Hvad arbejder i med?

Skrevet i Off-topic

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 29. september 2022, 11:04
Spurs sagde:
Nobr sagde:
Leopard Golf sagde:
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Fultids investor.
Puha, brikker, aktier, crypto?
Kun aktier
Vildt smiley og fedt. Har leget meget med det, men ikke rigtigt seriøst. For et par måneder siden valgte jeg dog at gøre noget ved det. Jeg smed nogle penge i Lucid og Freetrailer. De har været gode ved mig smiley har du nogle tips så?
Hehe, vil nødig komme med anbefalinger, da folk selv skal tage deres beslutning. Derimod har jeg ikke noget imod at fortælle, hvad jeg har kig på.
Ambu
Cbrain
Quantafuel
Bavarian
ExpreS2ion
Håber du lagde penge i noget andet for 1 år siden ellers er det hårde tider her 1 år efter.

Læser Bioteknologi på KU
Har kun været i ChemoMetic i år og har der hentet 20%. Er kun i kontanter og venter til markedet når bunden. smiley
Det svære i den sammenhæng er vel, at ingen ved hvornår markedet rammer bunden? smiley
Korrekt. Ligeså vanskeligt som at fange toppen. Strategien for mig er at købe ind, nå markedet er begyndt at stige og det igen er kommet ro på. I den forbindelse er det for mig ligegyldigt, hvis jeg ikke lige er med på de første 10%. (Dette kort fortalt) smiley

Spurs (Møller) 29. september 2022, 11:08
Nobr sagde:
Spurs sagde:
Nobr sagde:
Leopard Golf sagde:
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Fultids investor.
Puha, brikker, aktier, crypto?
Kun aktier
Vildt smiley og fedt. Har leget meget med det, men ikke rigtigt seriøst. For et par måneder siden valgte jeg dog at gøre noget ved det. Jeg smed nogle penge i Lucid og Freetrailer. De har været gode ved mig smiley har du nogle tips så?
Hehe, vil nødig komme med anbefalinger, da folk selv skal tage deres beslutning. Derimod har jeg ikke noget imod at fortælle, hvad jeg har kig på.
Ambu
Cbrain
Quantafuel
Bavarian
ExpreS2ion
Håber du lagde penge i noget andet for 1 år siden ellers er det hårde tider her 1 år efter.

Læser Bioteknologi på KU
Har kun været i ChemoMetic i år og har der hentet 20%. Er kun i kontanter og venter til markedet når bunden. smiley
Det svære i den sammenhæng er vel, at ingen ved hvornår markedet rammer bunden? smiley
Korrekt. Ligeså vanskeligt som at fange toppen. Strategien for mig er at købe ind, nå markedet er begyndt at stige og det igen er kommet ro på. I den forbindelse er det for mig ligegyldigt, hvis jeg ikke lige er med på de første 10%. (Dette kort fortalt) smiley
Jeg er helt med smiley
Stadig en svær øvelse dog smiley

Solgte også størstedelen for et godt stykke tid siden.
Synes det er en svær øvelse "bare" at vente
Da jeg har så mange virksomheder jeg gerne vil investere i, som er faldet langt mere end hvad de har "fortjent", nu siger jeg fortjent, da jeg ikke tænker at gå ind i tekniske analyser her smiley

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 29. september 2022, 11:16
Spurs sagde:
Nobr sagde:
Spurs sagde:
Nobr sagde:
Leopard Golf sagde:
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Fultids investor.
Puha, brikker, aktier, crypto?
Kun aktier
Vildt smiley og fedt. Har leget meget med det, men ikke rigtigt seriøst. For et par måneder siden valgte jeg dog at gøre noget ved det. Jeg smed nogle penge i Lucid og Freetrailer. De har været gode ved mig smiley har du nogle tips så?
Hehe, vil nødig komme med anbefalinger, da folk selv skal tage deres beslutning. Derimod har jeg ikke noget imod at fortælle, hvad jeg har kig på.
Ambu
Cbrain
Quantafuel
Bavarian
ExpreS2ion
Håber du lagde penge i noget andet for 1 år siden ellers er det hårde tider her 1 år efter.

