Seriøst hvornår sker der noget?

Skrevet i Generelt

Galax (Ikke aktiv hygger bare) 20. maj 2019, 22:49
Jeg savner bare den tid, hvor jeg på en god uge godt kunne sælge 20-30 spillere, med okay god fortjeneste, men det tvivler jeg på, at man kan gøre som markedet ser ud nu.

The New Champion (Daniel) 21. maj 2019, 11:35
Galax sagde:
Jeg savner bare den tid, hvor jeg på en god uge godt kunne sælge 20-30 spillere, med okay god fortjeneste, men det tvivler jeg på, at man kan gøre som markedet ser ud nu.
Der er stadig masser af handler, så derfor tænker jeg da hvis man er god nok til T handle at det bør være muligt smiley

Ignotus (--) 21. maj 2019, 12:10
The New Champion sagde:
Galax sagde:
Jeg savner bare den tid, hvor jeg på en god uge godt kunne sælge 20-30 spillere, med okay god fortjeneste, men det tvivler jeg på, at man kan gøre som markedet ser ud nu.
Der er stadig masser af handler, så derfor tænker jeg da hvis man er god nok til T handle at det bør være muligt smiley
Nej hellere få det hele serveret på et sølvfad smiley

Stage FC (Stage) 21. maj 2019, 12:15
Esbønderup CF sagde:
FC Mondas sagde:
Esbønderup CF sagde:
Personligt er spillet lidt dødt for mig nu.
Fik VK på 6 måneder, og så døde motivationen.
Nu har jeg 11 start spillere jeg bare træner op.
Og så laver jeg få men gode handler ved siden af en gang i mellem
Du kunne prøve at gå efter trofæeer, den del kan umuligt være dødt for dig.

-Men til jer andre, der spørger, om “det overhovedet kan betale sig” at have et hold i de øverste rækker og få overskud uden at handle eller noget som helst ved siden af.. er det dét, I virkelig gerne vil? Købe 11 spillere, køre autopilot, til de går på pension og så købe 11 nye om igen? :/
Jeg har ikke økonomien lige nu til trofære
Hvordan kan spillet så være dødt? xD

Stage FC (Stage) 21. maj 2019, 12:25
Forstår slet ikke, at man kan have "spillet er dødt, overvejer stop" i sin manager profil i så mange måneder uden så at stoppe.
Personligt synes jeg volumen på markedet har været ret stabilt de sidste 6 måneder. Du har ikke overvejet om det måske bare er dig der er dårlig til at indrette dig skiftende priser i markedet?
Please stop hvis du synes spillet er så dødt, så vi slipper for alt det brokkeri.
Men med 18300 stadionpladser og guld i 4. div. skulle du måske overveje om spillet egentlig er så dødt som du prædiker.

Fc det ved jeg ik (Reloading) 21. maj 2019, 12:31
Utroligt at du har udnævnt dig selv, som den bedst handlende manager i ét af dine tidligere indlæg, og nu som en af de få der ikke kan få genereret nok overskud til, at du ikke skulle brokke dig. Du er det vildeste brokkehoved i vmans historie. :-D

Når det går godt, så brokker du dig - når du ikke kan få det til, at spille så brokker du dig også :-D #GGWP

Bjørnholt FC (And then what) 21. maj 2019, 12:35
Galax sagde:
Jeg savner bare den tid, hvor jeg på en god uge godt kunne sælge 20-30 spillere, med okay god fortjeneste, men det tvivler jeg på, at man kan gøre som markedet ser ud nu.
Ændre dine græsgange så, der er ikke andet for :-) og hvis lysten så ikke er der til det, så er den nok ikke så meget længere end at du burde stoppe

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 21. maj 2019, 12:41
Galax sagde:
Jeg savner bare den tid, hvor jeg på en god uge godt kunne sælge 20-30 spillere, med okay god fortjeneste, men det tvivler jeg på, at man kan gøre som markedet ser ud nu.
Du kunne jo tage udfordringen op og se om ikke du kunne opnå noget
i et ændret marked.. I stedet for at øffe på denne måde.. smiley
Mvh Per

Stage FC (Stage) 21. maj 2019, 12:47
Galax sagde:
Fc det ved jeg ik sagde:
Ellers kan du jo rent faktisk gøre din tekst i din profil til en realitet:
"Vil nok sige jeg har været den bedst handlende klub i spillet. Mit mål var at få VK-anlæg og blive den bedst handlende klub i spillet. Har før lavet 20-25 salg ugentligt og nu spiller jeg bare for sjov og hjælper andre nystartede klubber"

Tænker der er en lang række af klubber, som er bedre handlende end dig :-D Men fair. Altid dejligt, at se folk krone sig selv til konger. #KingOfTheCastle
Det er vel en vurderingssag og hvad man forbinder med god sælger. Jeg vægtede mere antal salg end selve indtjeningen ellers kunne jeg fra start kaste mig ud i talenter, men det er de små fortjenester og mange salg, der motiverede mig, jeg synes stadig jeg har været et af spillets (hvis ikke den bedste) sælgere smiley Men som sagt gik jeg efter VK-anlæg og jeg ved ikke hvorfor, men at udbygge stadion osv. motivere mig ikke rigtigt eller at nå langt i ligaerne. Ellers kan jeg jo bare starte nu, min konto fejler ikke noget, og hvis den gjorde kan jeg jo bare som den bedst sælgende klub tjene hurtige penge hjem, haha smiley
Åbenbart ikke god nok til at omstille sig

Esrum IF (y nada mas) 21. maj 2019, 14:44
Stage FC sagde:
Esbønderup CF sagde:
FC Mondas sagde:
Esbønderup CF sagde:
Personligt er spillet lidt dødt for mig nu.
Fik VK på 6 måneder, og så døde motivationen.
Nu har jeg 11 start spillere jeg bare træner op.
Og så laver jeg få men gode handler ved siden af en gang i mellem
Du kunne prøve at gå efter trofæeer, den del kan umuligt være dødt for dig.

-Men til jer andre, der spørger, om “det overhovedet kan betale sig” at have et hold i de øverste rækker og få overskud uden at handle eller noget som helst ved siden af.. er det dét, I virkelig gerne vil? Købe 11 spillere, køre autopilot, til de går på pension og så købe 11 nye om igen? :/
Jeg har ikke økonomien lige nu til trofære
Hvordan kan spillet så være dødt? xD
Spille mæssigt ja, så der meget endnu for mig herinde.
Min motivation er faldet. Derfor jeg ikke bruger samme tid og energi på markedet.
Derfor køre jeg nok lidt på autopilot lige nu, og holder klubben "igang" Indtil lysten og motivationen kommer retur.
Besvar