Dine drømme og mål for din klub 2020

Skrevet i Generelt

Gudenå FC (Blaki er god) 6. februar 2020, 20:10
Lige nu tænker jeg hygge og spare og til et super hold.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 6. februar 2020, 20:32
Gudenå FC sagde:
Lige nu tænker jeg hygge og spare og til et super hold.
Lyder fornuftigt smiley

Nigatoni CF (N O) 6. februar 2020, 20:54
Har et par mål lige nu (Med fare for revidering som året går) :

- Vil gerne egenhændigt træne et Wonderkid op. Med det menes, at jeg opdager/køber spilleren og selv træner ham i lang tid.

- Opnå en start 11'er der er fyldt med klassespillere.

- Professionelt Træningsanlæg.

Det er måske de mål, hvor barren er sat aller højest. Men jeg er heller ikke verdens mest aktive spiller.

The Simpson Academy (Takker af for den her gang) 6. februar 2020, 21:12
Et konkret mål ville være at få vk anlæg, men er vendt tilbage til vman efter laang pause, så vil egentlig bare hygge og mindes gode tider jeg havde dengang jeg sad og bl.a. skrev data op i excel for mine ungdomsspillere før fede ting som vmaninfo eksisteret. Og hvis jeg kan tjene nogle credits under vejs ville det selvfølgelig ikke gøre noget (;

Southampton (Forfærdelig træningsuge) 6. februar 2020, 22:19
KBHAVANA CF sagde:
Mit mål for 2020 er, at blive ved med det jeg hidtil har gjort. Vil bruge 2020 året til at tjene så mange credits som muligt, min motivation er nemlig kun i at handle. Forhåbenligt får jeg motivation til at træne et hold op senere.

Lige nu er mit klare mål: tjene 100 mio pr. kvartal i 2020. Startede året med 90 mio. (I dag den, 19.01.2020 indfriede jeg målsætningen om 150 mio.).
Den 31.12.2020 håber jeg at kunne have ca. 500 mio. på balancen. Samtidigt skal mit hold have en værdi af ca. 150-200 mio.

Om det kan lade sig gøre, I dont know. Men sætter barrieren højt. Ved ikke hvem der har rekorden, eller hvad den højeste indtjening på ét år er. Men vil da prøve at udfordre vedkommende. (Ren handel, ikke ved at man har været heldig med 3-4 talenter til 50 mio stykket).

Håber at vinde "årets bedste handelsklub"-prisen, nu hvor alle de store drenge i gamet er gået over til at have et hold der kæmper om titler. smiley
Puha ven... Tror godt du kan få mere end 500 mio på kontoen d. 31/12/2020. Startede med godt og vel 210 mio credits for en måned siden med handel, og vil sige jeg allerede har et meget godt overskud. 110 mio tjent på spillerhandel indtil videre. Er dog også overrasket, eftersom jeg ikke har handlet med talenter i LANG tid. Men jeg fik fornemmelsen ret hurtig, så tror på du kan det samme smiley

Southampton (Forfærdelig træningsuge) 7. februar 2020, 19:08
Mit mål for 2020 er at nå tæt de 800 mio. Der skal en del arbejde til, men er super motiveret lige pt. smiley

VSTGN (Sir B) 9. februar 2020, 17:13
Hej allesammen

Har været væk fra spillet i et par og og sidder pt. med ca. 200 mio. på kontoen og VK anlæg.

Kan det bedst betale sig at købe 15 årige eller skal man vente til det nye ungdomshold bliver rullet ud. II mellemtiden gøre sig gældende med 25-27 årige?


Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. februar 2020, 17:17
VSTGN sagde:
Hej allesammen

Har været væk fra spillet i et par og og sidder pt. med ca. 200 mio. på kontoen og VK anlæg.

Kan det bedst betale sig at købe 15 årige eller skal man vente til det nye ungdomshold bliver rullet ud. II mellemtiden gøre sig gældende med 25-27 årige?
Ingen ved hvornår ungdomsholdet kommer.. Men du kunne jo satse og håbe det
" det er lige på trapperne " Det kan du vinde eller tabe på smiley
Mvh Per

VSTGN (Sir B) 9. februar 2020, 17:30
Pers LØVER sagde:
VSTGN sagde:
Hej allesammen

Har været væk fra spillet i et par og og sidder pt. med ca. 200 mio. på kontoen og VK anlæg.

Kan det bedst betale sig at købe 15 årige eller skal man vente til det nye ungdomshold bliver rullet ud. II mellemtiden gøre sig gældende med 25-27 årige?
Ingen ved hvornår ungdomsholdet kommer.. Men du kunne jo satse og håbe det
" det er lige på trapperne " Det kan du vinde eller tabe på smiley
Mvh Per
Har det ikke snart været 3 år undervejs eller husker jeg forkert. Tror jeg venter til de melder noget ud officielt så man ikke brænder alle C af på det.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. februar 2020, 17:35
VSTGN sagde:
Pers LØVER sagde:
VSTGN sagde:
Hej allesammen

Har været væk fra spillet i et par og og sidder pt. med ca. 200 mio. på kontoen og VK anlæg.

Kan det bedst betale sig at købe 15 årige eller skal man vente til det nye ungdomshold bliver rullet ud. II mellemtiden gøre sig gældende med 25-27 årige?
Ingen ved hvornår ungdomsholdet kommer.. Men du kunne jo satse og håbe det
" det er lige på trapperne " Det kan du vinde eller tabe på smiley
Mvh Per
Har det ikke snart været 3 år undervejs eller husker jeg forkert. Tror jeg venter til de melder noget ud officielt så man ikke brænder alle C af på det.
Problemet er at de ikke melder noget ud... smiley
Besvar