Vman-PRO

Skrevet i Udviklerhjørnet

Angel Spurs (Postecoglou) 15. februar 2020, 11:19
Jeg har lige et spørgsmål. Hvis man køber 22 seniorspillere på 23-24 år, så seniortruppen er fyldt. Samtidig med at man køber et hold med ungdomspillere på 21-22 år.

Vil man i teorien kunne spille sådan til seniorspillerene går på pension ?

I så fald vil "ungdomsholdet" bestå af spillere med senioralder og vil vel betragtes mere som et andetholdet.


Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 15. februar 2020, 11:23
Hotspur CF sagde:
Jeg har lige et spørgsmål. Hvis man køber 22 seniorspillere på 23-24 år, så seniortruppen er fyldt. Samtidig med at man køber et hold med ungdomspillere på 21-22 år.

Vil man i teorien kunne spille sådan til seniorspillerene går på pension ?

I så fald vil "ungdomsholdet" bestå af spillere med senioralder og vil vel betragtes mere som et andetholdet.
Mener at have hørt at en spillers kontrakt ikke kan forlænges, hvis han bliver for gammel til ungdomsholdet, og der ikke er plads i seniortruppen... Dog kun noget jeg har hørt. smiley

Bjørnholt FC (And then what) 15. februar 2020, 11:28
Bjørnholt FC sagde:

Synes du at det overordnet set er en god ide med en form for reklamefrit abonnement?

Ja, til dem som der ikke orker reklamer OVERHOVEDET. Som Arnborg også skriver, så kunne det være fedt hvis man kunne stille reklamer op på den måde, så det ikke ville ødelægge ens oplevelse med spillet. Det ville jeg ihvertfald hellere betale til og så bidrage end ingen reklamer. Men syntes grundlæggende at den pakke uden reklamer så skulle koste mere, da det er en luksus som man kan købe sig til.

Hvad siger du til ideen om at lade ungdomshold blive en del af abonnementet?
Tror du folk vil købe det reklamefri abonnement, hvis det ikke indholder noget "ekstra"? Vil du selv?


Altså lade det blive en del af et abonnement som man skal ha, for at man kan gøre brug af ungdomsholdet? I så fald hvad indebære det så, det er vel det hele spillet kommer til at omhandle eller tager jeg helt fejl der? Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal forholde mig til det, for hele projektet har aldrig sagt mig det store men på den anden side, så ved jeg heller ikke hvor nødvendigt det bliver at være en del af for stadig at kunne være med i spillet.

Hvis du ikke synes at ungdomshold skal kræve at man køber det reklamefri abonnement, har du så ideer til andre ting vi kan tilføje til abonnementet i stedet?

Hvorfor skal det kræve noget at man køber det? Er det ikke nok i sig selv, at man slipper for reklamer smiley informer mig gerne lige hvis jeg er helt væk der hahah

Angel Spurs (Postecoglou) 15. februar 2020, 11:32
Kyoto Okami FC sagde:
Hotspur CF sagde:
Jeg har lige et spørgsmål. Hvis man køber 22 seniorspillere på 23-24 år, så seniortruppen er fyldt. Samtidig med at man køber et hold med ungdomspillere på 21-22 år.

Vil man i teorien kunne spille sådan til seniorspillerene går på pension ?

I så fald vil "ungdomsholdet" bestå af spillere med senioralder og vil vel betragtes mere som et andetholdet.
Mener at have hørt at en spillers kontrakt ikke kan forlænges, hvis han bliver for gammel til ungdomsholdet, og der ikke er plads i seniortruppen... Dog kun noget jeg har hørt. smiley
Ja okay, det ville give god mening. Men om det så er sådan er jo interessant. Hvis ikke, mener jeg at det vil øge styrkeforholdet endnu mere mellem os gamle/rige klubber og nye/mindre klubber. Det er vel ikke godt i forhold til at skulle holde fast i de nye klubber. smiley

Loyals (VMEnhancer) 15. februar 2020, 12:49
Hotspur CF sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Hotspur CF sagde:
Jeg har lige et spørgsmål. Hvis man køber 22 seniorspillere på 23-24 år, så seniortruppen er fyldt. Samtidig med at man køber et hold med ungdomspillere på 21-22 år.

Vil man i teorien kunne spille sådan til seniorspillerene går på pension ?

I så fald vil "ungdomsholdet" bestå af spillere med senioralder og vil vel betragtes mere som et andetholdet.
Mener at have hørt at en spillers kontrakt ikke kan forlænges, hvis han bliver for gammel til ungdomsholdet, og der ikke er plads i seniortruppen... Dog kun noget jeg har hørt. smiley
Ja okay, det ville give god mening. Men om det så er sådan er jo interessant. Hvis ikke, mener jeg at det vil øge styrkeforholdet endnu mere mellem os gamle/rige klubber og nye/mindre klubber. Det er vel ikke godt i forhold til at skulle holde fast i de nye klubber. smiley
Det er sådan det fungerer i dag hvis man har f.eks. 31/30 spillere hvilket kan opnås hvis man ansætter fra fri transfers meget hurtigt efter hinanden.

