Danmark lukker ned!

Skrevet i Off-topic

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 15. marts 2020, 15:22
Klaphat sagde:
Tror ikke der er nogen her hjemme der dør af den økonomisk nedtur. Tænk på der er lande der er hårde ramt end lille danmark. Desuden dør der fler af kræft end denne virus.
Det her er lige begyndt... Hvis vi slipper med 2.000 døde er vi heldige !
Tag det nu alvorligt ! Tallet er et lavt gennemsnit fra sundhedstyrelsen
hjemmeside...
Lige nu er økonomi ret ligegyldig...

Bjørnholt FC (And then what) 15. marts 2020, 15:23
Man forventede fra start af, at der kommer til at blive en halv million smittede. Så jeg kan sagtens forstå at man har gjort, som man nu engang har gjort :-)

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 15. marts 2020, 15:31
Bjørnholt FC sagde:
Man forventede fra start af, at der kommer til at blive en halv million smittede. Så jeg kan sagtens forstå at man har gjort, som man nu engang har gjort :-)
Ja 10 % af befolkningen.. Det er så 580.000 Men udviklingen er meget
anderledes i forhold til forventningen.. Højere smiley

Bjørnholt FC (And then what) 15. marts 2020, 15:33
Pers LØVER sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Man forventede fra start af, at der kommer til at blive en halv million smittede. Så jeg kan sagtens forstå at man har gjort, som man nu engang har gjort :-)
Ja 10 % af befolkningen.. Det er så 580.000 Men udviklingen er meget
anderledes i forhold til forventningen.. Højere smiley
Bare se i Spanien, der stikket det helt af lige nu med 100 døde på 24 timer. Så det kunne være rigtig dejligt hvis folk gad at tage det alvorligt smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 15. marts 2020, 15:35
Pers LØVER sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Man forventede fra start af, at der kommer til at blive en halv million smittede. Så jeg kan sagtens forstå at man har gjort, som man nu engang har gjort :-)
Ja 10 % af befolkningen.. Det er så 580.000 Men udviklingen er meget
anderledes i forhold til forventningen.. Højere smiley
De snakkede vel faktisk 10-15 procent? Men tænker også at folk skal tænke sig om, og huske at ikke alle bare kan ride den af, som var den en forkølelse. Men vi skal samtidig heller ikke panikke som vi fx så i onsdags ude i forretningerne.

Bjørnholt FC (And then what) 15. marts 2020, 15:37
Kyoto Okami FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Man forventede fra start af, at der kommer til at blive en halv million smittede. Så jeg kan sagtens forstå at man har gjort, som man nu engang har gjort :-)
Ja 10 % af befolkningen.. Det er så 580.000 Men udviklingen er meget
anderledes i forhold til forventningen.. Højere smiley
De snakkede vel faktisk 10-15 procent? Men tænker også at folk skal tænke sig om, og huske at ikke alle bare kan ride den af, som var den en forkølelse. Men vi skal samtidig heller ikke panikke som vi fx så i onsdags ude i forretningerne.
Yes, det handler om at sende nogle gode signaler til hinanden :-)

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 15. marts 2020, 15:39
Bjørnholt FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Man forventede fra start af, at der kommer til at blive en halv million smittede. Så jeg kan sagtens forstå at man har gjort, som man nu engang har gjort :-)
Ja 10 % af befolkningen.. Det er så 580.000 Men udviklingen er meget
anderledes i forhold til forventningen.. Højere smiley
Bare se i Spanien, der stikket det helt af lige nu med 100 døde på 24 timer. Så det kunne være rigtig dejligt hvis folk gad at tage det alvorligt smiley
Ja der er ikke andre end folket selv, der kan gøre den store forskel...
Men det er betinget af at det går op for folk at det er alvorligt.. Og handler
om mere end lokumspapir... !
Og opfør dig ansvarligt !

Bjørnholt FC (And then what) 15. marts 2020, 15:41
Pers LØVER sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Man forventede fra start af, at der kommer til at blive en halv million smittede. Så jeg kan sagtens forstå at man har gjort, som man nu engang har gjort :-)
Ja 10 % af befolkningen.. Det er så 580.000 Men udviklingen er meget
anderledes i forhold til forventningen.. Højere smiley
Bare se i Spanien, der stikket det helt af lige nu med 100 døde på 24 timer. Så det kunne være rigtig dejligt hvis folk gad at tage det alvorligt smiley
Ja der er ikke andre end folket selv, der kan gøre den store forskel...
Men det er betinget af at det går op for folk at det er alvorligt.. Og handler
om mere end lokumspapir... !
Og opfør dig ansvarligt !
God selv hygiejne samt ikke at holde sig flere personer sammen ad gangen er ihvertfald en go start :-)

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 15. marts 2020, 15:41
Olympigue de Marseille sagde:
Jeg ved godt det handler om menneskeliv nu men faktum er at der kommer til at være folk der dør grundet de økonomiske konsekvenser af det her. Min vurdering er at tallet kan være højere end dem som dør af virrusse,virussen, I Danmark, din er det modsatte.
Tror du skal tænke det igennem en gang mere...

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 15. marts 2020, 15:53
Pers LØVER sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Jeg ved godt det handler om menneskeliv nu men faktum er at der kommer til at være folk der dør grundet de økonomiske konsekvenser af det her. Min vurdering er at tallet kan være højere end dem som dør af virrusse,virussen, I Danmark, din er det modsatte.
Tror du skal tænke det igennem en gang mere...
Det har jeg bestemt ikke behov for smiley
Besvar