Seriøst hvornår sker der noget?

Skrevet i Generelt

WK Academy FC (Wonder Boss) 21. maj 2019, 15:49
Ungdomshold må snart gerne komme ihvertfald smiley

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 21. maj 2019, 16:09
Galax sagde:
Jeg savner bare den tid, hvor jeg på en god uge godt kunne sælge 20-30 spillere, med okay god fortjeneste, men det tvivler jeg på, at man kan gøre som markedet ser ud nu.
Der er stadig massere af fortjeneste, hvis du har styr på det du laver smiley

Galax (Ikke aktiv hygger bare) 21. maj 2019, 21:59
Stage FC sagde:
Forstår slet ikke, at man kan have "spillet er dødt, overvejer stop" i sin manager profil i så mange måneder uden så at stoppe.
Personligt synes jeg volumen på markedet har været ret stabilt de sidste 6 måneder. Du har ikke overvejet om det måske bare er dig der er dårlig til at indrette dig skiftende priser i markedet?
Please stop hvis du synes spillet er så dødt, så vi slipper for alt det brokkeri.
Men med 18300 stadionpladser og guld i 4. div. skulle du måske overveje om spillet egentlig er så dødt som du prædiker.
Jeg er sådan set ligeglad med stadionpladser og trofæer, har ellers mange mange millioner for st realisere dette. Det som var sjovt for mig var bare at handle mange gange om dagen. Jeg ved allerede hvordan man kan tjene millioner på anden vis og kender godt markedet, men lysten er der simpelthen ikke, så det er ikke de ovennævnte ting der er det helt store problem?

Galax (Ikke aktiv hygger bare) 21. maj 2019, 22:01
Eagles Academy sagde:
Galax sagde:
Jeg savner bare den tid, hvor jeg på en god uge godt kunne sælge 20-30 spillere, med okay god fortjeneste, men det tvivler jeg på, at man kan gøre som markedet ser ud nu.
Der er stadig massere af fortjeneste, hvis du har styr på det du laver smiley
Det er ikke så meget fortjeneste, eller i hvert fald en kombination. Savner de unge vilde talenter og unge spillere på auktionsmarkedet, som der engang var mange af smiley

Bjørnholt FC (And then what) 21. maj 2019, 22:03
Galax sagde:
Eagles Academy sagde:
Galax sagde:
Jeg savner bare den tid, hvor jeg på en god uge godt kunne sælge 20-30 spillere, med okay god fortjeneste, men det tvivler jeg på, at man kan gøre som markedet ser ud nu.
Der er stadig massere af fortjeneste, hvis du har styr på det du laver smiley
Det er ikke så meget fortjeneste, eller i hvert fald en kombination. Savner de unge vilde talenter og unge spillere på auktionsmarkedet, som der engang var mange af smiley
Dem er der da stadig masser af.

Playonic (Bolling) 21. maj 2019, 22:41
Jeg forstår ikke folk der siger markedet er dødt og uden fortjeneste. Er lige startet på denne konto. Har tidligere spillet på min main konto, indtil jeg ville starte forfra.

Synes det er blevet meget nemt at tjene penge i spillet.

Er selv gået fra nul på kontoen til det jeg har nu, som gælder 2.9mil spillere samt næsten lvl 3 stadion på få 2 sæsoner. 2,5 hvis vi tæller denne her med

Bjørnholt FC (And then what) 21. maj 2019, 22:44
Playonic sagde:
Jeg forstår ikke folk der siger markedet er dødt og uden fortjeneste. Er lige startet på denne konto. Har tidligere spillet på min main konto, indtil jeg ville starte forfra.

Synes det er blevet meget nemt at tjene penge i spillet.

Er selv gået fra nul på kontoen til det jeg har nu, som gælder 2.7mil spillere samt næsten lvl 3 stadion på få 2 sæsoner. 2,5 hvis vi tæller denne her med
Præcis, det handler bare om at søge andresteds hen hvis man ikke føler at det man handler med er den rette vej frem, men det kan måske godt være svært hvis man er vant til det samme og spiller spillet i en tryghedsboble.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 21. maj 2019, 22:54
Playonic sagde:
Jeg forstår ikke folk der siger markedet er dødt og uden fortjeneste. Er lige startet på denne konto. Har tidligere spillet på min main konto, indtil jeg ville starte forfra.

Synes det er blevet meget nemt at tjene penge i spillet.

Er selv gået fra nul på kontoen til det jeg har nu, som gælder 2.9mil spillere samt næsten lvl 3 stadion på få 2 sæsoner. 2,5 hvis vi tæller denne her med
Enig. Der er masser at tjene på markedet. Jeg er ikke voldsomt aktiv på markedet, men jeg har da alligevel tjent 150+ mio. siden nytår. smiley

Hvis man lærer markedet at kende, så er der masser af penge at hente, men man får det ikke bare foræret. smiley

The Danish Vikings (H Hansen) 22. maj 2019, 20:27
Bjørnholt FC sagde:
Galax sagde:
Eagles Academy sagde:
Galax sagde:
Jeg savner bare den tid, hvor jeg på en god uge godt kunne sælge 20-30 spillere, med okay god fortjeneste, men det tvivler jeg på, at man kan gøre som markedet ser ud nu.
Der er stadig massere af fortjeneste, hvis du har styr på det du laver smiley
Det er ikke så meget fortjeneste, eller i hvert fald en kombination. Savner de unge vilde talenter og unge spillere på auktionsmarkedet, som der engang var mange af smiley
Dem er der da stadig masser af.
Arh masser hmm, enormt er vel eneste spillere man går efter, hvis man ser efter vilde talenter.

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 22. maj 2019, 20:32
Altså jeg har tjent over 2 milliarder credits på lidt over 2 år. Så jeg syntes det er et forrygende marked smiley
Besvar