Læser Bioteknologi på KU
Har kun været i ChemoMetic i år og har der hentet 20%. Er kun i kontanter og venter til markedet når bunden. smiley
Det svære i den sammenhæng er vel, at ingen ved hvornår markedet rammer bunden? smiley
Korrekt. Ligeså vanskeligt som at fange toppen. Strategien for mig er at købe ind, nå markedet er begyndt at stige og det igen er kommet ro på. I den forbindelse er det for mig ligegyldigt, hvis jeg ikke lige er med på de første 10%. (Dette kort fortalt) smiley
Jeg er helt med smiley
Stadig en svær øvelse dog smiley

Solgte også størstedelen for et godt stykke tid siden.
Synes det er en svær øvelse "bare" at vente
Da jeg har så mange virksomheder jeg gerne vil investere i, som er faldet langt mere end hvad de har "fortjent", nu siger jeg fortjent, da jeg ikke tænker at gå ind i tekniske analyser her smiley
Forstår hvad du mener. Men som med handlen her, er det markedet der bestemmer prisen. Aktiepriserne kan stadig falde, Jeg tror der kommer mange nedjusteringer og konkurser. Tror heller ikke verdenen helt har fået styr på inflationen endnu. Tror det er klogt at holde krudtet tørt - selv om det er svært. smiley

Spurs (Møller) 29. september 2022, 11:22
Nobr sagde:
Spurs sagde:
Nobr sagde:
Spurs sagde:
Nobr sagde:
Leopard Golf sagde:
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Fultids investor.
Puha, brikker, aktier, crypto?
Kun aktier
Vildt smiley og fedt. Har leget meget med det, men ikke rigtigt seriøst. For et par måneder siden valgte jeg dog at gøre noget ved det. Jeg smed nogle penge i Lucid og Freetrailer. De har været gode ved mig smiley har du nogle tips så?
Hehe, vil nødig komme med anbefalinger, da folk selv skal tage deres beslutning. Derimod har jeg ikke noget imod at fortælle, hvad jeg har kig på.
Ambu
Cbrain
Quantafuel
Bavarian
ExpreS2ion
Håber du lagde penge i noget andet for 1 år siden ellers er det hårde tider her 1 år efter.

Læser Bioteknologi på KU
Har kun været i ChemoMetic i år og har der hentet 20%. Er kun i kontanter og venter til markedet når bunden. smiley
Det svære i den sammenhæng er vel, at ingen ved hvornår markedet rammer bunden? smiley
Korrekt. Ligeså vanskeligt som at fange toppen. Strategien for mig er at købe ind, nå markedet er begyndt at stige og det igen er kommet ro på. I den forbindelse er det for mig ligegyldigt, hvis jeg ikke lige er med på de første 10%. (Dette kort fortalt) smiley
Jeg er helt med smiley
Stadig en svær øvelse dog smiley

Solgte også størstedelen for et godt stykke tid siden.
Synes det er en svær øvelse "bare" at vente
Da jeg har så mange virksomheder jeg gerne vil investere i, som er faldet langt mere end hvad de har "fortjent", nu siger jeg fortjent, da jeg ikke tænker at gå ind i tekniske analyser her smiley
Forstår hvad du mener. Men som med handlen her, er det markedet der bestemmer prisen. Aktiepriserne kan stadig falde, Jeg tror der kommer mange nedjusteringer og konkurser. Tror heller ikke verdenen helt har fået styr på inflationen endnu. Tror det er klogt at holde krudtet tørt - selv om det er svært. smiley
Jeg er i samme båd, at jeg hellere vil gå glip af de første % den rigtige retning, end at hoppe på, inden bunden smiley

Jeg tror dog at verdenen overvurderer, hvilket vi også vil få at se på en positiv måde. Spørgsmålet er bare hvornår.
Der er helt sikkert noget inflation + krig der skal styr på først smiley

WorldsMaster (Sjønne) 6. marts 2023, 12:25
Har eget firma, og sælger dæk smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 6. marts 2023, 12:29
WorldsMaster sagde:
Har eget firma, og sælger dæk smiley
Fedt. Jeg købte i slutningen af 2022, det virker som om mange af de webshops der er, kører på noget dropshipping. Det er stort set samme priser og det ser ud til at alt sendes fra Tyskland, stemmer det? smiley

WorldsMaster (Sjønne) 6. marts 2023, 12:30
Ja, det er der rigtig mange som gør, dog har jeg selv lager, og sender selv ud smiley sælger primært dæk på DBA mindre omkosninger smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 6. marts 2023, 12:35
WorldsMaster sagde:
Ja, det er der rigtig mange som gør, dog har jeg selv lager, og sender selv ud smiley sælger primært dæk på DBA mindre omkosninger smiley
Tror egentlig også at det er den rette markedsplads, når dropshipperne bruger så mange på markedsføring. Medmindre du gør det samme, så ender du bare med at drukne blandt dem.

Men fedt! Fik mig lige til at huske at jeg skal sætte dækkene fra den gamle bil til salg så vi kan få noget plads i skuret smiley

WorldsMaster (Sjønne) 6. marts 2023, 12:37
Bruger ikke penge på markedsføring, heldigvis, eller betaler 99kr om måneden på DBA smiley
Besvar