De gamle klubber

Skrevet i Generelt

Gold Coast Eagles (Foreigner) 21. februar 2019, 12:02
De gode gamle dage! Husker alle klubberne som har været nævnt. Desværre blev min tidligere klub slettet efter for lang inaktivitet. Jeg var ellers med for en 14-15 år siden. Dengang man blandt andet selv kunne bestemme hvem man ville spille mod hver dag, og kampene var ikke skemalagt som i dag. Man kunne spekulere i sidst på sæsonen, om man ville vælge at spille sine kampe mod de nærmeste forfølgere, og risikere at tabe eller, lade være med at spile mod dem for måske at beholde afstanden og sin placering smiley

Er der nogen der har flere SS af designet fra helt gamle dage? smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 21. februar 2019, 12:33
Havde helt glemt dengang, man selv skulle spille kampene smiley Var det ikke tre kampe om dagen, man havde?

Der er skærmprint på nedenstående link. Desværre er en del af billederne efterhånden slettet.
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/911010-virtual-manager-fra-gamle-dage-gamle-ss

Farmors udvalgte (RB) 21. februar 2019, 12:35
Ulm Warhawks sagde:
Havde helt glemt dengang, man selv skulle spille kampene smiley Var det ikke tre kampe om dagen, man havde?

Der er skærmprint på nedenstående link. Desværre er en del af billederne efterhånden slettet.
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/911010-virtual-manager-fra-gamle-dage-gamle-ss
FC Vangen kan jeg godt huske nu smiley

Filthy Fellas (pause) 21. februar 2019, 12:46
Abehold/Abe Holdet fra 2006 mener jeg det er.

En eller anden gut, som havde 11 keepere på banen. smiley
Kan huske at man selv kunne vælge sine tre kampe om dagen på det tidspunkt, så længe holdene var i éns egen liga. Spillede imod ham hver dag, fordi det var 3 nemme point.

Castiglione (Baldassare) 21. februar 2019, 13:10
Ulm Warhawks sagde:
Havde helt glemt dengang, man selv skulle spille kampene smiley Var det ikke tre kampe om dagen, man havde?

Der er skærmprint på nedenstående link. Desværre er en del af billederne efterhånden slettet.
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/911010-virtual-manager-fra-gamle-dage-gamle-ss
Det var jo dengang man spekulerede i hvornår man ville spille mod hvilke hold i ligaen og derved lavede sit eget kampprogram på en måde smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 21. februar 2019, 13:21
Team Breezy sagde:
Abehold/Abe Holdet fra 2006 mener jeg det er.

En eller anden gut, som havde 11 keepere på banen. smiley
Kan huske at man selv kunne vælge sine tre kampe om dagen på det tidspunkt, så længe holdene var i éns egen liga. Spillede imod ham hver dag, fordi det var 3 nemme point.
Du kunne vel ikke spille mod samme hold hver gang smiley

Det var også tider, dengang man kunne oprette alle de talenter, man havde lyst til. Deres kontraktsum blev fastsat udfra potentiale og stats, så man kunne undlade at hente dem, der med garanti ville træne dårligt smiley

Det var faktisk mig, der kom med idéen til talentmærket. I starten var der kun WK, K og VK mærker. Man skulle ind på spilleren for at se, om han var talent eller ej. Da t-mærket blev implementeret, så var der 2-3 talenter på hver side, når man søgte på unge spillere på fri transfer smiley

Filthy Fellas (pause) 21. februar 2019, 18:47
Ulm Warhawks sagde:
Team Breezy sagde:
Abehold/Abe Holdet fra 2006 mener jeg det er.

En eller anden gut, som havde 11 keepere på banen. smiley
Kan huske at man selv kunne vælge sine tre kampe om dagen på det tidspunkt, så længe holdene var i éns egen liga. Spillede imod ham hver dag, fordi det var 3 nemme point.
Du kunne vel ikke spille mod samme hold hver gang smiley

Det var også tider, dengang man kunne oprette alle de talenter, man havde lyst til. Deres kontraktsum blev fastsat udfra potentiale og stats, så man kunne undlade at hente dem, der med garanti ville træne dårligt smiley

Det var faktisk mig, der kom med idéen til talentmærket. I starten var der kun WK, K og VK mærker. Man skulle ind på spilleren for at se, om han var talent eller ej. Da t-mærket blev implementeret, så var der 2-3 talenter på hver side, når man søgte på unge spillere på fri transfer smiley
Skrev ikke jeg spillede 3 kampe imod ham om dagen, skrev at jeg spillede imod ham hver dag. smiley

Padova (Nolai) 21. februar 2019, 19:15
Jeg mener bestemt også at det var HSUG der havde et stadion med over 400k pladser. smiley

Kav United (Kasper) 21. februar 2019, 21:11
Absalons Drenge sagde:
Jeg husker bedst Huleboerne, Kajs Bodega og Arsenal WannaBees.
Uha, dengang man kunne have en .gif som logo.. Det var tider.

Jeg startede selv dengang sitet så således ud:
+1 på den. Hvis ikke jeg husker helt forkert, så var det også dengang, hvor man selv skulle ind og spille kampene i ligaen. Der var før der kom kamprogram. Det var tider. smiley

En klub som jeg aldrig har glemt er Fc Villefrance. Ikke fordi han var en der dominerede toppen af spillet, men han dominerede B/L forummet. For satan hvor var han god til at lave logo/banner.

En klub jeg husker som lå nr 1 på et tidspunkt var Fursund FC (Eller noget i den stil.)




Lex Superior (Mathias) 21. februar 2019, 21:19
Nu er jeg ikke i nærheden af at være en del af 'den gamle garde'. Men skulle man have lyst så har WebArchive en masse af de gamle forsideversioner man kan gå ind og kigge på. smiley
Besvar