Dine drømme og mål for din klub 2020

Skrevet i Generelt

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 17. januar 2020, 14:47
Gudenå FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Jeg har i slutningen af sidste år høstet nogle guld pokaler og mit hold er ved at blive old og har ikke super mange c.på konto,
Så jeg vil hygge mig og stille og roligt spare op til næste hold som skal høste guld.
Lyder som en god måde at få penge på kontoen. Held og lykke med det smiley
Tak Håber du får 1. plads og kommer i super cup, det bare en kanon oplevelse
Tak, må se om jeg ikke kan opfylde målet. smiley

US Badolato (USB) 17. januar 2020, 16:05
Jeg drømmer om at leverer en pokal overraskelse og måske tag en finaleplads i en national cup.

Jeg drømte også om at vinde newcomers da jeg startede igen, men der er en klub pt som går benhårdt efter den de sidste mange mange sæsoner, så det skal være i denne weekend og ellers må jeg vente på et stort trofæ smiley

Målsætningen pt er at komme lidt op i divisionerne, få flere tilskuere og udvide stadion smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 17. januar 2020, 16:20
Jeg vil forsøge at opnå de 2 ligatitler jeg mangler
for at have opnået alle 14 lande..

Chickenlegs United (Jaksi) 17. januar 2020, 17:03
Jeg håber at forøge mængden af Credits i kasse 1, samtidig med at mit hold fra søndag bliver skåret ned- og så skal en stamme af spillere bære klubben fremad i dens udvikling.

Det kunne være sindsygt fedt med VK på et tidspunkt i i løbet af år 2, det ville gøre mine spillere det bedre og forøge deres værdi på markedet.
Jeg vil dog ikke afvise at blive på orange anlæg og så forsøge at bygge et hold op, der kan spille sig op og blive oppe i rækkerne (i modsætning til, hvad jeg forsøgte i starten, hvor jeg købte gode spillere, solgte dem hurtigt til meget lav profit og konstant rykkede op/rykkede ned).

Benløse Forever (The Disco guy) 17. januar 2020, 17:11
Tjene masser af Credits, vk anlæg komme i bedste række og måske vinde en liga igen,og handle mere med de unge 15 årige, udvide mit stadion fra 43.600 til 70.000

La Nacuary (Rasmus) Crew 17. januar 2020, 19:44
Uha, jeg drømmer også om at komme rundt i de forskellige lande og snuppe guldet, samt pokalen.

Jeg må jo nok indse at jeg skal smide flere penge i truppen, hvis det skal lykkedes at snuppe guldet i Danmark & England, så det er en overvejelse jeg har pt. smiley..

Og så drømmer jeg om at sende Ulm Warhawks ud af VMWC, hvis jeg ellers kan komme videre fra runde 1 smiley

Også en god weekend til dig Bjørn!

Bjørnholt FC (And then what) 17. januar 2020, 19:48
La Nacuary sagde:
Uha, jeg drømmer også om at komme rundt i de forskellige lande og snuppe guldet, samt pokalen.

Jeg må jo nok indse at jeg skal smide flere penge i truppen, hvis det skal lykkedes at snuppe guldet i Danmark & England, så det er en overvejelse jeg har pt. smiley..

Og så drømmer jeg om at sende Ulm Warhawks ud af VMWC, hvis jeg ellers kan komme videre fra runde 1 smiley

Også en god weekend til dig Bjørn!
Tak Rasmus :-)

Ulm Warhawks (Ulmeister) 17. januar 2020, 22:05
La Nacuary sagde:
Og så drømmer jeg om at sende Ulm Warhawks ud af VMWC, hvis jeg ellers kan komme videre fra runde 1 smiley
Du skal nok vinde VMWC en dag - det kræver bare, at en anden slår mig ud smiley

Mit mål er egentlig bare at vinde en masse titler - gerne med et rimeligt overskud. En nominering som årets manager 2020 ville også være positivt.

Efter jeg i første uge var en finalesejr i VMWC fra at vinde quadruble, så kunne det være fedt at vinde den. Jeg tvivler dog på, at det sker. Meget gik min vej i uge 1 smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 19. januar 2020, 11:51
Kyoto Okami FC sagde:
Målet for i år er at min klub vinder dens første store trofæ. Om det så bliver en ligatitel eller en pokaltitel må tiden vise. Jeg er efterhånden ved at have bygget en økonomi op, hvor det burde være muligt at købe et hold som kan kæmpe med om trofæerne. Det bliver selvfølgelig ikke let, og det er ikke noget jeg går efter i de kommende uger, men målet er at vinde et eller andet. smiley
Der kommer nok også lidt stadionopgraderinger.
Chancen er der allerede denne sæson, da jeg har sikret mig en plads i den hollandske pokalfinale smiley

Benløse Forever (The Disco guy) 19. januar 2020, 11:58
[quote=Benløse Forever]
Tjene masser af Credits, vk anlæg komme i bedste række og måske vinde en liga igen,og handle mere med de unge 15 årige, udvide mit stadion fra 43.600 til 70.000
Kom sgu lige i pokalfinalen i Brasilien i dag som 4 div hold og har slået 1 div og masser af 2 div også så god start på året
Besvar