Seriøst hvornår sker der noget?

Skrevet i Generelt

Gudenå FC (Blaki er god) 20. maj 2019, 12:53
Transferlisten sagde:
Er det muligt at spille efter resultater, og holde hovedet ovenvande rent økonomisk?? altså uden at lave handler ved siden af, jeg tvivler personligt på det, og det synes jeg er ærgerligt.
Jeg prøvet at have overskud på 6.000.000
På en Uge uden handel.
Det var i toppen af 1. Division

Playonic (Bolling) 20. maj 2019, 12:55
Gudenå FC sagde:
Transferlisten sagde:
Er det muligt at spille efter resultater, og holde hovedet ovenvande rent økonomisk?? altså uden at lave handler ved siden af, jeg tvivler personligt på det, og det synes jeg er ærgerligt.
Jeg prøvet at have overskud på 6.000.000
På en Uge uden handel.
Det var i toppen af 1. Division
Men kan det række taget på betragtning af lønninger og pension?
Vil du i sidste ende løbe af med et overskud efter køb af spillere og til de ikke er her mere? + deres løbende udgifter på både spillere og repartion af stadion.

Transferlisten (Cupvinder sjålålålå) 20. maj 2019, 12:56
Man kan vel som sådan ikke basere noget som helst på en uges grundlag, alle kan laver overskud på 1 uge, bare køb alle dine spillere og forlæng alle dine kontakter samt reparere stadion søndag aften.

B T V (Dexter Kvang) 20. maj 2019, 13:06
Nu er jeg det man kan kalde en såkaldt noob. Og jeg er næsten lige begyndt igen.
Jeg har da kunne tjene rigtig godt på auktioner og transfer.
Det har været imellem 500k - 1mio i fortjeneste de sidste uger. smiley

Racing de Santander (Ivan Ania) 20. maj 2019, 14:18
Det er intet problem at handle sig frem her i spillet via auktion/transferlisten. Min vej frem i spillet er at købe spillere for at sælge dem igen på transferlisten, samtidig med at den trup jeg har, fungerer som førsteholdet. 7 millioner bare i sidste uge fik jeg handlet mig op i. smiley

Du kan evt. tjekke min transferhistorik. 15 sider fuld transfer, så der er massere af handler. smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 20. maj 2019, 15:15
Playonic sagde:
Gudenå FC sagde:
Transferlisten sagde:
Er det muligt at spille efter resultater, og holde hovedet ovenvande rent økonomisk?? altså uden at lave handler ved siden af, jeg tvivler personligt på det, og det synes jeg er ærgerligt.
Jeg prøvet at have overskud på 6.000.000
På en Uge uden handel.
Det var i toppen af 1. Division
Men kan det række taget på betragtning af lønninger og pension?
Vil du i sidste ende løbe af med et overskud efter køb af spillere og til de ikke er her mere? + deres løbende udgifter på både spillere og repartion af stadion.
Ja efter min opfattelse gav det overskud på langsigt, købte spillerne som ung.

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 20. maj 2019, 18:33
Jeg prøver at holde et hold som konstant er med i 2. div. des flere sæsoner jeg overlever des flere credits får jeg gennem entre.
Jeg er de seneste 4 uger steget uge for uge med hhv. 5%, 7% og 8% ift. ugerne forinden i entreindtægter.. Jeg bruger ok meget tid på at lave analyse af mine regnskaber, hvor jeg i en excel fil har lavet en forecast på hvornår det kan betale sig for mig at opgradere stadion, og hvor længe der går før jeg har tjent pengene igen og på den måde prøve at skabe noget data historik for min egen klub.
Desuden prøver jeg at samle nogle talenter ved siden, som kan udvikle sig enten til 1. holdet eller til salg.

Mit mål er at få VK hurtigst muligt - har lige opgraderet til orange (havde et mål om at nå VK inden slut maj, men det kan nok ikke lade sig gøre smiley )

Esrum IF (y nada mas) 20. maj 2019, 19:58
Personligt er spillet lidt dødt for mig nu.
Fik VK på 6 måneder, og så døde motivationen.
Nu har jeg 11 start spillere jeg bare træner op.
Og så laver jeg få men gode handler ved siden af en gang i mellem

Klopps Kids (NN) 20. maj 2019, 20:04
Esbønderup CF sagde:
Personligt er spillet lidt dødt for mig nu.
Fik VK på 6 måneder, og så døde motivationen.
Nu har jeg 11 start spillere jeg bare træner op.
Og så laver jeg få men gode handler ved siden af en gang i mellem
Du kunne prøve at gå efter trofæeer, den del kan umuligt være dødt for dig.

-Men til jer andre, der spørger, om “det overhovedet kan betale sig” at have et hold i de øverste rækker og få overskud uden at handle eller noget som helst ved siden af.. er det dét, I virkelig gerne vil? Købe 11 spillere, køre autopilot, til de går på pension og så købe 11 nye om igen? :/

Esrum IF (y nada mas) 20. maj 2019, 20:25
FC Mondas sagde:
Esbønderup CF sagde:
Personligt er spillet lidt dødt for mig nu.
Fik VK på 6 måneder, og så døde motivationen.
Nu har jeg 11 start spillere jeg bare træner op.
Og så laver jeg få men gode handler ved siden af en gang i mellem
Du kunne prøve at gå efter trofæeer, den del kan umuligt være dødt for dig.

-Men til jer andre, der spørger, om “det overhovedet kan betale sig” at have et hold i de øverste rækker og få overskud uden at handle eller noget som helst ved siden af.. er det dét, I virkelig gerne vil? Købe 11 spillere, køre autopilot, til de går på pension og så købe 11 nye om igen? :/
Jeg har ikke økonomien lige nu til trofære
Besvar