Dine drømme og mål for din klub 2020

Skrevet i Generelt

Ulm Warhawks (Ulmeister) 5. februar 2020, 15:24
Faciato FC sagde:
At blive vmans rigeste klub smiley
Det var ikke meget, vi skulle forvente af det hold alligevel smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 5. februar 2020, 15:33
Ulm Warhawks sagde:
Faciato FC sagde:
At blive vmans rigeste klub smiley
Det var ikke meget, vi skulle forvente af det hold alligevel smiley
Holdet kan du stadig forvente noget af bare ikke hos mig. Men jeg finder på noget smiley

Loyals (VMEnhancer) 6. februar 2020, 08:12
Så lykkedes det at gå ind i top 50 første gang. Jeg har godt nok været snært ved mange gange..


La Nacuary (Rasmus) Crew 6. februar 2020, 08:17
Loyals sagde:
Så lykkedes det at gå ind i top 50 første gang. Jeg har godt nok været snært ved mange gange..
Hvad skal du dog bruge den formue til?

La Nacuary (Rasmus) Crew 6. februar 2020, 08:21
Ulm Warhawks sagde:
La Nacuary sagde:
Ulm Warhawks sagde:
La Nacuary sagde:
Og så drømmer jeg om at sende Ulm Warhawks ud af VMWC, hvis jeg ellers kan komme videre fra runde 1 smiley
Du skal nok vinde VMWC en dag - det kræver bare, at en anden slår mig ud smiley

Mit mål er egentlig bare at vinde en masse titler - gerne med et rimeligt overskud. En nominering som årets manager 2020 ville også være positivt.

Efter jeg i første uge var en finalesejr i VMWC fra at vinde quadruble, så kunne det være fedt at vinde den. Jeg tvivler dog på, at det sker. Meget gik min vej i uge 1 smiley
Mine damer og herrer, 2020 er knapt begyndt, og jeg kan allerede nå mit mål. Kampen vi alle har ventet på (i hvert fald mig selv) er nu blevet en realitet, ikke bare i VMWC, men i selveste Super Cuppen. smiley


Pøj pøj navnebroder.
Overvejer at sende reserveholdet. Det burde være tilstrækkeligt. Lidt ligesom Liverpool - Shrewsbury Town smiley
Haha, min vinderchancer er på 22.9% - Det er mere end rigeligt smiley.. Ørnereden føles næsten som en hjemmebane, det var nok godt nok en legeplads tilbage i La Primera smiley

Loyals (VMEnhancer) 6. februar 2020, 08:22
La Nacuary sagde:
Loyals sagde:
Så lykkedes det at gå ind i top 50 første gang. Jeg har godt nok været snært ved mange gange..
Hvad skal du dog bruge den formue til?
Tror den skal snoldes op smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 6. februar 2020, 18:18
La Nacuary sagde:
Ulm Warhawks sagde:
La Nacuary sagde:
Ulm Warhawks sagde:
La Nacuary sagde:
Og så drømmer jeg om at sende Ulm Warhawks ud af VMWC, hvis jeg ellers kan komme videre fra runde 1 smiley
Du skal nok vinde VMWC en dag - det kræver bare, at en anden slår mig ud smiley

Mit mål er egentlig bare at vinde en masse titler - gerne med et rimeligt overskud. En nominering som årets manager 2020 ville også være positivt.

Efter jeg i første uge var en finalesejr i VMWC fra at vinde quadruble, så kunne det være fedt at vinde den. Jeg tvivler dog på, at det sker. Meget gik min vej i uge 1 smiley
Mine damer og herrer, 2020 er knapt begyndt, og jeg kan allerede nå mit mål. Kampen vi alle har ventet på (i hvert fald mig selv) er nu blevet en realitet, ikke bare i VMWC, men i selveste Super Cuppen. smiley


Pøj pøj navnebroder.
Overvejer at sende reserveholdet. Det burde være tilstrækkeligt. Lidt ligesom Liverpool - Shrewsbury Town smiley
Haha, min vinderchancer er på 22.9% - Det er mere end rigeligt smiley.. Ørnereden føles næsten som en hjemmebane, det var nok godt nok en legeplads tilbage i La Primera smiley
Det gik jo legende let, selvom der var en karantæne i forsvaret smiley

Ja, det var en legeplads, dengang jeg rendte rundt med billige spillere. Spillede kun på 20% dengang smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 6. februar 2020, 18:59
Loyals sagde:
Så lykkedes det at gå ind i top 50 første gang. Jeg har godt nok været snært ved mange gange..

Tillykke smiley
Kom det selv for første gang i tirsdags smiley

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 6. februar 2020, 19:04
Målet for 2020 er uden tvivl at blive en af de meste dominerende i toppen hele året. Ikke nok med at bruge en masse penge på spillere, så er målet stadig at komme ude af 2020 med grønne tal - helst meget flotte tal. Drømmen er selvfølgelig en quadruple, men sådan som det går i diverse cups uge for uge, så bliver det nok aldrig en realitet smiley

Club Matas (Sofie) 6. februar 2020, 20:07
Mit mål er at få opgraderet mit træningsanlæg, vil gerne op på 2 guldstjerner smiley.

Min drøm er at lave et talent jeg kan sælge for en masse millioner!
Besvar