Din ambition for sæsonen...

Skrevet i Generelt

Ac dragon IF (Robert) 15. januar 2024, 12:48
Senior: overleve ligaen, evt. en top 8 placering.
Ungdom: To af mine topspillere flytter til senior, så må ændre målet for ungdom. Det nye mål er helst at vinde ligaen for at kunne spille med i supercuppen igen, og hvis det ikke indfries, så en anden guldpokal i en af de cups de spiller i.

Spicy Fanta FC (Spicy) 15. januar 2024, 20:17
Ac dragon IF sagde:
Senior: overleve ligaen, evt. en top 8 placering.
Ungdom: To af mine topspillere flytter til senior, så må ændre målet for ungdom. Det nye mål er helst at vinde ligaen for at kunne spille med i supercuppen igen, og hvis det ikke indfries, så en anden guldpokal i en af de cups de spiller i.
Jeg takker og lykønsker også dig smiley
Din keeper er desværre snart en voksen herre, men ellers ser det rimelig fornuftigt ud smiley

Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 16. januar 2024, 10:42
Senior Witchcrafters
- Blande os i kampen om bronzen.

De unge Witchcrafters smiley
- Slut i top 5.
- Se om vi kan nå kvartfinalen i Pokalen.

Forza Anarchy (Don Corleone) 16. januar 2024, 10:58
Det har været noget af et kulturchok for mine spillere at skifte fra Frankrig til Portugal.
Begge hold er kommet relativt sløjt fra start. Målsætningen for i år må være følgende:

Førsteholdet: Top 8
Ungdomsholdet: Overlevelse

Så må vi se hvordan holdet klare det næste kulturchock, når de drager til Skotland i næste sæson

Antalyaspor (Antalyaspor) 16. januar 2024, 11:01
6 kampe inde i sæsonen, 5 sejre og 1 uafgjort.

Det kunne være ret vildt og fedt, hvis jeg kunne blande mig i oprykningskampen til La Primera smiley
Men top 6 er det reelle mål.

Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 18. januar 2024, 09:10
Hogwarts Witchcrafters sagde:
Senior Witchcrafters
- Blande os i kampen om bronzen.

De unge Witchcrafters smiley
- Slut i top 5.
- Se om vi kan nå kvartfinalen i Pokalen.
Update på de ældre magikere
- Hvis stilen fortsætter kommer vi i den grad til et være i en rigtig god position til bronzen. Med en kamp i hånden kan vi spille os op på 2 pladsen! Spændende sæsonafslutning vi går i møde.

Update på de unge magikere smiley
- Drengene har over al forventning gjort nærmest rent bord og det ligner 2 division næste sæson, hvis det fortsætter og der ikke sælges spillere.
- I pokalen kunne vi ikke levere på målsætningen da et stærkt Allsvenskan hold slog os ud.

Howay The Lads (Eddie Howe - Newcastle United FC) 21. januar 2024, 12:30
Rosenborg Boldklub sagde:
U-23: Målet for den kommende uge, er at vinde ligaen med U-23 samt Coppa Italia.
Mission succeeded :-)

Forza Anarchy (Don Corleone) 21. januar 2024, 12:50
Forza Anarchy sagde:
Det har været noget af et kulturchok for mine spillere at skifte fra Frankrig til Portugal.
Begge hold er kommet relativt sløjt fra start. Målsætningen for i år må være følgende:

Førsteholdet: Top 8
Ungdomsholdet: Overlevelse

Så må vi se hvordan holdet klare det næste kulturchock, når de drager til Skotland i næste sæson
Målsætning opnået for førsteholdet.
Målsætning ikke opnået for ungdomsholdet, som slutter under stregen.

Det bliver spændende at se hvilke divisioner holdene bliver placeret i når turen går til Skotland i næste sæson.

Gudenå FC (Blaki er god) 21. januar 2024, 13:10
Gudenå FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Målet for ugen der kommer
Er at komme op I første
Med senor holder
Men Der går nok nogle uger
Holdet kom i 1.
For næste uge bliver det at blive oppe
Senor holder bliver oppe
Nu ses der frem til at der kommer pokaler i hus

Spicy Fanta FC (Spicy) 21. januar 2024, 13:22
Spicy Fanta FC sagde:
Seniorhold: top 10 placering
U23: Top 3 placering

U23 på sigt. Vinde ligaen inden for 4 uger
Seniorholdet fik den 10. plads og U23 vandt ligaen før tid. Endnu gang stolt af de unge knægte, som snart skal smage senior-græsset. Måske de kan nå og hive endnu et nyt trofæ hjem inden for 3 uger.
Besvar