Økonomi, markedsføring og udviklingsressourcer

Skrevet i Udviklerhjørnet

Rhodesia (Rhodes) 17. februar 2020, 10:53
FC Sunnyvale sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Idéen er fed, men jeg tror ikke, at det er en mulighed. Han har tidligere nævnt, at det er en anden virksomhed, der står for reklamedelen. Det produkt, som din idé kræver, fines formentlig ikke.

Det er heller ikke realistisk, at han selv tager fat i det, for det vil være meget tidskrævende og muligvis stadigvæk ikke muligt i et lille spil som Vman. Derudover har han nævnt, at tidligere tiders reklame cups ikke laves længere, da folk ikke vil betale for det. Så ønsker de vel heller ikke at betale for en stadionreklame.
Ja, de almindelige reklamer kræver ikke noget arbejde, de kommer bare helt automatisk.

Dengang vi lavede sponsorerede cups og stadion-banners krævede det at reklamebureauet jagtede sponsorer for os, og at vi så implementerede grafikken til dem selv.

Det var helt klart en sindssygt fed måde at få reklamekroner ind, da det som nævnt passer fuldstændig ind i spillets tema. Det vil være fedt hvis vi kan det igen, men der skal væsentligt flere brugere på sitet, før sponsorerne og bureauet gider at bruge tid på os.
Nå folk på de sociale medier. De sidder alligevel bare og scroller

The Danish Vikings (H Hansen) 17. februar 2020, 15:05
Hvor mange klubber er lukket ind idag? Ud af mine 16 bekendte er vi nemlig 0.

BK Frem (BK Frem) 17. februar 2020, 15:27
The Danish Vikings sagde:
Hvor mange klubber er lukket ind idag? Ud af mine 16 bekendte er vi nemlig 0.
Under “ungdomshold” står der da fortsat “vi har modtaget din ansøgning” så det er vel ikke helt klar?

Ulm Warhawks (Ulmeister) 17. februar 2020, 15:36
BK Frem sagde:
The Danish Vikings sagde:
Hvor mange klubber er lukket ind idag? Ud af mine 16 bekendte er vi nemlig 0.
Under “ungdomshold” står der da fortsat “vi har modtaget din ansøgning” så det er vel ikke helt klar?
De ville åbne op i grupper 10% 25% 50% og 100%. Så jeg tænker, at ansøgningen bliver liggende, indtil man er lukket ind.

BK Frem (BK Frem) 17. februar 2020, 15:41
Ulm Warhawks sagde:
BK Frem sagde:
The Danish Vikings sagde:
Hvor mange klubber er lukket ind idag? Ud af mine 16 bekendte er vi nemlig 0.
Under “ungdomshold” står der da fortsat “vi har modtaget din ansøgning” så det er vel ikke helt klar?
De ville åbne op i grupper 10% 25% 50% og 100%. Så jeg tænker, at ansøgningen bliver liggende, indtil man er lukket ind.
ja det kan du jo have ret i smiley

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 17. februar 2020, 16:35
Der er lukket 200 ind i dag, da ca. 2000 havde tilmeldt sig.

Esbjerg fB (See ya Bitches - overvejer stop) 17. februar 2020, 17:58
FC Sunnyvale sagde:
Der er lukket 200 ind i dag, da ca. 2000 havde tilmeldt sig.
Er der fundet og rettet evt. fejl allerede?
Eller mangler du stadig noget feedback fra dem der er blevet lukket ind?

Ulm Warhawks (Ulmeister) 17. februar 2020, 18:41
Esbjerg fB sagde:
FC Sunnyvale sagde:
Der er lukket 200 ind i dag, da ca. 2000 havde tilmeldt sig.
Er der fundet og rettet evt. fejl allerede?
Eller mangler du stadig noget feedback fra dem der er blevet lukket ind?
Du kan følge med i det andet forum. Der er rapporteret og rettet nogle fejl. Umiddelbart er der også ting, der ikke er rettet af kendte fejl. Sunny har tidligere oplyst, at han håber at kunne lukke op for 25% inden weekenden.

Betaen er for at opdage fejl, der ikke allerede er fundet, så det er ret tidligt at skulle konkludere, at de 10% ikke kan finde flere fejl smiley

Brøndby IF (Bye bye Benny) 20. februar 2020, 05:16
Fjern antal max fyringer pr dag, er ved at blive sindssyg over at skal have en masse boldmongoler i min klub

The Danish Vikings (H Hansen) 21. februar 2020, 13:17
Holder planen, med at De næste 300 manager lukkes ind i betatesten idag?
Besvar