Kan ikke få lov til at sove når jeg er træt

Skrevet i Off-topic

Bjørnholt FC (And then what) 7. september 2019, 22:13
HjerneSkaderne sagde:
Bjørnholt FC sagde:
HjerneSkaderne sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Skal lige siges, at jeg lige har været på en antibiotika kur i en måned, ikke hjulpet en skid.
Vent vent vent. Var det dig eller din læge der valgte at stoppede din antibiotika kur efter èn måned?
En læge oppe fra Holstebro, ja.
Det tager typisk måneder at komme en kronisk betændelse til livs. Skift læge.
Det er en læge oppe fra urologisk ambulatorium i Holstebro der har sagt jeg skulle gøre sådan, og jeg efter fjorten ville kunne mærke en virkning.

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 8. september 2019, 00:34
Efter fjorten dage?! smiley

Seriøst, få en second opinion.

Bjørnholt FC (And then what) 8. september 2019, 00:38
HjerneSkaderne sagde:
Efter fjorten dage?! smiley

Seriøst, få en second opinion.
Jeg skal derop på tirsdag, så må jeg lige høre hvad tanken bag har været. Er det af andre læger du har fået af vide det kan tage flere måneder?

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 8. september 2019, 00:59
Bjørnholt FC sagde:
HjerneSkaderne sagde:
Efter fjorten dage?! smiley

Seriøst, få en second opinion.
Jeg skal derop på tirsdag, så må jeg lige høre hvad tanken bag har været. Er det af andre læger du har fået af vide det kan tage flere måneder?
Jeg kender flere der har haft kroniske betændelsestilstande, de har alle taget en eller flere måneder at komme til livs. De fik alle at vide af deres læger det var svært at sige hvor længe det ville tage men det ville nok ligge mellem 1-4 måneder.

Da jeg fandt hvad du havde fået af vide af din læge var stik mod alt jeg har hørt og lært gik jeg på jagt efter peer reviewet artikler skrevet af læger til læger om netop kronisk prostatitis for at finde ud hvad konsensus var. Der er ikke en eneste der støtter op om en antibiotika kur ville virke efter blot 14 dage når det er kronisk prostatitis, det er behandling der kræver måneder.

Bjørnholt FC (And then what) 8. september 2019, 02:01
HjerneSkaderne sagde:
Bjørnholt FC sagde:
HjerneSkaderne sagde:
Efter fjorten dage?! smiley

Seriøst, få en second opinion.
Jeg skal derop på tirsdag, så må jeg lige høre hvad tanken bag har været. Er det af andre læger du har fået af vide det kan tage flere måneder?
Jeg kender flere der har haft kroniske betændelsestilstande, de har alle taget en eller flere måneder at komme til livs. De fik alle at vide af deres læger det var svært at sige hvor længe det ville tage men det ville nok ligge mellem 1-4 måneder.

Da jeg fandt hvad du havde fået af vide af din læge var stik mod alt jeg har hørt og lært gik jeg på jagt efter peer reviewet artikler skrevet af læger til læger om netop kronisk prostatitis for at finde ud hvad konsensus var. Der er ikke en eneste der støtter op om en antibiotika kur ville virke efter blot 14 dage når det er kronisk prostatitis, det er behandling der kræver måneder.
De artikler må du meget gerne linke hvis du gider, så ka jeg stikke dem i hovedet på vedkommende når jeg skal derop.

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 8. september 2019, 21:01
Bjørnholt FC sagde:
De artikler må du meget gerne linke hvis du gider, så ka jeg stikke dem i hovedet på vedkommende når jeg skal derop.
Glem hvad jeg har sagt. Spurgte en kammerat (læge) nærmere. Det er helt normalt at stoppe en antibiotika kur indenfor 2-4 uger hvis der ikke er en målbar effekt. Med andre ord, det er rigtigt det tager måneder at virke... hvis det virker.

Læste ikke nok om antibiotika generelt. derp

Men ang. søvn. Få speciallægen til at sende dig til hospitalets søvnklinik.

Bjørnholt FC (And then what) 8. september 2019, 21:06
HjerneSkaderne sagde:
Bjørnholt FC sagde:
De artikler må du meget gerne linke hvis du gider, så ka jeg stikke dem i hovedet på vedkommende når jeg skal derop.
Glem hvad jeg har sagt. Spurgte en kammerat (læge) nærmere. Det er helt normalt at stoppe en antibiotika kur indenfor 2-4 uger hvis der ikke er en målbar effekt. Med andre ord, det er rigtigt det tager måneder at virke... hvis det virker.

Læste ikke nok om antibiotika generelt. derp

Men ang. søvn. Få speciallægen til at sende dig til hospitalets søvnklinik.
Okay, du skal i hvertfald ha tak fordi du gad at undersøge det :-) det vil jeg gøre, tak!

Bjørnholt FC (And then what) 29. december 2019, 20:33
Så er jeg blevet henvist til en overlæge efter at den tidligere læges forsøg med antibiotika kur over 2 omgange mislykkedes - bedre sent end aldrig smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 29. december 2019, 20:35
Bjørnholt FC sagde:
Så er jeg blevet henvist til en overlæge efter at den tidligere læges forsøg med antibiotika kur over 2 omgange mislykkedes - bedre sent end aldrig smiley
Held og lykke

Bjørnholt FC (And then what) 29. december 2019, 20:51
Gudenå FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Så er jeg blevet henvist til en overlæge efter at den tidligere læges forsøg med antibiotika kur over 2 omgange mislykkedes - bedre sent end aldrig smiley
Held og lykke
Tak :-)
Besvar