Din ambition for sæsonen...

Skrevet i Generelt

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 7. januar 2024, 15:44
Spicy Fanta FC sagde:
U23:
I sidste sæson opnåede mit U23 hold at vinde ligaen, men ikke Cuppen. Denne sæson formåede de at vinde the double, både ligaen og pokalen.

Derfor skal U23 holdet mod nye eventyr i håb om, at de kan nå og vinde noget mere, inden de bliver seniorspillere. De har ca. 5 ugers forsøg - og det bliver nok noget med at arbejde sig op i rækkerne i første omgang. Nu må klubben se, hvor Vman placere os, når sæsonopdateringen går i gang.

Disse ord kommer fra en glad og stolt manager!
Tillykke med den flotte indsats..
Og held og lykke de kommende sæsoner 😀
Mvh Per

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 7. januar 2024, 15:46
Ac dragon IF sagde:
Målet for ungdom er at vinde ligaen samt alle cups i et hug.
Held og lykke med ambitøst mål 😉
Mvh Per

Forza Anarchy (Don Corleone) 7. januar 2024, 19:18
Forza Anarchy sagde:
Sidste sæson endte for førsteholdet med en sikker 6 plads i den brasilianske 3. division samt en suveræn sidsteplads for ungdomsholdet i den bedste brasilianske division. Det var til til et skift til Tyskland for at score lidt bonuscredits.
Fremfor at havne i 3. og 2. division i Tyskland ender jeg med at havne 2. division med førsteholdet og Bundesligaen med de unge anarkister. Jo tak det gav lidt over en mio. i bonuscredits, men det blev en svær sæson, hvor målet var overlevelse.

Førsteholdet klarede den med nød og næppe med en placering lige over nedrykningsstregen.
Ungdomsholdet derimod havner under stregen og må derfor umiddelbart acceptere en nedrykning.
Rent økonomisk har det været en dyr sæson. Jeg har fået købt det meste af den næste generation af fornuftige talenter til at tage over, når de unge engang skal forfremmes til førsteholdet, men for pokker hvor har jeg lavet nogle handler, som har kostet i mit forsøg på at hente den nye generation.

Næste sæson rykker jeg videre fra Tyskland til Frankrig. Hvad næste sæsons målsætning bliver vil afhænge af, hvilke divisioner jeg bliver placeret i. Økonomisk håber jeg på 2. division til førsteholdet og Ligue 1 til ungdomsholdet. Sportsligt håber jeg på 2x 2. division, så de unge forhåbentlig kan spille med om oprykning frem for nedrykning.
Det blev det øknomiske håb som blev opfyldt for denne sæson.

Efter ankomsten til Frankrig er jeg havnet i 2. division med førsteholdet og Ligue 1 med ungdomsholdet.
Det var fint med et lille økonomisk boost på 1 mio., men den sportslige målsætning må umiddelbart være at begge hold skal undgå nedrykning.

Gudenå FC (Blaki er god) 7. januar 2024, 21:25
Målet for ugen der kommer
Er at komme op I første
Med senor holder
Men Der går nok nogle uger

Rage FC (Jesper) 7. januar 2024, 22:05
Overlevelse i Serie A U23

Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 8. januar 2024, 14:29
Senior Witchcrafters
- Slut i top 5.
- Se om vi kan nappe en bronze-medalje, hvis alt flasker sig.

De unge Witchcrafters smiley
- Kæmp med om oprykningen til 3 division.

Howay The Lads (Eddie Howe - Newcastle United FC) 13. januar 2024, 05:51
U-23: Målet for den kommende uge, er at vinde ligaen med U-23 samt Coppa Italia.

Gudenå FC (Blaki er god) 14. januar 2024, 18:18
Gudenå FC sagde:
Målet for ugen der kommer
Er at komme op I første
Med senor holder
Men Der går nok nogle uger
Holdet kom i 1.
For næste uge bliver det at blive oppe

Spicy Fanta FC (Spicy) 15. januar 2024, 12:18
Seniorhold: top 10 placering
U23: Top 3 placering

U23 på sigt. Vinde ligaen inden for 4 uger

Ac dragon IF (Robert) 15. januar 2024, 12:46
Spicy Fanta FC sagde:
Seniorhold: top 10 placering
U23: Top 3 placering

U23 på sigt. Vinde ligaen inden for 4 uger
Lyder som fine mål, lykke til smiley
Besvar