Kan ikke få lov til at sove når jeg er træt

Skrevet i Off-topic

Bjørnholt FC (And then what) 5. september 2019, 22:19
Gudenå FC sagde:
Ja nogle af dem,men hvis jeg forsøger at stave det håber jeg du kangætte hvad jeg forsøger at skrive, sureases, vist nok en slags hud sygedom, jeg kan måske få min kærst til at hjælpe i morgen
Okay, tak :-) men umiddelbart har det ikke så meget at gøre med det som jeg fejler

La Nacuary (Rasmus) Crew 5. september 2019, 23:44
Jeg har hørt der skal drikkes rigeligt med vand, så prostata bliver skyllet igennem. Er det pga. hyppig vandladning at din søvn bliver ødelagt?

Bilmik (Mikkel Maagaard) 6. september 2019, 00:04
Prøv aletertiv behandlig

Bjørnholt FC (And then what) 6. september 2019, 02:15
La Nacuary sagde:
Jeg har hørt der skal drikkes rigeligt med vand, så prostata bliver skyllet igennem. Er det pga. hyppig vandladning at din søvn bliver ødelagt?
Ja det er rigtigt men det blir skam også gjort, tranebærsaft skulle være godt for det. Nej "desværre", jeg kan ikke få lov til at koncentrere mig om at sove fordi det af en eller anden årsag spænder sindssygt meget op i mellemkødet, så det føles som der er noget der presser helt vildt på for at komme ud agtigt. Tak for dit indlæg :-)

Bjørnholt FC (And then what) 6. september 2019, 02:16
Vorupfb sagde:
Prøv aletertiv behandlig
Alternativ behandling? Tak for dit indlæg

Racing de Santander (Ivan Ania) 6. september 2019, 08:40
Har du undersøgt eventuelle muligheder for at blive behandlet i udlandet?

Dre FC (Johnsen) 6. september 2019, 11:53
Hvad fanden sker der her? Bjørnholt er du på vej tilbage til dine 2014 troll tider eller smiley

Juventus FC (farvel og tobak) 6. september 2019, 12:50
Så har man set det med, OT er blevet lavet om til netdoktor.dk. Al held og lykke med at få løst dit prostata problem, men dette topper listen over det mest underlige indlæg i historien.

Slutter lige af med at knytte en kommentar til dit problem; Du får nok mere ud af at bruge netop netdoktor.

Bjørnholt FC (And then what) 6. september 2019, 12:56
Racing de Santander sagde:
Har du undersøgt eventuelle muligheder for at blive behandlet i udlandet?
Nej det har jeg ikke, men det blir jeg snart nødtil. Har nu ventet 2 år på at få hjælp, kæft vores læger herhjemme er uduelige. Tak for dit indlæg:-)

Tokyo (CK) Crew 6. september 2019, 12:56
Prostata problemer? Du skal da bare lege mere med banditten smiley

Edit: Det hjælper garanteret også på søvn problemet!
Besvar