

Der står under "God opførsel på forum" at:
Citat start
Undgå at skrive med STORT – både i overskrift og i indlæg. At skrive med STORT kan blive opfattet som en provokation, og vil blive opfattet som værende i strid med § 2.1 (Tone).
Citat slut.

Hertil vil jeg bare sige, at det er en gang vås. Det hedder at skrive med STORE BOGSTAVER eller skrive med VERSALER!

Samtidig synes jeg, det burde være tilladt i salgstråde at bruge versaler i overskrift.

Thisted Brewers Junior (Anders) 16. oktober 2021, 01:11
Talentspejderrapport af klubber opdelt efter senior og ungdomshold.
Kunne være som "Filtrér efter hold" under "spiller" på klub profilen. :-)

Slettet klub 23. oktober 2021, 19:29
Der burde være en funktion, hvor man kan se om spillerklubber ønsker reklame eller ikke ønsker reklame. LIGESOM der er på postkassen udenfor huset derhjemme. Så skriver man ''reklame nej tak'', hvis man ikke ønsker reklame. Men til os andre, der ØNSKER reklamer, burde vel få lov til at reklamere for hinanden!!!

Solsbury Hill (Jigsaw) 23. oktober 2021, 19:33
Boss GF sagde:
Der burde være en funktion, hvor man kan se om spillerklubber ønsker reklame eller ikke ønsker reklame. LIGESOM der er på postkassen udenfor huset derhjemme. Så skriver man ''reklame nej tak'', hvis man ikke ønsker reklame. Men til os andre, der ØNSKER reklamer, burde vel få lov til at reklamere for hinanden!!!
Hvilken reklame?

Slettet klub 23. oktober 2021, 20:41
Solsbury Hill sagde:
Boss GF sagde:
Der burde være en funktion, hvor man kan se om spillerklubber ønsker reklame eller ikke ønsker reklame. LIGESOM der er på postkassen udenfor huset derhjemme. Så skriver man ''reklame nej tak'', hvis man ikke ønsker reklame. Men til os andre, der ØNSKER reklamer, burde vel få lov til at reklamere for hinanden!!!
Hvilken reklame?
Eksempelvis hvis jeg ønsker at reklamere mine spillere til dig. Hvis der så var en funktion hvor jeg kunne se om du ønskede reklame eller var i mod det. Hvis du så var i mod det og jeg alligevel reklamerede til dig, så kunne jeg få en bøde og værste fald et Ban. Men jeg tror der er mange klubber der ikke har noget i mod at få spillerreklame fra andre klubber smiley

Nordisk Idrætslaug (Poala) 10. november 2021, 21:41
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at man selv kunne vælge en aldersgrænse for hvilken alder der gør, at indkøbte spillere bliver sat på førsteholdet eller ungdomsholdet.

Fx ville det være rart om jeg kunne vælge at alle nyindkøbte spillere over 21 røg automatisk ind i førsteholdstruppen. Andre ville måske vælge 19 år - eller noget helt andet smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 10. november 2021, 22:02
Nordisk Idrætslaug sagde:
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at man selv kunne vælge en aldersgrænse for hvilken alder der gør, at indkøbte spillere bliver sat på førsteholdet eller ungdomsholdet.

Fx ville det være rart om jeg kunne vælge at alle nyindkøbte spillere over 21 røg automatisk ind i førsteholdstruppen. Andre ville måske vælge 19 år - eller noget helt andet smiley
Det synes nok ville være rigtig svært at håndtere, som du selv nævner
ville det være meget individuelt.. !
Og det er jo blot at klikke en enkelt gang hvis du vil rykke en spiller op..
Jeg tænker de fleste vil synes den naturlige sortering er nemmest..
Ihvertfald skulle det være en indstilling du skulle ændre aktivt, for at
tilpasse til din egen klub

Nordisk Idrætslaug (Poala) 10. november 2021, 22:59
Pers LØVER sagde:
Nordisk Idrætslaug sagde:
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at man selv kunne vælge en aldersgrænse for hvilken alder der gør, at indkøbte spillere bliver sat på førsteholdet eller ungdomsholdet.

Fx ville det være rart om jeg kunne vælge at alle nyindkøbte spillere over 21 røg automatisk ind i førsteholdstruppen. Andre ville måske vælge 19 år - eller noget helt andet smiley
Det synes nok ville være rigtig svært at håndtere, som du selv nævner
ville det være meget individuelt.. !
Og det er jo blot at klikke en enkelt gang hvis du vil rykke en spiller op..
Jeg tænker de fleste vil synes den naturlige sortering er nemmest..
Ihvertfald skulle det være en indstilling du skulle ændre aktivt, for at
tilpasse til din egen klub
Besværligt hvordan? Du kunne jo i så fald lade den blive på 24 smiley

Det er ikke at klikke en enkelt gang. Det er flere kliks hver gang, og når alt over 18 rykkes ned, og man ikke handler spillere der er over 24, er det et stort irritationsmoment.
Besvar