Vman-PRO

Skrevet i Udviklerhjørnet

Rhodesia (Rhodes) 14. februar 2020, 22:11
1: Synes du at det overordnet set er en god ide med en form for reklamefrit abonnement?
-Ja, det lyder dejligt. Det lyder dog specielt med licens og et ''licens +'' abonnement. Antager du ikke kan lave ét samlet tilbud, da du ikke vil hæve prisen på licens så hurtigt?

2: Hvad siger du til ideen om at lade ungdomshold blive en del af abonnementet?
-Synes så mange folk som muligt skal have adgang til så mange features som muligt.

3: Tror du folk vil købe det reklamefri abonnement, hvis det ikke indholder noget "ekstra"? Vil du selv?
-Ja, det ville jeg selv. Man kunne eventuelt indkludere nogle klip, eller én benyttelse af shoutboxen om måneden. Kan ikke huske hvornår jeg sidst købte klip, men kunne i ny og næ godt have haft lyst til at bruge shoutboxen. Så det ville være velkomment.

4: Hvis du ikke synes at ungdomshold skal kræve at man køber det reklamefri abonnement, har du så ideer til andre ting vi kan tilføje til abonnementet i stedet?
-Eventuelt Vman klip.. Men hvis disse skal holdes eksklusive til købende kunder heraf. Så en benyttelse af shoutboxen. Eller Premium talentspejder fra fritransfer af spillere som har lagt minimum én træning. Det er pay2win med skrald som ellers vil blive fundet med tiden, hvis en klub har nok tspejdere.

Yderligere ideer: Postcount på forummet. Der er mods der kan sørge for, at spam undgås, for ikke at oppuste sit postcount. De samme regler som er i brug nu understøtter fint et postcount imo. Det tror jeg kan øge aktiviteten på forummet. Generalt synes jeg forummet mangler en overhaling. Fjern alle de udenlandske forum's. Måske kun hav Dansk og Engelsk. Desuden kunne vinderen af vman award's få et specielt badge på forummet/klub profilen. Måske vi så ville se dem der lidt oftere smiley

Håber du vil skrive en thumbsup hvis du har læst mine forslag. Ellers kommer du nok bare til at læse dem endnu engang smiley Tak for et herligt spil. Håber det bliver spændende og en skønne dag måske endda også profitabelt.

Fremad Bagud FC (Kristian LM) 15. februar 2020, 00:17
Ja tak til reklamefrit. Jeg har selv på det seneste overvejet at aktivere adblocker - men har undladt, da jeg gerne vil støtte udviklingen af spillet. Så et Pro-licens er jeg mega klar på!

Fint at ungdomshold bliver en del af tilbuddet.

Jeg tror dog at mange vil købe pro-licensen uanset. Jeg ser samme tendens i podcast-branchen, hvor flere og flere finansieres gennem tilfredse brugere som donerer små faste beløb på 10er eller lignende.

Dream IF (Jesper) 15. februar 2020, 00:31
Jeg synes ikke at Ungdomshold skal med under Vman Pro licensen.Pay-to-win er noget bras.

Skælskør Boldklub IF (Supra Societatem Nemo) 15. februar 2020, 01:41
Jeg må ærligt erkende, at jeg i langtid har brugt AD-block på diverse sider, men har nu valgt at slå det fra på vman.dk, da I fortjener de basøre, så I kan holde denne fantastiske side oppe. Keep up the good work!

PAN united (PANIL) 15. februar 2020, 01:42
Blenheim Rovers sagde:
Hejsa, godt at høre ungdomsholdet er på vej snart. Burde være i en grund licens så lang tid vi har ventet. Men ok at smide det i en lidt dyrere Pro version efter at have hørt din historie - jeg skal nok købe :-)...og tillykke med opkøbet!

Noget helt andet. Har hørt en del om ungdomsholdet nu - men hvad er aldersintervallet på det hold? 15-18 år..eller?
Det spørgsmål angående aldersinterval vil jeg bestemt også gerne have svar på :-)

Joggedrengene (Joggingole) 15. februar 2020, 01:53
CSKA Lokomotiv sagde:
Rigtig fed ide og jeg glæder mig til at se hvad det fører til.

Jeg synes et reklamefrit abonnement vil være fedt! Dog i stedet for at gøre et ungdomshold en feature for et plus abonnement, vil jeg mene at det ville være mere interessant at gøre det muligt at hente flere ungdomsspillere.
Nye ungdomshold betyder større trupper, hvorfra der vil være behov for mere talentmasse for ikke at prissætningen skal gå helt amok på baggrund af øget efterspørgsel.

Jakob
Helt enig.
Godt formuleret.

CSKA Lokomotiv (Logo-motivet) 15. februar 2020, 01:54
Joggedrengene sagde:
CSKA Lokomotiv sagde:
Rigtig fed ide og jeg glæder mig til at se hvad det fører til.

Jeg synes et reklamefrit abonnement vil være fedt! Dog i stedet for at gøre et ungdomshold en feature for et plus abonnement, vil jeg mene at det ville være mere interessant at gøre det muligt at hente flere ungdomsspillere.
Nye ungdomshold betyder større trupper, hvorfra der vil være behov for mere talentmasse for ikke at prissætningen skal gå helt amok på baggrund af øget efterspørgsel.

Jakob
Helt enig.
Godt formuleret.
Mange tak! :-)

Bjørnholt FC (And then what) 15. februar 2020, 07:01
Skælskør Boldklub IF sagde:
Jeg må ærligt erkende, at jeg i langtid har brugt AD-block på diverse sider, men har nu valgt at slå det fra på vman.dk, da I fortjener de basøre, så I kan holde denne fantastiske side oppe. Keep up the good work!
Samme her :-)

Danske Disciple (Benjamin) 15. februar 2020, 09:38
PAN united sagde:
Blenheim Rovers sagde:
Hejsa, godt at høre ungdomsholdet er på vej snart. Burde være i en grund licens så lang tid vi har ventet. Men ok at smide det i en lidt dyrere Pro version efter at have hørt din historie - jeg skal nok købe :-)...og tillykke med opkøbet!

Noget helt andet. Har hørt en del om ungdomsholdet nu - men hvad er aldersintervallet på det hold? 15-18 år..eller?
Det spørgsmål angående aldersinterval vil jeg bestemt også gerne have svar på :-)
Det lader til at være 15-22 år, men det kan godt være jeg tager fejl.

Luverdense FC (StarRadser) Forum-moderator 15. februar 2020, 09:45
Bjørnholt FC sagde:
Skælskør Boldklub IF sagde:
Jeg må ærligt erkende, at jeg i langtid har brugt AD-block på diverse sider, men har nu valgt at slå det fra på vman.dk, da I fortjener de basøre, så I kan holde denne fantastiske side oppe. Keep up the good work!
Samme her :-)
+1
Besvar