Din ambition for sæsonen...

Skrevet i Generelt

Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 22. april 2024, 11:09
Senior Witchcrafters
Sidste sæson var en stor succes! Drengene klarede det over al forventning og vi endte på en flot 9. plads med 37 point! Holdet er intakt, ingen pensioner eller store indkøb, så vi må nok "nøjes" med at have det samme mål denne sæson - I den svære sæson 2!

Overlev i 2. division


De unge Witchcrafters smiley
Vi er stadig i en udviklingsfase med et ungt hold. Vi prøver igen igen at ramme top 5 i 3 division.

Top 5 i ligaen.

// Professor Flitwick

Spicy Fanta FC (Spicy) 22. april 2024, 14:40
Seniorholdet klarede det rigtig flot med en sjette plads, hvilket var langt over forventning, som var overlevelse. De skaffede sig 47 point. Derfor er denne sæsons målsætning:

50+ point

Ungdomsholdet rykkede op, hvilket kom som en stor overraskelse. Jeg er stolt af dem. Ingen forventer noget af dem i denne sæson. Når man ser på opstillingerne mod de andre, er de dømt til at være sorte Per. Men vi giver ikke op uden kamp, derfor sigter vi efter at blive:

Nr. 11 (ikke nr. chock)

Kom så Spicy Fanta FC!

Barcelona FC (Dan Poulsen) 22. april 2024, 18:21
At blive i Scottish Premier League.. Lidt ambitiøst, i og med jeg mangler en del spillere. Må se om der snart dukker nogle gode tilbud op på auktionerne smiley

Spicy Fanta FC (Spicy) 29. april 2024, 15:08
Begge målsætninger mislykkede i den foregående sæson. 1 point var seniorholdet fra de 50 point. Ungdomsholdet manglede 1 point for den 11 plads vi gik efter. Men på trods af det, synes jeg det var sejr kæmpet!

Seniorholdets nye målsætning er top 5

Ungdomsholdet nye målsætning top 4

Kom så Spicy Fanta FC!

Ac dragon IF (Robert) 29. april 2024, 15:52
At vinde både ungdoms- og senior ligaen. Eventuelt en hvilken som helst cup
pokal, men det er mere som extra.
Besvar