Vi Jeres kunder savner information

Skrevet i Generelt

The Migthy Gaardbo (The top) 14. november 2018, 23:32
Padova sagde:
DaIkurd FF sagde:
okay autopilot...
Indlæg som dette, er netop grunden til at jeg forsvarer Dennis. Enkelte folk har en tendens til at gå efter manden i stedet for bolden.
Juventus FC sagde:
Ja, censur er vejen frem. Fjern forum, lad vman dø i fred.
Det var ment som en kommentar til de personer som tydeligvis overdriver og intet aner om hvad Dennis har gang i. Vman går ikke ned, bare fordi man intet svar om fremtiden får, inden for tolv dage, eller en måned, på et i forvejen inaktivt forum. Information skal vi nok få når det giver mening.
Boston Biscuits sagde:
Er det ikke dårlig kundepleje, når man som udvikler vælger at ignorere ens kunder? Vi vil egentlig bare have svar på nogle spørgsmål, og for mig personligt vil jeg vide om der er en fremtid i VMAN, eller om det er gået i stå.

Udover det, så kan du slippe for alt vores negativitet ved at vælge en anden tråd.
Bare fordi en udvikler ikke benytter sig af et forum, betyder det i min optik ikke dårlig kundepleje. Han har aldrig rigtig brugt det til at give kundeinformation, så hvorfor skulle han gøre det nu? Både du og jeg ved jo også, at hvis han tropper op her og besvarer jeres "enkelte" vigtige spørgsmål, så leder det kun til nye og til sidst vil han ende med at "ignorere" spørgsmål fordi han ikke har tid til dem, og så står vi i samme situation. Hvilke spørgsmål er så vigtigst? smiley

Og angående om Vman er gået i stå, kunne du tidligere i denne tråd læse om at der blev rodet med en masse tekniske ting, som man ikke mente var nødvendigt at lave et blog-indlæg om.

Udover det, så har jeg vel ligeså meget ret til at forsvare som I har til at angribe. Det er trods alt et debat-forum.
Pers LØVER sagde:
Men jeg syntes der er flere ting i dit opslag der er unfair..
Igen går man efter manden uden at kende til situationen(Apropos din remse om tanker bag negativitet). Skal jeg forstå det som at fordi jeg ikke har samme tid til spillet på nuværende tidspunkt, så har jeg ikke viden eller ret til en mening på forum? Jeg har spillet Vman siden 2006, og ja det er sgu svært at slippe helt. Jeg træner mine spillere automatisk med klip, uden at ændre meget i træningsøvelser. Jeg er ofte ligeglad med sponsor/stadion-indtægter. Jeg køber spillere for dyrt fordi jeg ikke gider bruge tid på det. Det er vel også en form for autopilot, men gør det mig ikke berettiget til at skrive på forum?

"Tyve managers" var et tal jeg slyngede ud som et eksempel, men så lad os antage at det er 100 klubber der har skrevet på forum. Det tal skal vel ikke tages ud af de 400 online managers, men nærmere ud af det samlede antal managers der spiller spillet. Det er en lille del, og jeg mener stadigvæk ikke at vi er berettiget til et svar via forum, når det ikke er fast kutyme at levere information der.

Jeg er i øvrigt ikke negativ, men forsvarer bare udvikleren, fordi enkelte personer herinde er alt for naive. Jeg siger ikke at jeg er uenig i at vi kunne bruge mere information, men jeg forsvarer bare Dennis' ret til at tie på et i forvejen inaktivt forum.
Very Well Spoken smiley

FC Bombe Bombe (Chill) 14. november 2018, 23:40
Skal vi ikke alle bare være tilfredse med at vide at der sker noget?

