Vman-PRO

Skrevet i Udviklerhjørnet

PAN united (PANIL) 15. februar 2020, 18:32
KBHAVANA CF sagde:
PAN united sagde:
Castiglione sagde:
Hvad nu hvis vi fik implementeret træningsprogrammer, så man slap for at skulle sætte øvelser hver dag? Dette ville være en oplagt PRO funktion.
Nu bruger jeg ikke selv deciderede træningsprogrammer, men tilpasser dagens program for hver enkelt spiller hver dag, så jeg kommer nok ikke selv til at bruge det - Jeg er dog meget enig med alle dem, der nævner disse PRO-funktioner, hvor der ingen fordel er, men måske sparer lidt tid hver dag.

- Autrotræning
- Forlængelser
- Træningsprogramer

Dog kunne jeg godt være nervøs for indtjeningen, hvis man bliver "tildelt" klip nok til eksempelvis auto-træning en hel måned, for så ender Dennis med at tabe penge på et sådant abonnement til mig, da jeg bruger 2 klip hver nat klokken 00.10 :-)
I modsætning så får han mange flere i PRO - dermed bør man kunne tjene mere ved at tilbyde det PRO fremfor ligesom nu.
Umiddelbart fanger han allerede en del i PRO med reklamefrit - Derudover tænker jeg, der er en del andre, der også bruger klip. Ellers er jeg da enig i, at det kan være at den totale omsætning stiger alligevel ved PRO med klip, hvis antallet af folk, der bruger klip nu, er lavt :-)

Notre Dame Sports Club (Quasimodo) 15. februar 2020, 18:37
Jeg synes ikke at ungdomshold skal være med i en PRO-udgave. Jeg føler lidt at det bliver for meget pay-to-win, hvilket Vman i forvejen lidt er.
Jeg synes en PRO-udgave skal indeholde funktioner som ikke stiller betalende spillere bedre, men måske giver nogle hurtigere muligheder, som f.eks:
- Auto-træning
- Automatisk kontrakt forlængelse
- Reparer hele stadion

Personligt generer reklamer mig ikke, jeg spiller kun Vman på min mobil.

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 15. februar 2020, 19:29
Notre Dame Sports Club sagde:
Jeg synes ikke at ungdomshold skal være med i en PRO-udgave. Jeg føler lidt at det bliver for meget pay-to-win, hvilket Vman i forvejen lidt er.
Jeg synes en PRO-udgave skal indeholde funktioner som ikke stiller betalende spillere bedre, men måske giver nogle hurtigere muligheder, som f.eks:
- Auto-træning
- Automatisk kontrakt forlængelse
- Reparer hele stadion

Personligt generer reklamer mig ikke, jeg spiller kun Vman på min mobil.
Hvordan er Vman pay-to-win? Det vil jeg gerne høre mere om.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 15. februar 2020, 19:39
Notre Dame Sports Club sagde:
Jeg synes ikke at ungdomshold skal være med i en PRO-udgave. Jeg føler lidt at det bliver for meget pay-to-win, hvilket Vman i forvejen lidt er.
Jeg synes en PRO-udgave skal indeholde funktioner som ikke stiller betalende spillere bedre, men måske giver nogle hurtigere muligheder, som f.eks:
- Auto-træning
- Automatisk kontrakt forlængelse
- Reparer hele stadion

Personligt generer reklamer mig ikke, jeg spiller kun Vman på min mobil.
Der er jeg også i tvivl.. Vman er ikke pay to Win i min verden..

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 15. februar 2020, 19:45
Notre Dame Sports Club sagde:
Jeg synes ikke at ungdomshold skal være med i en PRO-udgave. Jeg føler lidt at det bliver for meget pay-to-win, hvilket Vman i forvejen lidt er.
Jeg synes en PRO-udgave skal indeholde funktioner som ikke stiller betalende spillere bedre, men måske giver nogle hurtigere muligheder, som f.eks:
- Auto-træning
- Automatisk kontrakt forlængelse
- Reparer hele stadion

Personligt generer reklamer mig ikke, jeg spiller kun Vman på min mobil.
Kan heller ikke se at Vman er pay-to-win...

Loyals (VMEnhancer) 15. februar 2020, 19:52
VM er i dag pay-to-play. Gratisudgaven er derimod en demo-/prøveudgave.

Gudenå FC (Blaki er god) 15. februar 2020, 19:52
Kyoto Okami FC sagde:
Notre Dame Sports Club sagde:
Jeg synes ikke at ungdomshold skal være med i en PRO-udgave. Jeg føler lidt at det bliver for meget pay-to-win, hvilket Vman i forvejen lidt er.
Jeg synes en PRO-udgave skal indeholde funktioner som ikke stiller betalende spillere bedre, men måske giver nogle hurtigere muligheder, som f.eks:
- Auto-træning
- Automatisk kontrakt forlængelse
- Reparer hele stadion

Personligt generer reklamer mig ikke, jeg spiller kun Vman på min mobil.
Kan heller ikke se at Vman er pay-to-win...
+

Bead Team FC (Sylvest) 15. februar 2020, 20:02
Tror ikke at de tyve kr har nogen betydning men da rart at slippe for reklamer Hvar angår at betale lidt for ungdomshold er da helt ok glad for det bare nu endeligt bliver til noget også kun ti år siden vi begyndte at tale om det

Muleby AllStars (Rene Ipsen) 15. februar 2020, 23:48
personligt vil jeg købe det da jeg har været med HEEEELT fra start og gerne vil støtte det her projekt..

Notre Dame Sports Club (Quasimodo) 16. februar 2020, 00:17
KBHAVANA CF sagde:
Notre Dame Sports Club sagde:
Jeg synes ikke at ungdomshold skal være med i en PRO-udgave. Jeg føler lidt at det bliver for meget pay-to-win, hvilket Vman i forvejen lidt er.
Jeg synes en PRO-udgave skal indeholde funktioner som ikke stiller betalende spillere bedre, men måske giver nogle hurtigere muligheder, som f.eks:
- Auto-træning
- Automatisk kontrakt forlængelse
- Reparer hele stadion

Personligt generer reklamer mig ikke, jeg spiller kun Vman på min mobil.
Hvordan er Vman pay-to-win? Det vil jeg gerne høre mere om.
Om Vman-licens står der følgende:

Vman-licens giver dig en masse fordele!

Fjern stadionkapacitet-begrænsningen på 1.000 pladser
Hent unge spillere fra din ungdomsafdeling
Anvend bedre træningsanlæg end "Stort baneanlæg"
Forbedr dine spilleres træning med trænere
Talentspejdere kan finde spændende spillere til din klub
Reducer skader, forøg energi og analyser spillerform i din opgraderede fysioafdeling.
Færre reklamer

Man er da låst fast til et bestemt niveau hvis man ikke betaler for licens.
Besvar