Danmark lukker ned!

Skrevet i Off-topic

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 14. marts 2020, 21:48
Tartaria sagde:
Jeg var ved Købmanden og blande selv slik idag smiley Lækkert for der var ikke andre end mig så det var nemt at komme til smiley Ingen frygt her.
Det er jo rigtig flot.. Du er dygtig !
Håber bare du tænker over der kommer en efter dig..
Det handler jo dybest set som ung ikke om at undgå at
blive smittet.. Men ikke at give smitte videre..

Arentscastle FC (Game over) 14. marts 2020, 22:39
Selvfølgelig gør jeg det....jeg bruger handsker smiley
Det gør jeg altid smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 14. marts 2020, 22:41
Tartaria sagde:
Selvfølgelig gør jeg det....jeg bruger handsker smiley
Det gør jeg altid smiley
Desværre ikke alle der gør... Min lokale Rema har fjernet det, fordi de ikke vil risikere at der kan forårsages smitte ved det

Arentscastle FC (Game over) 14. marts 2020, 22:54
Det kan ikke være mit problem. Sådan er det jo med sygdom generelt. Hvis jeg bliver syg så bliver jeg hjemme. Det gør jeg altid

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 14. marts 2020, 23:00
Tartaria sagde:
Det kan ikke være mit problem. Sådan er det jo med sygdom generelt. Hvis jeg bliver syg så bliver jeg hjemme. Det gør jeg altid
Selvfølgelig ikke smiley

Bjørnholt FC (And then what) 14. marts 2020, 23:03
Tartaria sagde:
Det kan ikke være mit problem. Sådan er det jo med sygdom generelt. Hvis jeg bliver syg så bliver jeg hjemme. Det gør jeg altid
Det kan i sidste ende desværre bliver vores allesammens problem, hvis folk ikke tager det seriøst :-)

Tokyo (CK) Crew 14. marts 2020, 23:04
Lige meget hvad så er bland selv slik og andre former for tag-selv bord en stor bakteriebombe, som man skal holde sig langt fra smiley

Arentscastle FC (Game over) 14. marts 2020, 23:43
Bjørnholt FC sagde:
Tartaria sagde:
Det kan ikke være mit problem. Sådan er det jo med sygdom generelt. Hvis jeg bliver syg så bliver jeg hjemme. Det gør jeg altid
Det kan i sidste ende desværre bliver vores allesammens problem, hvis folk ikke tager det seriøst :-)
Det er din vurdering.. eller mediernes smiley Det er ikke første gang der har været en epidemi/krise. Denne gang er brødet bare slået endnu større op.
2001 Anthrax
2002 West nile virus
2003 Sars
2005 Fugleinfluenza
2006 E-coli
2009 Svine influenza
2013 north korea nuclear test
2014 Ebola
2015 ISIS terror
2016 zika virus epidemic
2019 mæslinge udbrud
2020 corona virus

Derudover har der jo været truslen fra bl.a ozonlaget, miltbrand, metorer der styrter mod jorden, sorte huller, udtynding af regnskoven, verdenshavene stiger, vi løber tør for olie og vand, og tilføj gerne dem jeg har glemt.

as long as enough people can be frightened, then all people can be ruled. That is how it works in a democratic system and mass fear becomes the ticket to destroy rights across the board.
Citat: James Bovard

Der går nok ikke længe før der er opfundet en vaccine og vi alle skal tvangs vaccineres.

Bjørnholt FC (And then what) 14. marts 2020, 23:46
Tartaria sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Tartaria sagde:
Det kan ikke være mit problem. Sådan er det jo med sygdom generelt. Hvis jeg bliver syg så bliver jeg hjemme. Det gør jeg altid
Det kan i sidste ende desværre bliver vores allesammens problem, hvis folk ikke tager det seriøst :-)
Det er din vurdering.. eller mediernes smiley Det er ikke første gang der har været en epidemi/krise. Denne gang er brødet bare slået endnu større op.
2001 Anthrax
2002 West nile virus
2003 Sars
2005 Fugleinfluenza
2006 E-coli
2009 Svine influenza
2013 north korea nuclear test
2014 Ebola
2015 ISIS terror
2016 zika virus epidemic
2019 mæslinge udbrud
2020 corona virus

Derudover har der jo været truslen fra bl.a ozonlaget, miltbrand, metorer der styrter mod jorden, sorte huller, udtynding af regnskoven, verdenshavene stiger, vi løber tør for olie og vand, og tilføj gerne dem jeg har glemt.

as long as enough people can be frightened, then all people can be ruled. That is how it works in a democratic system and mass fear becomes the ticket to destroy rights across the board.
Citat: James Bovard

Der går nok ikke længe før der er opfundet en vaccine og vi alle skal tvangs vaccineres.
Ja men indtil da er det bedst at tage forbehold smiley

Arentscastle FC (Game over) 14. marts 2020, 23:47
Lyon sagde:
Lige meget hvad så er bland selv slik og andre former for tag-selv bord en stor bakteriebombe, som man skal holde sig langt fra smiley
Det bestemmer man jo selv. lidt skidt skal man have jo smiley Og jo jeg har set programmet fra DR. Det samme gælder jo for bær, grøntsager osv. ikke ret mange skolder sine bær inden de spiser dem smiley
Besvar