De gamle klubber

Skrevet i Generelt

Von Phyha FC (Nu må vi se om vi ka) 20. februar 2019, 12:31
The Dudes er ikke nævnt smiley

Men er der nogle som kan huske hvem der skrev om sit hold, og spillet i gratisavisen Urban?
Det var dengang jeg hørte om spillet, men da var jeg begravet i arbejde så jeg havde ikke tid til at undersøge om vman var noget for mig.

Wild Ferrets (Moz) 20. februar 2019, 14:15
Castiglione sagde:
tvtosport sagde:
... og så husker jeg også der var en klub som brugte måske samtlige af sine credits på at udvide sit stadion så han havde det største stadion med længder han hed et eller andet med www...
Var det ikke AaB BK der havde største stadion i gamle dage?
Så vidt jeg husker, så var det en klub med et mærkeligt navn der mest af alt lignede tilfældige tryk på tasteturet.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 20. februar 2019, 14:58
Von Phyha FC sagde:
The Dudes er ikke nævnt smiley
Først nu jeg ser, at han tidligere har heddet Buffaserne smiley

Transferlisten (Cupvinder sjålålålå) 20. februar 2019, 15:14
Wild Ferrets sagde:
Castiglione sagde:
tvtosport sagde:
... og så husker jeg også der var en klub som brugte måske samtlige af sine credits på at udvide sit stadion så han havde det største stadion med længder han hed et eller andet med www...
Var det ikke AaB BK der havde største stadion i gamle dage?
Så vidt jeg husker, så var det en klub med et mærkeligt navn der mest af alt lignede tilfældige tryk på tasteturet.
Er rimelig sikker på at kunne huske at HSUG havde et stadion der sagde spar to i gamle dage :-)

US Citta di Palermo (Fame Over X Game Over) 20. februar 2019, 15:14
Transferlisten sagde:
Wild Ferrets sagde:
Castiglione sagde:
tvtosport sagde:
... og så husker jeg også der var en klub som brugte måske samtlige af sine credits på at udvide sit stadion så han havde det største stadion med længder han hed et eller andet med www...
Var det ikke AaB BK der havde største stadion i gamle dage?
Så vidt jeg husker, så var det en klub med et mærkeligt navn der mest af alt lignede tilfældige tryk på tasteturet.
Er rimelig sikker på at kunne huske at HSUG havde et stadion der sagde spar to i gamle dage :-)
+ mener også det var HSUG

Von Phyha FC (Nu må vi se om vi ka) 20. februar 2019, 15:44
Ulm Warhawks sagde:
Von Phyha FC sagde:
The Dudes er ikke nævnt smiley
Først nu jeg ser, at han tidligere har heddet Buffaserne smiley
Den havde jeg heller ikke set - kunne være sjovt hvis han dukkede op og prøvede spillet, som det er nu smiley

Farmors udvalgte (RB) 20. februar 2019, 15:45
Hvem husker Südkurve smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 20. februar 2019, 15:52
Farmors udvalgte sagde:
Hvem husker Südkurve smiley
1+

Castiglione (Baldassare) 20. februar 2019, 16:56
US Citta di Palermo sagde:
Transferlisten sagde:
Wild Ferrets sagde:
Castiglione sagde:
tvtosport sagde:
... og så husker jeg også der var en klub som brugte måske samtlige af sine credits på at udvide sit stadion så han havde det største stadion med længder han hed et eller andet med www...
Var det ikke AaB BK der havde største stadion i gamle dage?
Så vidt jeg husker, så var det en klub med et mærkeligt navn der mest af alt lignede tilfældige tryk på tasteturet.
Er rimelig sikker på at kunne huske at HSUG havde et stadion der sagde spar to i gamle dage :-)
+ mener også det var HSUG
Ja I har nok ret!

FC Den Bosch (Damsgaard) 20. februar 2019, 17:20
er så småt ved at se enden på det 13. år på Vman.
jeg har altid syntes vman har været super underholdende, jeg har måttet kæmpe min klub tilbage fra en hackning, så det tog liige lidt ekstra tid at få VK, men nu er min klub så småt ved at komme derop af smiley

Husker især Mr. Jones som den største og bedste i de første år, og så havde han et rigtig hyggeligt og lærerigt forum engang. smiley
solgte en spiller for 45mil til Südkurve så derfor husker jeg også ham ekstra godt

håber selv at blive en stor og husket klub smiley
Besvar