Seriøst hvornår sker der noget?

Skrevet i Generelt

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 22. maj 2019, 20:33
Faciato FC sagde:
Altså jeg har tjent over 2 milliarder credits på lidt over 2 år. Så jeg syntes det er et forrygende marked smiley
*Klap på skulderen* smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 22. maj 2019, 20:37
Eagles Academy sagde:
Faciato FC sagde:
Altså jeg har tjent over 2 milliarder credits på lidt over 2 år. Så jeg syntes det er et forrygende marked smiley
*Klap på skulderen* smiley
smiley finder det fanme komisk at folk siger man ikke kan tjene credits. Man skal bare ud at prøve sig frem og finde ud af hvad der fungere.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 22. maj 2019, 20:37
Faciato FC sagde:
Altså jeg har tjent over 2 milliarder credits på lidt over 2 år. Så jeg syntes det er et forrygende marked smiley
Imponerende. Det er uden tvivl mere end jeg har tjent på 11 år. Minus de 5 år jeg har holdt pause. smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 22. maj 2019, 20:39
Kyoto Okami FC sagde:
Faciato FC sagde:
Altså jeg har tjent over 2 milliarder credits på lidt over 2 år. Så jeg syntes det er et forrygende marked smiley
Imponerende. Det er uden tvivl mere end jeg har tjent på 11 år. Minus de 5 år jeg har holdt pause. smiley
Hehe tak
Og vil gerne hilse at sige utrænet ikke er vejen frem for mig.. har aldrig hentet en utrænet som var mere end x mio værd

Bjørnholt FC (And then what) 22. maj 2019, 20:40
The Danish Vikings sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Galax sagde:
Eagles Academy sagde:
Galax sagde:
Jeg savner bare den tid, hvor jeg på en god uge godt kunne sælge 20-30 spillere, med okay god fortjeneste, men det tvivler jeg på, at man kan gøre som markedet ser ud nu.
Der er stadig massere af fortjeneste, hvis du har styr på det du laver smiley
Det er ikke så meget fortjeneste, eller i hvert fald en kombination. Savner de unge vilde talenter og unge spillere på auktionsmarkedet, som der engang var mange af smiley
Dem er der da stadig masser af.
Arh masser hmm, enormt er vel eneste spillere man går efter, hvis man ser efter vilde talenter.
Så er det jo også bare fordi man selv er kræsen :-)

Juventus FC (farvel og tobak) 22. maj 2019, 21:19
Faciato FC sagde:
Eagles Academy sagde:
Faciato FC sagde:
Altså jeg har tjent over 2 milliarder credits på lidt over 2 år. Så jeg syntes det er et forrygende marked smiley
*Klap på skulderen* smiley
smiley finder det fanme komisk at folk siger man ikke kan tjene credits. Man skal bare ud at prøve sig frem og finde ud af hvad der fungere.
Jeg tror ikke at problemet er at man ikke kan tjene credits, men nærmere at folk er for dovne til at ligge det arbejde i det kræver for at tjene mange credits.


Jeg er et fint eksempel på at man kan tjene credits uden at lave så meget. Det går ikke så stærkt, men jeg tjener da lidt her og der.

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 22. maj 2019, 21:23
Juventus FC sagde:
Faciato FC sagde:
Eagles Academy sagde:
Faciato FC sagde:
Altså jeg har tjent over 2 milliarder credits på lidt over 2 år. Så jeg syntes det er et forrygende marked smiley
*Klap på skulderen* smiley
smiley finder det fanme komisk at folk siger man ikke kan tjene credits. Man skal bare ud at prøve sig frem og finde ud af hvad der fungere.
Jeg tror ikke at problemet er at man ikke kan tjene credits, men nærmere at folk er for dovne til at ligge det arbejde i det kræver for at tjene mange credits.


Jeg er et fint eksempel på at man kan tjene credits uden at lave så meget. Det går ikke så stærkt, men jeg tjener da lidt her og der.
Ja. Man behøver heller ikke være aktiv hele tiden.. nu har jeg fx fuld trup.. men lige pludselig inden for en måned eller to så bliver der solgt et par stks, også må man ud at arbejde igen indtil man har fuld trup.

Galax (Ikke aktiv hygger bare) 23. maj 2019, 00:14
Hmm vi har nok hver vores delte meninger. Men det gik virkelig op for mig lige før hvor meget glæden ved spillet er væk, normalt glæder mam sig til at træne, men hvis I kigger på mine spillere har jeg glemt det, de sidste tre dage xD

Bjørnholt FC (And then what) 23. maj 2019, 00:17
Galax sagde:
Hmm vi har nok hver vores delte meninger. Men det gik virkelig op for mig lige før hvor meget glæden ved spillet er væk, normalt glæder mam sig til at træne, men hvis I kigger på mine spillere har jeg glemt det, de sidste tre dage xD
Så tag en pause fra spillet, det vil nok være det bedste inden du køre dig al for sur i det :-)

Galax (Ikke aktiv hygger bare) 23. maj 2019, 00:20
Ja, måske man skulle prøve noget nyt og måske vende tilbage? smiley Problemet er jeg ikke rigtig kender til lignende spil, der minder om det samme?
Besvar