De gamle klubber

Skrevet i Generelt

Ulm Warhawks (Ulmeister) 22. februar 2019, 00:56
https://web.archive.org/web/20131020180336/http://www.virtualmanager.com/players/8797651-marc-provost

Han var engang mit dyreste salg. Det var lige her omkring, at de nye stats blev implementeret, så man kan skifte mellem de nye og gamle egenskaber smiley

Thorshammer United (EPU) 22. februar 2019, 08:45
AC Wild Dogs sagde:
Thorshammer United sagde:
Farmors udvalgte sagde:
Hvem husker Südkurve smiley
Ja, hvem gør ikke det smiley En af VMANs store kartelspekulanter smiley
Ahva :O ?
Hvorfor tror du Handelsnetværk er blevet forbudt i VMAN smiley

Thorshammer United (EPU) 22. februar 2019, 08:46
Chaos Liverpool FC sagde:
Thorshammer United sagde:
Farmors udvalgte sagde:
Hvem husker Südkurve smiley
Ja, hvem gør ikke det smiley En af VMANs store kartelspekulanter smiley
Du har da også altid været her
Næsten smiley Det er gået stille og rolig fremad for mig smiley

Trex POWER (V-man bedste m-anager takker af) 23. februar 2019, 21:21
Bjørnholt FC sagde:

Hva satan Magnus, er du tilbage? :-D
Nope smiley havde bare lyst til at se hvordan det gik herinde, og så blev jeg nysgerrig på den her tråd smiley JEg har kastet kærligheden på et andet manager spil på nettet i stedet.
Det ligner ikke at der er ændret så meget som en eneste funktion i de 2 år jeg har været væk, så ved ikke lige hvad der skulle trække i den retning smiley

Hjermind Football Club (Rene) 23. februar 2019, 21:36
Trex POWER sagde:
Bjørnholt FC sagde:

Hva satan Magnus, er du tilbage? :-D
Nope smiley havde bare lyst til at se hvordan det gik herinde, og så blev jeg nysgerrig på den her tråd smiley JEg har kastet kærligheden på et andet manager spil på nettet i stedet.
Det ligner ikke at der er ændret så meget som en eneste funktion i de 2 år jeg har været væk, så ved ikke lige hvad der skulle trække i den retning smiley
Kunne du lokkes til at skrive hvilket over PB? smiley

Faciato FC (Mangler senior venskabskampe) 23. februar 2019, 21:38
Hjermind Football Club sagde:
Trex POWER sagde:
Bjørnholt FC sagde:

Hva satan Magnus, er du tilbage? :-D
Nope smiley havde bare lyst til at se hvordan det gik herinde, og så blev jeg nysgerrig på den her tråd smiley JEg har kastet kærligheden på et andet manager spil på nettet i stedet.
Det ligner ikke at der er ændret så meget som en eneste funktion i de 2 år jeg har været væk, så ved ikke lige hvad der skulle trække i den retning smiley
Kunne du lokkes til at skrive hvilket over PB? smiley
Det vil jeg også gerne vide smiley

Juventus FC (farvel og tobak) 23. februar 2019, 21:44
Faciato FC sagde:
Hjermind Football Club sagde:
Trex POWER sagde:
Bjørnholt FC sagde:

Hva satan Magnus, er du tilbage? :-D
Nope smiley havde bare lyst til at se hvordan det gik herinde, og så blev jeg nysgerrig på den her tråd smiley JEg har kastet kærligheden på et andet manager spil på nettet i stedet.
Det ligner ikke at der er ændret så meget som en eneste funktion i de 2 år jeg har været væk, så ved ikke lige hvad der skulle trække i den retning smiley
Kunne du lokkes til at skrive hvilket over PB? smiley
Det vil jeg også gerne vide smiley
Samme her.

TeamTage (Tage) 23. februar 2019, 21:49
FC Nonsense sagde:
Absalons Drenge sagde:
Kav United sagde:
Absalons Drenge sagde:
Jeg husker bedst Huleboerne, Kajs Bodega og Arsenal WannaBees.
Uha, dengang man kunne have en .gif som logo.. Det var tider.

Jeg startede selv dengang sitet så således ud:
(SS)
+1 på den. Hvis ikke jeg husker helt forkert, så var det også dengang, hvor man selv skulle ind og spille kampene i ligaen. Der var før der kom kamprogram. Det var tider. smiley

En klub som jeg aldrig har glemt er Fc Villefrance. Ikke fordi han var en der dominerede toppen af spillet, men han dominerede B/L forummet. For satan hvor var han god til at lave logo/banner.

En klub jeg husker som lå nr 1 på et tidspunkt var Fursund FC (Eller noget i den stil.)
Ja, der var godt gang i B/L dengang..
Der var jo også MANGE brugere der udelukkende var på Vman grundet det grafiske netværk der herskede på Forum.. Husker også logomagerne havde deres egne eksterne foraer. På et tidspunkt ændrede Rasmus i kravene så krævede licens at have et logo på Vman, så de grafik-interesserede der kun brugte Vman til dette også ville købe licens.
Som en af dem der var en del af logomagerne og B/L dengang kan jeg kun bekræfte at Ville på rigtig mange punkter var hjertet af B/L. Det var ham der oprettede det eksterne fora, der hovedsageligt blev brugt til tutorials og oplæring af nye logomagere, hvilket han i øvrigt også selv tog stor del i, også år efter at han var stoppet. Andre af de store fra B/L jeg lige kan huske er FC Nerazzurri og FC PIVOT (tror jeg).
Da jeg startede som OBM var det sammen med FC PIVOT.
Der havde været noget crewknas, og der lå mange hundrede sager, der ventede på en afgørelse. Faktisk mener jeg at der var langt over 1000. Dem satte vi os til på at svare på i løbet af en weekend.
Søndag sent gik jeg i seng.Totalt smadret.... men der manglede 300 sager ca.

Næste morgen havde PIVOT svaret på alle 300!!
Der var nu nul sager der ventede!

Den sejeste crewpræstation jeg nogensinde har set.

Kan man tale om en crew-legende? :-) FC PIVOT, en stille eksistens, der betød så meget i crew.

Trex POWER (V-man bedste m-anager takker af) 24. februar 2019, 11:04
Hjermind Football Club sagde:
Kunne du lokkes til at skrive hvilket over PB? smiley
Tekst slettet

Moderator - Absalons Drenge

Østerbro IF (Numero uno) 2. marts 2019, 15:17
Trex POWER sagde:
Hjermind Football Club sagde:
Kunne du lokkes til at skrive hvilket over PB? smiley
Tekst slettet

Moderator - Absalons Drenge
2.4. Reklame
Al reklame er forbudt med mindre andet er aftalt med Virtual Manager. Dette inkluderer reference-links til andre sider, henvisninger til spillere og opfordring til køb af produkter af hvilken som helst art. Det er dog tilladt at reklamere for spillere i spillersalgs-foraene, pressemeddelelser og shoutbox-beskeder.

Læs vores overordnede Spilleregler her.

Moderator - Absalons Drenge
Besvar