Kan ikke få lov til at sove når jeg er træt

Skrevet i Off-topic

Bjørnholt FC (And then what) 7. september 2019, 13:35
Pers LØVER sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Bjørnholt FC sagde:
HjerneSkaderne sagde:
Hvis du ikke kan sove om natten i sådan et omfang at det er på et niveau som en decideret søvnforstyrelse bør din læge give dig en recept på medicin der kan hjælpe. Massiv søvnunderskud er på sigt sundhedsskadelig med eventuelt kroniske konsekvenser.

Hvis din læge ikke vil udskrive medicin eller henvise til en søvnklinik bør du søge om en second opinion som du altid har ret til eller selv direkte kontakte en søvnklinik.
Det ville lægen self ikke, så det må blive det jeg gør. Enten det eller så at søge udenlands efter en mere kompetent læge eller sygeplejerske. Tak for dit indlæg :-)

Forresten, hvad er en "second opinion" ?
Jeg tror det er vigtigt at du selv gør hvad du kan.. ! Og det er at undlade
vanddrivende vædsker.. Kaffe, the, cola, øl, og alkohol generelt..
Spis fornuftigt og regelmæssigt.. 3 solide måltider, fordelt rigtigt over
dagen.. Morgen (8.00), middag (12,30) og aften (18,30)
Drik masser af vand (3-4 liter om dagen 9.. Men stop 4 timer før den tid
du gerne vil gå i seng på..
Hvis du opfylder disse krav, og det ikke hjælper, har du virkelig en god
pointe overfor din læge.. Til at prøve en bredspektret penecilin..
Og hvis det ikke hjælper, så at komme videre i sundhedssystemet..
Mvh Per
Det er jo bare sådanne ting, som der kunne være rart høre fra en læge. Men det er jo altid noget man kan blive bedre til, 3-4 liter vand er dog nok lige i overkanten.
3-4 liter vand er anbefalet i varme perioder.. smiley
1,5-2 liter er nok på en almindelig dag..
Et glas når du står op.. Så er du igang.. smiley
Mvh Per
Det er self rigtigt nok :-)

Bjørnholt FC (And then what) 7. september 2019, 13:36
Racing de Santander sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Inden du forsøger med udlandet, så kunne det vel også være en ide at prøve det private sundhedsvæsen herhjemme? Selvom det selvfølgelig ikke er gratis
Skulle de være meget bedre til at tag sig af diverse ting? Tak for dit indlæg :-)
Der er ikke altid så lang ventetid, hvis man går til det private sundhedsvæsen. Det er i hvert fald min erfaring smiley men som Kyoto skriver, så er det selvfølgelig heller ikke gratis.
Det kan der være noget om, tak for dit input.

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 7. september 2019, 17:53
Bjørnholt FC sagde:
Skal lige siges, at jeg lige har været på en antibiotika kur i en måned, ikke hjulpet en skid.
Vent vent vent. Var det dig eller din læge der valgte at stoppede din antibiotika kur efter èn måned?

Bjørnholt FC (And then what) 7. september 2019, 19:14
HjerneSkaderne sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Skal lige siges, at jeg lige har været på en antibiotika kur i en måned, ikke hjulpet en skid.
Vent vent vent. Var det dig eller din læge der valgte at stoppede din antibiotika kur efter èn måned?
En læge oppe fra Holstebro, ja.

Gudenå FC (Blaki er god) 7. september 2019, 20:14
Jeg har hørt om nogle der havde ryg smerter de fik antibiotika kur et halvt år,før det hjalp

Bjørnholt FC (And then what) 7. september 2019, 20:19
Gudenå FC sagde:
Jeg har hørt om nogle der havde ryg smerter de fik antibiotika kur et halvt år,før det hjalp
Hold da op, det var længe.

Gudenå FC (Blaki er god) 7. september 2019, 20:24
Det noget med at baktussen eller hvad det nu er sider hvor det svært for antibiotika at komme til, og de fik kun en lille dosis men i lang tid

Chelsea FC (Aqu) 7. september 2019, 20:53
Tror du skal undlade at bruge mere end 1 eller 2 fingre af gangen fremfor hånden. smiley

Et protip herfra, som er ment helt seriøst, prøv at skifte toiletpapir.

Nu ved jeg ikke hvilket mærke du bruger, men Lambi har fx været min vens værste fjende i 1 år, uden han vidste hvad fanden der chikanerede hans anus.

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 7. september 2019, 22:03
Bjørnholt FC sagde:
HjerneSkaderne sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Skal lige siges, at jeg lige har været på en antibiotika kur i en måned, ikke hjulpet en skid.
Vent vent vent. Var det dig eller din læge der valgte at stoppede din antibiotika kur efter èn måned?
En læge oppe fra Holstebro, ja.
Det tager typisk måneder at komme en kronisk betændelse til livs. Skift læge.

Bjørnholt FC (And then what) 7. september 2019, 22:10
Chelsea FC sagde:
Tror du skal undlade at bruge mere end 1 eller 2 fingre af gangen fremfor hånden. smiley

Et protip herfra, som er ment helt seriøst, prøv at skifte toiletpapir.

Nu ved jeg ikke hvilket mærke du bruger, men Lambi har fx været min vens værste fjende i 1 år, uden han vidste hvad fanden der chikanerede hans anus.
Hvilket mærke vil du så anbefale? Har også hørt at toiletpapir kan forsage kræft, ved dog ikke lige hvilke typer det gælder. Tak for dit indlæg :-)
Besvar