Så kan man ikke forlænge nogen kontrakter overhovedet før man er nede på 30/30 eller lavere igen smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 15. februar 2020, 13:02
Hotspur CF sagde:
Jeg har lige et spørgsmål. Hvis man køber 22 seniorspillere på 23-24 år, så seniortruppen er fyldt. Samtidig med at man køber et hold med ungdomspillere på 21-22 år.

Vil man i teorien kunne spille sådan til seniorspillerene går på pension ?

I så fald vil "ungdomsholdet" bestå af spillere med senioralder og vil vel betragtes mere som et andetholdet.
En spiller der fylder 22 vil så vidt jeg har læst ikke kunne spille på ungdomsholdet..
Forlænger du ikke kontrakten eller ikke har plads på seniorholdet.. Går han tabt..
Men jeg er ikke spor sikker på om jeg har læst rigtigt.. smiley
Men mener ikke der kan blive tale om et a og b hold men kun om et seniorhold og et ungdomshold..

Angel Spurs (Postecoglou) 15. februar 2020, 14:08
Ja okay, tak for svarene. smiley

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 15. februar 2020, 14:54
Tak for tilbagemeldingerne allesammen.

Lige nu læner jeg mest imod ikke at kræve Pro, for at kunne ungdomshold, og så i stedet finde på nogle andre ting at tilføje til Pro, udover reklamefrihed.

Jeg kan rigtigt godt lige forslaget om at autotræning og auto-kontraktforlængelser kunne blive gratis at bruge for Pro-medlemmer, eller at Pro giver dig et antal klip per måned.

Omkring det med om man bare skulle øge prisen på den normale licens og så gøre den reklamefri, så man slipper for forskellige abonnementer, så tror jeg ikke det er en god ide på nuværende tidspunkt. Der er helt sikkert folk, som bare ikke har lyst til at betale mere, end de gør, og som er ligeglade med reklamer. Det vil være lidt for voldsomt bare at øge prisen for alle. Derfor vil jeg gerne bibeholde et tilbud til dem også, og så vurdere i fremtiden om de to skal slås sammen.


Mht. diskussionen om pay-to-win, så er min indstilling som sagt at jeg gerne vil sælge muligheder, men ikke resultater. Altså at man godt kan sælge en funktion, som hvis den bruges korrekt kan give en eller anden form for fordel - men som man ligeså godt kan tabe på, hvis man anvender den forkert. Pay-to-win er når man sælger ting som automatisk giver succes.

Det betyder selvfølgelig at hvis jeg skal overveje at tilføje en eller anden form for funktion til Pro, så er det afgørende at foretage en vurdering af hvor let det vil være at få succes med den, og finde ud af hvor grænsen går. Der ved jeg godt at der vil være nogen som vil have absolut nul-tolerance og mene at bare en teoretisk mulighed for at tjene 1 ekstra credit er uacceptabelt, men jeg tror de fleste vil placere sig et sted på en skala mellem absolut nul-tolerance og direkte pay-to-win.


Omkring hvor lang tid der går før 100% af de tilmeldte får adgang til ungdomshold, så afhænger det selvfølgelig af hvor mange fejl eller forbedringer, som skal implementeres mellem hvert hold lukker ind. De første 10% bliver forsøgskaninerne, som forhåbentligt finder alle de deciderede fejl, så vi kan få rettet dem først.

Når de ikke kan finde flere fejl, lukker vi næste hold ind, og som tiden skrider frem vil arbejdet mere tage karakter af balancering, finpudsning og forbedringer.

Jeg vil gætte på at 10%-holdet kommer til at vare i 3-7 dage, men jeg vil egentligt gerne have 25%'erne ind lige før næste weekend, hvis det kan lade sig gøre.

Barcelona All Stars (Morten) 15. februar 2020, 15:23
FC Sunnyvale sagde:
Tak for tilbagemeldingerne allesammen.

Lige nu læner jeg mest imod ikke at kræve Pro, for at kunne ungdomshold, og så i stedet finde på nogle andre ting at tilføje til Pro, udover reklamefrihed.

Jeg kan rigtigt godt lige forslaget om at autotræning og auto-kontraktforlængelser kunne blive gratis at bruge for Pro-medlemmer, eller at Pro giver dig et antal klip per måned.

Omkring det med om man bare skulle øge prisen på den normale licens og så gøre den reklamefri, så man slipper for forskellige abonnementer, så tror jeg ikke det er en god ide på nuværende tidspunkt. Der er helt sikkert folk, som bare ikke har lyst til at betale mere, end de gør, og som er ligeglade med reklamer. Det vil være lidt for voldsomt bare at øge prisen for alle. Derfor vil jeg gerne bibeholde et tilbud til dem også, og så vurdere i fremtiden om de to skal slås sammen.


