Dine drømme og mål for din klub 2020

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 17. januar 2020, 13:01
Kære managers

Jeg syntes, at der trænges til at prøve at skabe en positiv tråd her på sitet istedet for at fokusere på den manglende udvikling 24/7, hvilket er noget som jeg desværre også selv har været god til, til tider.

Med det sagt, så kunne jeg godt tænke mig at høre jeres tanker om jeres drømme og målsætninger for jeres klub dette år og hvad i vil gøre alt for at satse efter at opnå? Store ligeså små drømme :-) kom glad og hold venligst al snak om udvikling af spillet ude, det er der allerede en tråd til i forvejen, og det kommer alligevel ikke til at gå hurtigere af at man bliver ved med at snakke om det.

God weekend :-)

Mvh Bjørnholt

Nedrykkerne FC (Stoppet - umuligt at komme videre) 17. januar 2020, 13:05
Mit klare mål må være at prøve og opdage et stort talent! Det er godt nok ikke noget jeg selv kan påvirke - men har på mine mange år aldrig opdaget noget, der kunne sælges for mere end 1 mil....

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 17. januar 2020, 13:12
Målet for i år er at min klub vinder dens første store trofæ. Om det så bliver en ligatitel eller en pokaltitel må tiden vise. Jeg er efterhånden ved at have bygget en økonomi op, hvor det burde være muligt at købe et hold som kan kæmpe med om trofæerne. Det bliver selvfølgelig ikke let, og det er ikke noget jeg går efter i de kommende uger, men målet er at vinde et eller andet. smiley
Der kommer nok også lidt stadionopgraderinger.

Bjørnholt FC (And then what) 17. januar 2020, 13:13
Nedrykkerne FC sagde:
Mit klare mål må være at prøve og opdage et stort talent! Det er godt nok ikke noget jeg selv kan påvirke - men har på mine mange år aldrig opdaget noget, der kunne sælges for mere end 1 mil....
Det er aldrig til at vide, det kan komme før man ved af det. Har selv "desværre" været ulækkert heldig med fund af utrænede spillere, som så er gået hen og blevet til noget. Nogle gange vil jeg da ønske, at jeg havde tjent mine credits på andre måder, men man siger da ikke nej til et par gode spillere. Mit held er dog lige i overkanten, vil jeg mene :-)

Du skal ihvertfald ha held og lykke med det og så håber jeg ikke, at dit kommende stortalent bliver en keeper smiley

Bjørnholt FC (And then what) 17. januar 2020, 13:21
Kyoto Okami FC sagde:
Målet for i år er at min klub vinder dens første store trofæ. Om det så bliver en ligatitel eller en pokaltitel må tiden vise. Jeg er efterhånden ved at have bygget en økonomi op, hvor det burde være muligt at købe et hold som kan kæmpe med om trofæerne. Det bliver selvfølgelig ikke let, og det er ikke noget jeg går efter i de kommende uger, men målet er at vinde et eller andet. smiley
Der kommer nok også lidt stadionopgraderinger.
I år bliver året, det er jeg ikke i tvivl om. Hvornår det så sker er så en anden sag, om det bliver med det nuværende kuld eller det kommende bliver spændende at se. Det kan endda være at det kommer til at ske af flere omgange? Det er ikke til at sige, en ting er dog sikkert: Dit stadion skal opgraderes nu når du for eftertiden skal spille med i toppen smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 17. januar 2020, 13:28
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Målet for i år er at min klub vinder dens første store trofæ. Om det så bliver en ligatitel eller en pokaltitel må tiden vise. Jeg er efterhånden ved at have bygget en økonomi op, hvor det burde være muligt at købe et hold som kan kæmpe med om trofæerne. Det bliver selvfølgelig ikke let, og det er ikke noget jeg går efter i de kommende uger, men målet er at vinde et eller andet. smiley
Der kommer nok også lidt stadionopgraderinger.
I år bliver året, det er jeg ikke i tvivl om. Hvornår det så sker er så en anden sag, om det bliver med det nuværende kuld eller det kommende bliver spændende at se. Det kan endda være at det kommer til at ske af flere omgange? Det er ikke til at sige, en ting er dog sikkert: Dit stadion skal opgraderes nu når du for eftertiden skal spille med i toppen smiley
Tak for tiltroen, og ja det skal udbygges smiley

Bjørnholt FC (And then what) 17. januar 2020, 13:33
Kyoto Okami FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Målet for i år er at min klub vinder dens første store trofæ. Om det så bliver en ligatitel eller en pokaltitel må tiden vise. Jeg er efterhånden ved at have bygget en økonomi op, hvor det burde være muligt at købe et hold som kan kæmpe med om trofæerne. Det bliver selvfølgelig ikke let, og det er ikke noget jeg går efter i de kommende uger, men målet er at vinde et eller andet. smiley
Der kommer nok også lidt stadionopgraderinger.
I år bliver året, det er jeg ikke i tvivl om. Hvornår det så sker er så en anden sag, om det bliver med det nuværende kuld eller det kommende bliver spændende at se. Det kan endda være at det kommer til at ske af flere omgange? Det er ikke til at sige, en ting er dog sikkert: Dit stadion skal opgraderes nu når du for eftertiden skal spille med i toppen smiley
Tak for tiltroen, og ja det skal udbygges smiley
Altid mate og ja, der er ikke meget andet for at det "bare" skal udbygges - den kommende generation af spillere lover ihvertfald godt :-)

Gudenå FC (Blaki er god) 17. januar 2020, 14:10
Jeg har i slutningen af sidste år høstet nogle guld pokaler og mit hold er ved at blive old og har ikke super mange c.på konto,
Så jeg vil hygge mig og stille og roligt spare op til næste hold som skal høste guld.







Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 17. januar 2020, 14:26
Gudenå FC sagde:
Jeg har i slutningen af sidste år høstet nogle guld pokaler og mit hold er ved at blive old og har ikke super mange c.på konto,
Så jeg vil hygge mig og stille og roligt spare op til næste hold som skal høste guld.
Lyder som en god måde at få penge på kontoen. Held og lykke med det smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 17. januar 2020, 14:42
Kyoto Okami FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Jeg har i slutningen af sidste år høstet nogle guld pokaler og mit hold er ved at blive old og har ikke super mange c.på konto,
Så jeg vil hygge mig og stille og roligt spare op til næste hold som skal høste guld.
Lyder som en god måde at få penge på kontoen. Held og lykke med det smiley
Tak Håber du får 1. plads og kommer i super cup, det bare en kanon oplevelse
Besvar