Din ambition for sæsonen...

Skrevet i Generelt

Ac dragon IF (Robert) 17. december 2023, 13:58
Målet for næste sæson er en treble hos ungdomsklubben

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 17. december 2023, 13:59
Ac dragon IF sagde:
Målet for næste sæson er en treble hos ungdomsklubben
Held og lykke! smiley

Mr Popgun FC (Clear Eyes Full Hearts) 17. december 2023, 14:14
Målet for næste sæson er at få en skade så jeg kan bruge julekalenderens låger

Antalyaspor (Antalyaspor) 20. december 2023, 04:04
Målet er at vi efterhånden skal vise at vi er et etableret hold i 2. division.

Sæsonen har budt på en OK start med 2 sejre, 6 uafgjorte(!!!) og 1 nederlag.

Det vilde i det er, at alle de uafgjorte kampe er endt 1-1.

Antalyaspor (Antalyaspor) 22. december 2023, 15:09
God damn hvor spiller jeg mange uafgjorte kampe i den her sæson…. men hellere det end at tabe.

Jeg er nu meget tæt på de magiske +30 point, som bør betyde overlevelse. Stadig 10 kampe tilbage, så vi bør ikke komme i nedrykningsfare denne sæson. smiley

Howay The Lads (Eddie Howe - Newcastle United FC) 5. januar 2024, 05:11
Vinde Serie A, med U-23. smiley

Howay The Lads (Eddie Howe - Newcastle United FC) 7. januar 2024, 09:03
Rosenborg Boldklub sagde:
Vinde Serie A, med U-23. smiley
- Mission completed smiley

Forza Anarchy (Don Corleone) 7. januar 2024, 10:30
Sidste sæson endte for førsteholdet med en sikker 6 plads i den brasilianske 3. division samt en suveræn sidsteplads for ungdomsholdet i den bedste brasilianske division. Det var til til et skift til Tyskland for at score lidt bonuscredits.
Fremfor at havne i 3. og 2. division i Tyskland ender jeg med at havne 2. division med førsteholdet og Bundesligaen med de unge anarkister. Jo tak det gav lidt over en mio. i bonuscredits, men det blev en svær sæson, hvor målet var overlevelse.

Førsteholdet klarede den med nød og næppe med en placering lige over nedrykningsstregen.
Ungdomsholdet derimod havner under stregen og må derfor umiddelbart acceptere en nedrykning.
Rent økonomisk har det været en dyr sæson. Jeg har fået købt det meste af den næste generation af fornuftige talenter til at tage over, når de unge engang skal forfremmes til førsteholdet, men for pokker hvor har jeg lavet nogle handler, som har kostet i mit forsøg på at hente den nye generation.

Næste sæson rykker jeg videre fra Tyskland til Frankrig. Hvad næste sæsons målsætning bliver vil afhænge af, hvilke divisioner jeg bliver placeret i. Økonomisk håber jeg på 2. division til førsteholdet og Ligue 1 til ungdomsholdet. Sportsligt håber jeg på 2x 2. division, så de unge forhåbentlig kan spille med om oprykning frem for nedrykning.

Spicy Fanta FC (Spicy) 7. januar 2024, 14:32
U23:
I sidste sæson opnåede mit U23 hold at vinde ligaen, men ikke Cuppen. Denne sæson formåede de at vinde the double, både ligaen og pokalen.

Derfor skal U23 holdet mod nye eventyr i håb om, at de kan nå og vinde noget mere, inden de bliver seniorspillere. De har ca. 5 ugers forsøg - og det bliver nok noget med at arbejde sig op i rækkerne i første omgang. Nu må klubben se, hvor Vman placere os, når sæsonopdateringen går i gang.

Disse ord kommer fra en glad og stolt manager!

Ac dragon IF (Robert) 7. januar 2024, 15:11
Målet for ungdom er at vinde ligaen samt alle cups i et hug.
Besvar