Kan ikke få lov til at sove når jeg er træt

Skrevet i Off-topic

Bjørnholt FC (And then what) 6. september 2019, 12:58
Dre FC sagde:
Hvad fanden sker der her? Bjørnholt er du på vej tilbage til dine 2014 troll tider eller smiley
Hvorfor skulle jeg trolle med sådan noget? :-) når dem der burde hjælpe en ikke kan finde ud af det, vil man gøre nærmert hvad som helst for at få den hjælp, når man ikke har kunnet få lov til at sove om natten i langtid. Tak for dit indlæg ihvertfald

Bjørnholt FC (And then what) 6. september 2019, 13:02
Juventus FC sagde:
Så har man set det med, OT er blevet lavet om til netdoktor.dk. Al held og lykke med at få løst dit prostata problem, men dette topper listen over det mest underlige indlæg i historien.

Slutter lige af med at knytte en kommentar til dit problem; Du får nok mere ud af at bruge netop netdoktor.
Hvorfor er det et underligt indlæg? Det er jo bare fordi der er ikke andre der har spurgt indtil sådanne ting, dette forum er vel beregnet til alt mellem himmel og jord. Tak :-)

Bjørnholt FC (And then what) 6. september 2019, 13:04
Lyon sagde:
Prostata problemer? Du skal da bare lege mere med banditten smiley

Edit: Det hjælper garanteret også på søvn problemet!
Det gør det tværtimod værre selvom den uduelige læge mener noget andet. Tak for dit indlæg

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 6. september 2019, 18:36
Hvis du ikke kan sove om natten i sådan et omfang at det er på et niveau som en decideret søvnforstyrelse bør din læge give dig en recept på medicin der kan hjælpe. Massiv søvnunderskud er på sigt sundhedsskadelig med eventuelt kroniske konsekvenser.

Hvis din læge ikke vil udskrive medicin eller henvise til en søvnklinik bør du søge om en second opinion som du altid har ret til eller selv direkte kontakte en søvnklinik.

Bjørnholt FC (And then what) 6. september 2019, 19:15
HjerneSkaderne sagde:
Hvis du ikke kan sove om natten i sådan et omfang at det er på et niveau som en decideret søvnforstyrelse bør din læge give dig en recept på medicin der kan hjælpe. Massiv søvnunderskud er på sigt sundhedsskadelig med eventuelt kroniske konsekvenser.

Hvis din læge ikke vil udskrive medicin eller henvise til en søvnklinik bør du søge om en second opinion som du altid har ret til eller selv direkte kontakte en søvnklinik.
Det ville lægen self ikke, så det må blive det jeg gør. Enten det eller så at søge udenlands efter en mere kompetent læge eller sygeplejerske. Tak for dit indlæg :-)

Forresten, hvad er en "second opinion" ?

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 6. september 2019, 19:35
Bjørnholt FC sagde:
Det ville lægen self ikke, så det må blive det jeg gør. Enten det eller så at søge udenlands efter en mere kompetent læge eller sygeplejerske. Tak for dit indlæg :-)

Forresten, hvad er en "second opinion" ?
Det er når du får en anden læge til at vurdere din situation. Det har du altid ret til og hvis din læge hidser sig op over det er vedkommende dybt uprofessionel og så bør du ganske enkelt skifte læge. Vil stærkt anbefale at du kontakter den nærmeste søvnklinik, det kan sagtens være de har nogle redskaber der kan hjælpe helt uden du behøver medicin. smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 6. september 2019, 19:44
Bjørnholt FC sagde:
HjerneSkaderne sagde:
Hvis du ikke kan sove om natten i sådan et omfang at det er på et niveau som en decideret søvnforstyrelse bør din læge give dig en recept på medicin der kan hjælpe. Massiv søvnunderskud er på sigt sundhedsskadelig med eventuelt kroniske konsekvenser.

Hvis din læge ikke vil udskrive medicin eller henvise til en søvnklinik bør du søge om en second opinion som du altid har ret til eller selv direkte kontakte en søvnklinik.
Det ville lægen self ikke, så det må blive det jeg gør. Enten det eller så at søge udenlands efter en mere kompetent læge eller sygeplejerske. Tak for dit indlæg :-)

Forresten, hvad er en "second opinion" ?
Jeg tror det er vigtigt at du selv gør hvad du kan.. ! Og det er at undlade
vanddrivende vædsker.. Kaffe, the, cola, øl, og alkohol generelt..
Spis fornuftigt og regelmæssigt.. 3 solide måltider, fordelt rigtigt over
dagen.. Morgen (8.00), middag (12,30) og aften (18,30)
Drik masser af vand (3-4 liter om dagen smiley .. Men stop 4 timer før den tid
du gerne vil gå i seng på..
Hvis du opfylder disse krav, og det ikke hjælper, har du virkelig en god
pointe overfor din læge.. Til at prøve en bredspektret penecilin..
Og hvis det ikke hjælper, så at komme videre i sundhedssystemet..
Mvh Per

Bjørnholt FC (And then what) 6. september 2019, 20:56
HjerneSkaderne sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Det ville lægen self ikke, så det må blive det jeg gør. Enten det eller så at søge udenlands efter en mere kompetent læge eller sygeplejerske. Tak for dit indlæg :-)

Forresten, hvad er en "second opinion" ?
Det er når du får en anden læge til at vurdere din situation. Det har du altid ret til og hvis din læge hidser sig op over det er vedkommende dybt uprofessionel og så bør du ganske enkelt skifte læge. Vil stærkt anbefale at du kontakter den nærmeste søvnklinik, det kan sagtens være de har nogle redskaber der kan hjælpe helt uden du behøver medicin. smiley
Okay, tusind tak :-)

Bjørnholt FC (And then what) 6. september 2019, 20:59
Pers LØVER sagde:
Bjørnholt FC sagde:
HjerneSkaderne sagde:
Hvis du ikke kan sove om natten i sådan et omfang at det er på et niveau som en decideret søvnforstyrelse bør din læge give dig en recept på medicin der kan hjælpe. Massiv søvnunderskud er på sigt sundhedsskadelig med eventuelt kroniske konsekvenser.

Hvis din læge ikke vil udskrive medicin eller henvise til en søvnklinik bør du søge om en second opinion som du altid har ret til eller selv direkte kontakte en søvnklinik.
Det ville lægen self ikke, så det må blive det jeg gør. Enten det eller så at søge udenlands efter en mere kompetent læge eller sygeplejerske. Tak for dit indlæg :-)

Forresten, hvad er en "second opinion" ?
Jeg tror det er vigtigt at du selv gør hvad du kan.. ! Og det er at undlade
vanddrivende vædsker.. Kaffe, the, cola, øl, og alkohol generelt..
Spis fornuftigt og regelmæssigt.. 3 solide måltider, fordelt rigtigt over
dagen.. Morgen (8.00), middag (12,30) og aften (18,30)
Drik masser af vand (3-4 liter om dagen 9.. Men stop 4 timer før den tid
du gerne vil gå i seng på..
Hvis du opfylder disse krav, og det ikke hjælper, har du virkelig en god
pointe overfor din læge.. Til at prøve en bredspektret penecilin..
Og hvis det ikke hjælper, så at komme videre i sundhedssystemet..
Mvh Per
Det er jo bare sådanne ting, som der kunne være rart høre fra en læge. Men det er jo altid noget man kan blive bedre til, 3-4 liter vand er dog nok lige i overkanten.

Chickenlegs United (Jaksi) 6. september 2019, 21:01
Det klør også sommetider i mit mellemkød... Men, dét er primært min egen skyld.

"Klør fem" herfra!
Besvar