Din ambition for sæsonen...

Skrevet i Generelt

Spicy Fanta FC (Spicy) 12. februar 2024, 03:14
Sæsonen der gik:
Seniorholdet havde klubbens fremtidig ungdomsspillere i truppen for at spare på energien. I mens havde U23 det sidste skud for fuld trup, inden de bliver seniorspillere spillet sig frem til en anden plads med 59 point (1 point fra nr. 1) og en pokalsejr 0-3, hvilket var tiltrængt efter et finale nederlag i sæsonen før det den.

Kommende sæson:
Seniorhold top 3
Ungdomshold ryk ned, så vi kan etablere os ordentligt uden at miste for meget energi.

Spicy Fanta FC (Spicy) 10. marts 2024, 19:41
Målsætning for den kommende sæson:

- Seniorholdet i top 3

- Ungdomsholdet med i kampen om overlevelse - hele vejen til allersidste spillerunde

Gudenå FC (Blaki er god) 10. marts 2024, 20:24
Huber at Vince cuppen med senori Holland
Men Der skal noget held til

Afc Stefans (Rudolfo Dellepøls) 10. marts 2024, 20:47
Målsætning for den kommende sæson:

- Seniorholdet i top 6

- Ungdomsholdet med i kampen om medaljer i bedste U23 række samt minimum Semifinale i pokal turnering

Ac dragon IF (Robert) 10. marts 2024, 23:14
Min ambition for sæsonen er ikke at forlade spillet.

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 10. marts 2024, 23:31
Ac dragon IF sagde:
Min ambition for sæsonen er ikke at forlade spillet.
Sæt ikke "barren" for højt. smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 14. marts 2024, 20:28
Det er sgu en spændende sæson i Major league..
Alt er vendt lidt på hovedet.. 😀
https://www.virtualmanager.com/leagues/15/1/1

Klopps Kids (Værste træningskrise nogensinde) 15. marts 2024, 01:55
Efter noget tid i de øverste divisioner besluttede jeg mig for at tage turen ned og udelukkende handle med unge for at skabe mere profit, så jeg kan udvide mit stadion til det maksimale. Herefter er målet at spille med i toppen igen, men denne gang med et fuldt udvidet stadion, så det rent faktisk kan betale sig.

Situationen pt. er, at jeg har fået brugt 48m på at udvide den anden langside her for få dage siden. Før havde jeg plads til 77.800 tilskuere, men det tal er nu forhøjet til 91.600 tilskuere. Målet for denne sæson var at udvide den anden langside samt alle fire hjørner for i alt 122 mil, og da langsiden allerede er opnået, mangler jeg nu de fire hjørner, som jeg pt. er 15 mil fra at kunne opgradere alle på samme tid, så det er realistisk, at det sker i løbet af de næste par dage.

I næste uge skal de to sidste tribuner bag målene samt banen opgraderes for samlet set 66 mil, og så bliver hele holdet stille og roligt solgt ud, så der kan købes et hold til at spille med i toppen igen.

Spicy Fanta FC (Spicy) 17. marts 2024, 22:14
Spicy Fanta FC sagde:
Målsætning for den kommende sæson:

- Seniorholdet i top 3

- Ungdomsholdet med i kampen om overlevelse - hele vejen til allersidste spillerunde
Målsætningerne opnået. Senior vandt og ungdomsholdet overlevede.

Næste sæsons målsætninger:

Seniorholdet: Overlevelse

Ungdomsholdet: Top 6

Gudenå FC (Blaki er god) 17. marts 2024, 22:53
Jeg går efter pokal cup i Brasilien for senior
Besvar