Dine drømme og mål for din klub 2020

Skrevet i Generelt

Gudenå FC (Blaki er god) 19. januar 2020, 17:04
Kyoto Okami FC sagde:
Blev sgu pokalmester i denne sæson, så målsætningen for året laves om til at jeg vil skaffe den første ligatitel. smiley
Tillykke

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 19. januar 2020, 17:24
Gudenå FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Blev sgu pokalmester i denne sæson, så målsætningen for året laves om til at jeg vil skaffe den første ligatitel. smiley
Tillykke
Takker Gudenå smiley
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Blev sgu pokalmester i denne sæson, så målsætningen for året laves om til at jeg vil skaffe den første ligatitel. smiley
Vanvittigt!
Må du nok sige smiley

Bjørnholt FC (And then what) 19. januar 2020, 17:38
Kyoto Okami FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Blev sgu pokalmester i denne sæson, så målsætningen for året laves om til at jeg vil skaffe den første ligatitel. smiley
Tillykke
Takker Gudenå smiley
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Blev sgu pokalmester i denne sæson, så målsætningen for året laves om til at jeg vil skaffe den første ligatitel. smiley
Vanvittigt!
Må du nok sige smiley
Nogen skal jo sige det KEKW

The Danish Vikings (H Hansen) 19. januar 2020, 23:55
At lade nuværende hold spille indtil, holdet ikke kan stille 11 spillere grundet pension.

Solsbury Hill (Jigsaw) 21. januar 2020, 10:39
Jeg har da nogle visioner.

Jeg kunne godt tænke mig at nå Division 3 som minimum i Premier Leauge.
Og begynde at avle talenter.

La Nacuary (Rasmus) Crew 4. februar 2020, 21:13
Ulm Warhawks sagde:
La Nacuary sagde:
Og så drømmer jeg om at sende Ulm Warhawks ud af VMWC, hvis jeg ellers kan komme videre fra runde 1 smiley
Du skal nok vinde VMWC en dag - det kræver bare, at en anden slår mig ud smiley

Mit mål er egentlig bare at vinde en masse titler - gerne med et rimeligt overskud. En nominering som årets manager 2020 ville også være positivt.

Efter jeg i første uge var en finalesejr i VMWC fra at vinde quadruble, så kunne det være fedt at vinde den. Jeg tvivler dog på, at det sker. Meget gik min vej i uge 1 smiley
Mine damer og herrer, 2020 er knapt begyndt, og jeg kan allerede nå mit mål. Kampen vi alle har ventet på (i hvert fald mig selv) er nu blevet en realitet, ikke bare i VMWC, men i selveste Super Cuppen. smiley



Pøj pøj navnebroder.

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 4. februar 2020, 21:45
At blive vmans rigeste klub smiley

Lewis Hamilton (WP) 4. februar 2020, 23:11
Mit mål er for en gang skyld, at få et hold i en topliga.
Jeg har ikke fokuseret på liga i den sene tid jeg har spillet VMan - kun da jeg var yngre.

Så det er forhåbentlig et mål, jeg kan nå - jeg har VK, så jeg har ret gode forudsætninger for det.

Derudover vil jeg gerne have 250mil credits på kontoen, men der er lidt langt derop synes jeg smiley

The New Champion (Daniel) 5. februar 2020, 12:50
Pt er målet at holde motivationen til spillet smiley

Dog vil jeg forsøge at træne/købe et hold som kan spille med i toppen af de bedste rækker, dette er dog først realistisk i slutning af 2020, da jeg tidligere har brugt alt økonomi på at opgradere stadion mm. Så nu har jeg alle omstændigheder til at skaffe det bedst mulige hold. Hvilket var vigtigt for mig før jeg begyndte at spille efter trofæer smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 5. februar 2020, 15:23
La Nacuary sagde:
Ulm Warhawks sagde:
La Nacuary sagde:
Og så drømmer jeg om at sende Ulm Warhawks ud af VMWC, hvis jeg ellers kan komme videre fra runde 1 smiley
Du skal nok vinde VMWC en dag - det kræver bare, at en anden slår mig ud smiley

Mit mål er egentlig bare at vinde en masse titler - gerne med et rimeligt overskud. En nominering som årets manager 2020 ville også være positivt.

Efter jeg i første uge var en finalesejr i VMWC fra at vinde quadruble, så kunne det være fedt at vinde den. Jeg tvivler dog på, at det sker. Meget gik min vej i uge 1 smiley
Mine damer og herrer, 2020 er knapt begyndt, og jeg kan allerede nå mit mål. Kampen vi alle har ventet på (i hvert fald mig selv) er nu blevet en realitet, ikke bare i VMWC, men i selveste Super Cuppen. smiley



Pøj pøj navnebroder.
Overvejer at sende reserveholdet. Det burde være tilstrækkeligt. Lidt ligesom Liverpool - Shrewsbury Town smiley
Besvar