Din ambition for sæsonen...

Skrevet i Generelt

Forza Anarchy (Don Corleone) 21. januar 2024, 17:23
Det bliver en svær sæson. Efter at have sluttet på en 8. plads med førsteholdet i den portugisiske 2. division og lige under nedrykningsstregen i den bedste portugisiske række er jeg nu endt i den Skotske Premier League med begge hold.

Sportsligt bliver det en svær sæson, hvor begge hold kommer til at kæmpe for overlevelse - hvilket er målsætningen. Økonomisk er det fint med eksta entreindtægter og bonuscredits. Jeg havde dog håbet på at førsteholdet var havnet i 2. division, så jeg kunne score bonuscredits for både Premier League og 2. division - mon ikke en nedrykning sikre mig lidt bonuscredits den efterfølgende sæson.

Skulle jeg være så heldig at et af holdene undgår nedrykning, hedder næste destination Grækenland, hvor jeg stadig har den bedste lige til gode med tilhørende bonuscredits.

Spicy Fanta FC (Spicy) 21. januar 2024, 23:12
Endnu en ny sæson, hvor holdet afprøver sig i et nyt land. Seniorholdet går fra 1. Division til 2. division. U23 forbliver i øverste række. Målene for klubben er:
Seniorhold -> Oprykning til 1. Division
U23 -> Vinde minimum en guldpokal

Afc Stefans (Rudolfo Dellepøls) 22. januar 2024, 08:32
håber at kæmpe med om oprykning for både Senior og U23

den bliver tæt hos Senior om oprykning til 3.Div

det samme hos U23 som forhåbentlig denne sæson kan komme op i Æresdivisionen

Global (Peter Hyballa) 22. januar 2024, 08:57
Overlevelse i senior, u23 i top 6

Antalyaspor (Antalyaspor) 22. januar 2024, 10:56
Barys Astana sagde:
6 kampe inde i sæsonen, 5 sejre og 1 uafgjort.

Det kunne være ret vildt og fedt, hvis jeg kunne blande mig i oprykningskampen til La Primera smiley
Men top 6 er det reelle mål.
Vi endte med at være rimeligt langt fra oprykning, men en super fed sæson smiley vi fik en flot 3. plads.

Spicy Fanta FC (Spicy) 27. januar 2024, 21:13
Spicy Fanta FC sagde:
Endnu en ny sæson, hvor holdet afprøver sig i et nyt land. Seniorholdet går fra 1. Division til 2. division. U23 forbliver i øverste række. Målene for klubben er:
Seniorhold -> Oprykning til 1. Division
U23 -> Vinde minimum en guldpokal
Seniorholdet fik taget en spontan beslutning om at sælge hele holdet og bygge op af en ny fremtidig generation. En stor ære er forbi og jeg har været stolte af dem. Seniorholdet lå på en sikker første plads, på vej mod divisionen, som var målet, så i baghovedet tænker jeg, at det er godkendt.
Ungdomsholdet har sikret sig guldet i ligaen igen og er stolt over disse knægte, som skal være klubbens rutinerede snart. Rookie mistake… at jeg glemte helt at tilmelde holdet liga cup’en, så jeg er glad for målet om minimum en guld pokal lykkedes. En finale i super cup’en venter i morgen - spændende og se hvad det bringer.
Let’s go Spicy Fanta!

Afc Stefans (Rudolfo Dellepøls) 28. januar 2024, 11:50
Nåede min målsætning med U23 at vinde rækken og rykke op i Eredivisie

Den blev også tæt hos Senior der dog må nøjes med en 4 plads og endnu en sæson i Div 4

____________________________________________________________

Næste sæson

U23
Top 8 placering Eredivisie
KNVB Beker minimum Kvartfinale

Senior
Top 4 placering Div 4

Howay The Lads (Eddie Howe - Newcastle United FC) 28. januar 2024, 14:15
Forventningerne til næste sæson må være: Vinde The Triple med U-23.

- Burde det ikke kunne lade sig gøre med nuværende spillere? smiley

Afc Stefans (Rudolfo Dellepøls) 4. februar 2024, 14:15
Afc Stefans sagde:
Nåede min målsætning med U23 at vinde rækken og rykke op i Eredivisie

Den blev også tæt hos Senior der dog må nøjes med en 4 plads og endnu en sæson i Div 4

____________________________________________________________

Næste sæson

U23
Top 8 placering Eredivisie
KNVB Beker minimum Kvartfinale

Senior
Top 4 placering Div 4
Må sige jeg fik en sæson over forventning smiley
Fik en flot 3.plads i Eredivisie U23
Samt Guld i KNVB Beker, U23

Senior
4.plads


Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 4. februar 2024, 15:18
Nr. 2 i liga og pokalsejr...
Det er over forventning og lidt ufortjent 😉
Besvar