Mht. diskussionen om pay-to-win, så er min indstilling som sagt at jeg gerne vil sælge muligheder, men ikke resultater. Altså at man godt kan sælge en funktion, som hvis den bruges korrekt kan give en eller anden form for fordel - men som man ligeså godt kan tabe på, hvis man anvender den forkert. Pay-to-win er når man sælger ting som automatisk giver succes.

Det betyder selvfølgelig at hvis jeg skal overveje at tilføje en eller anden form for funktion til Pro, så er det afgørende at foretage en vurdering af hvor let det vil være at få succes med den, og finde ud af hvor grænsen går. Der ved jeg godt at der vil være nogen som vil have absolut nul-tolerance og mene at bare en teoretisk mulighed for at tjene 1 ekstra credit er uacceptabelt, men jeg tror de fleste vil placere sig et sted på en skala mellem absolut nul-tolerance og direkte pay-to-win.


Omkring hvor lang tid der går før 100% af de tilmeldte får adgang til ungdomshold, så afhænger det selvfølgelig af hvor mange fejl eller forbedringer, som skal implementeres mellem hvert hold lukker ind. De første 10% bliver forsøgskaninerne, som forhåbentligt finder alle de deciderede fejl, så vi kan få rettet dem først.

Når de ikke kan finde flere fejl, lukker vi næste hold ind, og som tiden skrider frem vil arbejdet mere tage karakter af balancering, finpudsning og forbedringer.

Jeg vil gætte på at 10%-holdet kommer til at vare i 3-7 dage, men jeg vil egentligt gerne have 25%'erne ind lige før næste weekend, hvis det kan lade sig gøre.
Det lyder os fornuftig, men kan kan jo lave en frivillig licens som kun fjerner reklamer os.

Jeg bliver tosset af at have reklamer på mobilen eller tablet, og syntes samtidig ikke det er fair for dig at jeg bruger adblock, det er jo penge du regner med at få ind.

Glæder mig til at se ungdoms hold så der kommer et aspekt mere i vman



Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 15. februar 2020, 15:39
FC Sunnyvale sagde:
Tak for tilbagemeldingerne allesammen.

Lige nu læner jeg mest imod ikke at kræve Pro, for at kunne ungdomshold, og så i stedet finde på nogle andre ting at tilføje til Pro, udover reklamefrihed.

Jeg kan rigtigt godt lige forslaget om at autotræning og auto-kontraktforlængelser kunne blive gratis at bruge for Pro-medlemmer, eller at Pro giver dig et antal klip per måned.

Omkring det med om man bare skulle øge prisen på den normale licens og så gøre den reklamefri, så man slipper for forskellige abonnementer, så tror jeg ikke det er en god ide på nuværende tidspunkt. Der er helt sikkert folk, som bare ikke har lyst til at betale mere, end de gør, og som er ligeglade med reklamer. Det vil være lidt for voldsomt bare at øge prisen for alle. Derfor vil jeg gerne bibeholde et tilbud til dem også, og så vurdere i fremtiden om de to skal slås sammen.


Mht. diskussionen om pay-to-win, så er min indstilling som sagt at jeg gerne vil sælge muligheder, men ikke resultater. Altså at man godt kan sælge en funktion, som hvis den bruges korrekt kan give en eller anden form for fordel - men som man ligeså godt kan tabe på, hvis man anvender den forkert. Pay-to-win er når man sælger ting som automatisk giver succes.

Det betyder selvfølgelig at hvis jeg skal overveje at tilføje en eller anden form for funktion til Pro, så er det afgørende at foretage en vurdering af hvor let det vil være at få succes med den, og finde ud af hvor grænsen går. Der ved jeg godt at der vil være nogen som vil have absolut nul-tolerance og mene at bare en teoretisk mulighed for at tjene 1 ekstra credit er uacceptabelt, men jeg tror de fleste vil placere sig et sted på en skala mellem absolut nul-tolerance og direkte pay-to-win.


Omkring hvor lang tid der går før 100% af de tilmeldte får adgang til ungdomshold, så afhænger det selvfølgelig af hvor mange fejl eller forbedringer, som skal implementeres mellem hvert hold lukker ind. De første 10% bliver forsøgskaninerne, som forhåbentligt finder alle de deciderede fejl, så vi kan få rettet dem først.

Når de ikke kan finde flere fejl, lukker vi næste hold ind, og som tiden skrider frem vil arbejdet mere tage karakter af balancering, finpudsning og forbedringer.

Jeg vil gætte på at 10%-holdet kommer til at vare i 3-7 dage, men jeg vil egentligt gerne have 25%'erne ind lige før næste weekend, hvis det kan lade sig gøre.
Lyder som en god plan, og godt at høre at Ungdomshold ikke umiddelbart bliver låst bag Vman-PRO. smiley
Besvar