Dine drømme og mål for din klub 2020

Skrevet i Generelt

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 19. januar 2020, 11:59
Benløse Forever sagde:
Tjene masser af Credits, vk anlæg komme i bedste række og måske vinde en liga igen,og handle mere med de unge 15 årige, udvide mit stadion fra 43.600 til 70.000
Kom sgu lige i pokalfinalen i Brasilien i dag som 4 div hold og har slået 1 div og masser af 2 div også så god start på året
Held og lykke i finalen smiley

Benløse Forever (The Disco guy) 19. januar 2020, 12:03
[quote=Kyoto Okami FC]
[quote=Benløse Forever]
Tjene masser af Credits, vk anlæg komme i bedste række og måske vinde en liga igen,og handle mere med de unge 15 årige, udvide mit stadion fra 43.600 til 70.000
Kom sgu lige i pokalfinalen i Brasilien i dag som 4 div hold og har slået 1 div og masser af 2 div også så god start på året

[/quote]

Held og lykke i finalen smiley
[Tak ilm kan jeg se

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 19. januar 2020, 12:06
Kyoto Okami FC sagde:
Benløse Forever sagde:
Tjene masser af Credits, vk anlæg komme i bedste række og måske vinde en liga igen,og handle mere med de unge 15 årige, udvide mit stadion fra 43.600 til 70.000
Kom sgu lige i pokalfinalen i Brasilien i dag som 4 div hold og har slået 1 div og masser af 2 div også så god start på året
Held og lykke i finalen smiley
Held og lykke til jer begge i jeres finaler.. smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 19. januar 2020, 12:08
Pers LØVER sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Benløse Forever sagde:
Tjene masser af Credits, vk anlæg komme i bedste række og måske vinde en liga igen,og handle mere med de unge 15 årige, udvide mit stadion fra 43.600 til 70.000
Kom sgu lige i pokalfinalen i Brasilien i dag som 4 div hold og har slået 1 div og masser af 2 div også så god start på året
Held og lykke i finalen smiley
Held og lykke til jer begge i jeres finaler.. smiley
Tak Per smiley

Kongensborg BK (Mathias Hansen) 19. januar 2020, 13:33
Det primære mål i 2020 er at få opgraderet til VK anlæg og opgraderet mit stadion, mens jeg fastholder min strategi. Jeg vil holde min strategi ved at købe unge spillere, træne dem op og sælge dem i deres gode alder.

Når klubben er klar til det vil jeg forsøge at spille mig til en fast placering i 2. division og derfra bygge videre. Forhåbentlig sker dette i 2020.

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 19. januar 2020, 13:58
Mit mål for 2020 er, at blive ved med det jeg hidtil har gjort. Vil bruge 2020 året til at tjene så mange credits som muligt, min motivation er nemlig kun i at handle. Forhåbenligt får jeg motivation til at træne et hold op senere.

Lige nu er mit klare mål: tjene 100 mio pr. kvartal i 2020. Startede året med 90 mio. (I dag den, 19.01.2020 indfriede jeg målsætningen om 150 mio.).
Den 31.12.2020 håber jeg at kunne have ca. 500 mio. på balancen. Samtidigt skal mit hold have en værdi af ca. 150-200 mio.

Om det kan lade sig gøre, I dont know. Men sætter barrieren højt. Ved ikke hvem der har rekorden, eller hvad den højeste indtjening på ét år er. Men vil da prøve at udfordre vedkommende. (Ren handel, ikke ved at man har været heldig med 3-4 talenter til 50 mio stykket).

Håber at vinde "årets bedste handelsklub"-prisen, nu hvor alle de store drenge i gamet er gået over til at have et hold der kæmper om titler. smiley




Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 19. januar 2020, 15:24
Blev sgu pokalmester i denne sæson, så målsætningen for året laves om til at jeg vil skaffe den første ligatitel. smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 19. januar 2020, 15:28
Kyoto Okami FC sagde:
Blev sgu pokalmester i denne sæson, så målsætningen for året laves om til at jeg vil skaffe den første ligatitel. smiley
Tillykke.. !
Jeg vil gøre hvad jeg kan for at stjæle points hist og pist..
I forsøg på at overleve.. smiley
Mvh Per

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 19. januar 2020, 15:33
Pers LØVER sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Blev sgu pokalmester i denne sæson, så målsætningen for året laves om til at jeg vil skaffe den første ligatitel. smiley
Tillykke.. !
Jeg vil gøre hvad jeg kan for at stjæle points hist og pist..
I forsøg på at overleve.. smiley
Mvh Per
Mange tak Per smiley
Tillykke med oprykningen smiley
Så længe du ikke stjæler fra mig, så tager du bare alle de point du har brug for smiley

Bjørnholt FC (And then what) 19. januar 2020, 17:03
Kyoto Okami FC sagde:
Blev sgu pokalmester i denne sæson, så målsætningen for året laves om til at jeg vil skaffe den første ligatitel. smiley
Vanvittigt!
Besvar