Vman er et spil der generelt kræver tålmodighed
så lad os også have tålmodighed med videre udvikling af spillet

Vi får jo små opdateringer når det er nødvendigt
Personligt er det nok for mig

FC Voldborg (Alt sælges) 14. november 2018, 23:57
Pers LØVER sagde:
Boston Biscuits sagde:
Hvis der ingen reaktion er på denne tråd fra ledelsen, så er det godt nok til grin.
Det er det allerede... ! Der burde være en eller form for udtalelse allerede,
om ikke andet så en forklaring på hvorfor der ikke er svaret, eller en ud-
talelse om at der kommer et blogindlæg om en uge eller 14 dage.. Eller
hvad ved jeg...
Det er allerede enormt dårlig kundepleje.. Og jeg har startet min egen lille
protest hvor jeg undlader at bruge Vmanklip, Det gælder ved stadionre-
peration, talentspejder og shoutbox..
Min licens løber længe endnu, så der kan jeg ikke gøre noget..
Jeg ved godt det ikke hjælper ! Men jeg er bare sådan indrettet, at jeg
bliver lidt mindre frustreret, når jeg gør Et ELLER ANDET.. Omend det er i
det helt små... smiley
Mvh Per
Hvis du læser mellem linjerne i det udvikleren skriver, er problemets rod manglende arbejdskapacitet, hvilket er en direkte følge af manglende ressourcer. Havde de tjent flere penge på licens, V-man klip og andre services, havde de ligeledes kunne headstarte udvikling, marketing, support og hvad der ellers måtte mangle. Jeg kan godt sætte mig ind i at det må være udfordrende at drive en virksomhed på et småt budget og samtidig stille samtlige managers tilfredse med alt hvad de efterspørger.

FC Voldborg (Alt sælges) 15. november 2018, 00:08
Juventus FC sagde:
Har Dennis lavet en Britta?

- Er der nogen som kan bekræfte han stadig befinder sig i det danske kongerige? smiley
The Danish Vikings sagde:
Ja det ender med at vi kunder selv skal til at ringe til Freeway indenfor deres åbningstider, mandag til fredag fra 0900 - 1100 og igen fra 1400 - 1500, på nr. 87 25 01 10. Men det burde bare ikke være nødvendigt, nu hvor Vi flere gange har hørt, at spillet har en fuldtidsansat.
Favoritterne sagde:
Vi burde alle bare strejke afmelde vores licens i en måned. Måske det kunne åbne deres øjne lidt smiley
At læse kommentarer som ovenstående får mig virkelig til at ryste på hovedet i afmagt. Er I klar over hvad det kræver at drive en virksomhed på så et beskedent budget som det vil være rimeligt at antage er tilfældet med V-man? At true med at stoppe køb af deres services gør jo netop problemet værre - I kan ikke true dem til flere ressourcer. Det er helt ude i skoven. Sidder man hjemme på sin flade hele dagen og ikke har set hvordan virkeligheden ser ud for en lille virksomhed som V-man, er det nok en god idé at gøre sig overvejelser om, hvor komplekst det rent faktisk kan være.

Selvfølgelig er det fair at forvente mere information fra teamet - og den del er jeg helt enig i. Dog går der en klar grænse når der går børnehave i den med boycot-kommentarer og andet jazz, debatten havde været langt bedre foruden!

Med ønske om mere velovervejede kommentarer og støtte til teamet bag spillet, vi trods alt stadig spiller af en grund; god aften. smiley

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 15. november 2018, 00:42
@ Padova

Og jeg giver dig ret. Vi kunne ønske det bedre, men vi har ingen ret til hverken forum eller mere information. Vores licens giver adgang til at benytte spillet og den service vi modtager - ikke mindre ikke mere. Nyd spillet.

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 15. november 2018, 04:55
Nobr sagde:
@ Padova

Og jeg giver dig ret. Vi kunne ønske det bedre, men vi har ingen ret til hverken forum eller mere information. Vores licens giver adgang til at benytte spillet og den service vi modtager - ikke mindre ikke mere. Nyd spillet.
Der vil jeg give Norb ret. Nyd spillet. smiley

The Danish Vikings (H Hansen) 15. november 2018, 09:02
Jeg tror da bestemt at alle managers på en eller anden måde nyder spillet, ellers giver det nok ikke meget mening med at være her på sitet.

Blot en kort kommentar til ovennævnte indlæg:
Hvis jeg, i mit arbejde ikke interesserede med for min kundekreds, eller om nogen ikke informerede ud jævnligt, hvad nyt der var på tapetet eller hvad der for tiden blev arbejdet på, ville mit og mine medarbejderes job, nok ikke på sigt være at finde. Vi er her grundet vores kunder, uden dem ville Vi ikke have et job.

