De gamle klubber

Skrevet i Generelt

Ulm Warhawks (Ulmeister) 19. februar 2019, 22:58

Farmors udvalgte (RB) 19. februar 2019, 23:10
Ulm Warhawks sagde:
De spillernavne er alt for sjove!
Juletissemand og Volkswagen wtf

Castiglione (Baldassare) 19. februar 2019, 23:10
Team Lokvenc husker jeg .

Og så var der også Bomber123 og Kasper Langballe smiley

Farmors udvalgte (RB) 19. februar 2019, 23:13
Castiglione sagde:
Team Lokvenc husker jeg .

Og så var der også Bomber123 og Kasper Langballe smiley
https://www.virtualmanager.com/retirees/9440623

BIF UNITED (Emil) 19. februar 2019, 23:20
ishockey ac fc sagde:
BIF UNITED sagde:
Vil kendetegne mig selv som en gammel klub da jeg i år har 15 års jubilæum, var på mit højeste tilbage i 2009 og spillede mod nogle af dem i nævner. Har haft pauser i et par omgange og har ikke synes det altid var sjovest at ligge i toppen.
Hvorfor det ik sjovt i toppen smiley?
Det er virkelig tidskrævende at ligge der og den økonomiske gevinst kan være svært at finde. Jeg synes det er sjovest at lave en handel man kan tjene på og +90 spillere handles ikke så tit. Dem jeg husker bedst må være HSUG, Nr Jones, Floppers og Team lokvenc

Castiglione (Baldassare) 19. februar 2019, 23:25
Farmors udvalgte sagde:
Castiglione sagde:
Team Lokvenc husker jeg .

Og så var der også Bomber123 og Kasper Langballe smiley
https://www.virtualmanager.com/retirees/9440623
Det er så en spiller jeg selv opdagede efterfølgende for at se om der var "held" i navnet smiley hahah

tvtosport (Rasmus) 19. februar 2019, 23:47
Må vel betragtes som en af gamle klubber i det jeg om kort tid har 12 års fødselsdag, eller 3 års i det jeg oprettede min klub 29. februar 2008 smiley


Nogle af de klubber jeg husker er bl.a. Team LOKVENC, Zumzar, Fyn United, Huleboerne, FC Kvædeparken, Dinar, Silkeborg IF, AaB BK, Vinkelvej, Vejen Sportsforening, Den varme pejs, Team Shamrock og så husker jeg også der var en klub som brugte måske samtlige af sine credits på at udvide sit stadion så han havde det største stadion med længder han hed et eller andet med www

Der har godt nok været mange legendariske klubber smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 19. februar 2019, 23:55
tvtosport sagde:
Må vel betragtes som en af gamle klubber i det jeg om kort tid har 12 års fødselsdag, eller 3 års i det jeg oprettede min klub 29. februar 2008 smiley
Du bliver nok nødt til at tage et lys ud af kagen, hvis du har bestilt den med 12 lys smiley

Har haft mine pauser men har da været her i over 11 år. En klub som jeg ikke kan se nævnt er Emelec, som, hvis ikke jeg husker forkert, havde en masse dueller med Huleboerne. Men ellers er det meget de samme klubber som er nævnt som jeg husker som store. smiley

tvtosport (Rasmus) 19. februar 2019, 23:59
Cobras United FC sagde:
tvtosport sagde:
Må vel betragtes som en af gamle klubber i det jeg om kort tid har 12 års fødselsdag, eller 3 års i det jeg oprettede min klub 29. februar 2008 smiley
Du bliver nok nødt til at tage et lys ud af kagen, hvis du har bestilt den med 12 lys smiley

Har haft mine pauser men har da været her i over 11 år. En klub som jeg ikke kan se nævnt er Emelec, som, hvis ikke jeg husker forkert, havde en masse dueller med Huleboerne. Men ellers er det meget de samme klubber som er nævnt som jeg husker som store. smiley
Fail haha smiley Gemmer kagen til næste år så smiley

Castiglione (Baldassare) 20. februar 2019, 00:10
tvtosport sagde:
... og så husker jeg også der var en klub som brugte måske samtlige af sine credits på at udvide sit stadion så han havde det største stadion med længder han hed et eller andet med www...
Var det ikke AaB BK der havde største stadion i gamle dage?
Besvar