De gamle klubber

Skrevet i Generelt

FC Nonsense (Frost) 19. februar 2019, 22:27
Husker - the one and only - Zlatan Supergovic. En legende blandt spillere. Det var dengang spillerne kunne hedde lidt af hvert.

FC Bimser (Sir Fredens) 19. februar 2019, 22:29
FC Nonsense sagde:
Husker - the one and only - Zlatan Supergovic. En legende blandt spillere. Det var dengang spillerne kunne hedde lidt af hvert.
Haha ham husker jeg også. Legende!

ishockey ac fc (Paul Kariya) 19. februar 2019, 22:31
Jeg kan i hvert fald huske en klub ved navn "Team Aerox" eller noget i den stil som vidst dominerede spillet for en 10 års tid siden, da jeg lige var begyndt ca.

Btw: Nogle som genkender mit navn fra fortiden (har haft det siden jeg begyndte) smiley?

ishockey ac fc (Paul Kariya) 19. februar 2019, 22:32
Og en klub ved navn "Innova FC" eller noget ringer også nogle klokker for mig men er usikker..

ishockey ac fc (Paul Kariya) 19. februar 2019, 22:50
Farmors udvalgte sagde:
Kom lige i tanke om Vinkelvej og TOBAK også, begge to legendariske klubber
TOBAK kan jeg også huske nu du nævner det smiley

ishockey ac fc (Paul Kariya) 19. februar 2019, 22:50
Atletico River Plate sagde:
Fattede ikke meget af spillet lige da jeg startede, men har da været registeret i over 10 år.
Samme

BIF UNITED (Emil) 19. februar 2019, 22:51
Vil kendetegne mig selv som en gammel klub da jeg i år har 15 års jubilæum, var på mit højeste tilbage i 2009 og spillede mod nogle af dem i nævner. Har haft pauser i et par omgange og har ikke synes det altid var sjovest at ligge i toppen.

ishockey ac fc (Paul Kariya) 19. februar 2019, 22:52
BIF UNITED sagde:
Vil kendetegne mig selv som en gammel klub da jeg i år har 15 års jubilæum, var på mit højeste tilbage i 2009 og spillede mod nogle af dem i nævner. Har haft pauser i et par omgange og har ikke synes det altid var sjovest at ligge i toppen.
Hvorfor det ik sjovt i toppen smiley?

Esbjerg fB (See ya Bitches - overvejer stop) 19. februar 2019, 22:53
Var nok ikke super kendt mange andre steder end på chatten. smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 19. februar 2019, 22:55
Med klub ID 1438 er jeg vidst også en af de ældre klubber - dog med flere stop undervejs. HSUG var også en legende med hans forsvarsgeneral, Andy. Første spiller til at runde 1000 stats i de gamle egenskaber.

FC Aakjær husker jeg for hans spiller Pavlos, der blev VK som 15 årig. Dengang kunne spillere oprettes som 12 årig.
Besvar