Tilbage til topic:
Jeg er af den opfattelse at små blogindlæg her på sitet ville fremme interessen for VMAN, dermed ikke sagt, at der skal bruges uanede ressourcer på det informative, men en kort status om det igangværende, om muligt evt. lidt om det fremadrettede arbejde. Vi taler måske 1 - 2 timer på månedsbasis.

Det kunne f.eks. være:
I de forgangne 14 dage, har vi været udfordret med om programmering af data, som understøtter træningsdelen. Vi har ydermere været udfordret af enkelte BUG i træningsintensitet, hvilket har bevirket at Vi desværre ikke er kommen længere med udviklingen af ungdomsholdet, i de forgangsværende 14 dage.

Ungdomsholdet vil og fortsat have alt den tid vi i udviklingsteamet har til rådighed, og det helt frem til udgivelsen. Dermed sagt vil der ikke tænkes eller arbejdes med andre dele af sitet, før dette arbejde er afsluttet.

Mvh Virtuel Manager


Så kort sagt, personligt er jeg af den opfattelse at 1 - 2 timer pr. måned ville være givet godt ud til det informative.

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 15. november 2018, 10:05
BERLIN EAST FC sagde:
Nobr sagde:
@ Padova

Og jeg giver dig ret. Vi kunne ønske det bedre, men vi har ingen ret til hverken forum eller mere information. Vores licens giver adgang til at benytte spillet og den service vi modtager - ikke mindre ikke mere. Nyd spillet.
Der vil jeg give Norb ret. Nyd spillet. smiley
Havde lidt travlt i morges da jeg gav Norb medhold vi at skal nyde spillet. Jeg er sikker på at trådopretter og alle andre her i tråden nyder spillet. Det gør vi alle sammen. Det er drivkraften bag alle vores indlæg. Jeg savner også svar. Men vi ved jo godt at når vi får nogle svar, opstår der endnu flere spørgsmål. Det er måske derfor Dennis er tavs. Men et lille pip i nød og næ, burde der findes plads til. Sådan som trådopretter så pænt formulere det. smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 15. november 2018, 19:56
@ Padova
"Igen går man efter manden uden at kende til situationen.."

Jeg mener ikke jeg går efter manden, men opslaget, og
prøver blot at påpege det jeg syntes er unfair..
Du har selvfølgelig samme ret, som alle andre..
Men andre har vel også samme ret uden, at skulle insi-
nueres til at være urimelige, alene ud fra din holdning..
Mvh Per

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 15. november 2018, 20:18
FC Voldborg sagde:
Pers LØVER sagde:
Boston Biscuits sagde:
Hvis der ingen reaktion er på denne tråd fra ledelsen, så er det godt nok til grin.
Det er det allerede... ! Der burde være en eller form for udtalelse allerede,
om ikke andet så en forklaring på hvorfor der ikke er svaret, eller en ud-
talelse om at der kommer et blogindlæg om en uge eller 14 dage.. Eller
hvad ved jeg...
Det er allerede enormt dårlig kundepleje.. Og jeg har startet min egen lille
protest hvor jeg undlader at bruge Vmanklip, Det gælder ved stadionre-
peration, talentspejder og shoutbox..
Min licens løber længe endnu, så der kan jeg ikke gøre noget..
Jeg ved godt det ikke hjælper ! Men jeg er bare sådan indrettet, at jeg
bliver lidt mindre frustreret, når jeg gør Et ELLER ANDET.. Omend det er i
det helt små... smiley
Mvh Per
Hvis du læser mellem linjerne i det udvikleren skriver, er problemets rod manglende arbejdskapacitet, hvilket er en direkte følge af manglende ressourcer. Havde de tjent flere penge på licens, V-man klip og andre services, havde de ligeledes kunne headstarte udvikling, marketing, support og hvad der ellers måtte mangle. Jeg kan godt sætte mig ind i at det må være udfordrende at drive en virksomhed på et småt budget og samtidig stille samtlige managers tilfredse med alt hvad de efterspørger.
Jeg forstår jeres frustration, Vi gør alt hvad der er muligt, men har ikke resurcer
til at opfylde jeres ønske om oplysning pt..
Vi bringer nyt når vi har muligheden..
Det tog mig 30 sek. at skrive.. Og ville stille mig tilfreds..!
Mvh Per
Besvar