Vman-PRO

Skrevet i Udviklerhjørnet

Philippines (Klik her for gratis Credits) 19. februar 2020, 20:04
Har der været på tale, at V-Pro kan være for dem der vil have ungdomshold og reklamefri ?

Chelsea FC (Aqu) 19. februar 2020, 20:26
Philippines sagde:
Har der været på tale, at V-Pro kan være for dem der vil have ungdomshold og reklamefri ?
Ja, men hvad så med os der kun har spillet videre det sidste år for at få ungdomsshold? Vi har nu støttet spillet økonomisk, også skal vi pludselig også betale mere for at få det vi har ventet på?

Mit synspunkt er man måske kunne få 5-7 ungdomsspillere om ugen ved pro, og normal licens så kunne komme ned på 3. Prisen er kun blevet sat op på licens, uden at der er kommet noget nyt til.

Bjørnholt FC (And then what) 19. februar 2020, 20:28
Ac dragon IF sagde:
Nu når vi taler om oprettelse af ungdomsspillere... Kan vi så ikke få fjernet muligheden for at lave spillere ældre end 15? Synes der er SÅ mange spillere der går til spilde. Mht. om PRO brugere skal kunne oprette extra spillere er der vidst blandede meninger om. Selv ville jeg ikke have noget imod muligheden for at kunne oprette én enkelt spiller mere om ugen. Lidt off-topic: kan PRO brugere i det mindste få en pølsebod tilknyttet stadionet? smiley
+1

Bjørnholt FC (And then what) 19. februar 2020, 20:45
Chelsea FC sagde:
Philippines sagde:
Har der været på tale, at V-Pro kan være for dem der vil have ungdomshold og reklamefri ?
Ja, men hvad så med os der kun har spillet videre det sidste år for at få ungdomsshold? Vi har nu støttet spillet økonomisk, også skal vi pludselig også betale mere for at få det vi har ventet på?

Mit synspunkt er man måske kunne få 5-7 ungdomsspillere om ugen ved pro, og normal licens så kunne komme ned på 3. Prisen er kun blevet sat op på licens, uden at der er kommet noget nyt til.
Enig, ungdomshold skal være for alle og ikke låses fast bag noget. Hvis man endelig skulle lave et abbonnement mere, så skulle det efter min mening være med henblik på at bliver fri for reklamer først og fremmest, og så kunne man så også tale om at putte nogte ekstra i det som f.eks auto træning, auto kontrakt forlængelser osv - syntes ikke der skal puttes noget ind det, hvor man får nogle decideret bedre kort på hånden i form af flere ungdomsspillere end dem man får nu.

Joggedrengene (Joggingole) 19. februar 2020, 20:57
Flere ungdomsspillere har helt klart første prioritet herfra.
Både fordi det rent praktisk giver en meget nødvendig tilgang af nye spillere til brug på ungdomsholdene, hvor spillet med de nuværende 5 nye pr. uge hurtigt løber helt tør for talenter.
Og fordi en 2-5 ekstra spillere pr. uge vil give spillet en fornyet spænding, uden det på nogen måde giver en urimelig fordel for nogen.
Nye ungdomsspillere skal trænes i ca. et år, før de når toppen.
Det vil jeg meget gerne betale lidt mere for en pro-licens for at få.
Resten er ret ligegyldig for mit vedkommende.
Jeg vil dog på ingen måde stille mig negativ over for det.
Min indstilling er, at vi alle skal være åbne for at give plads til de ting, som kan skabe glæde og sjov i spillet for andre.

Bjørnholt FC (And then what) 19. februar 2020, 21:01
Joggedrengene sagde:
Flere ungdomsspillere har helt klart første prioritet herfra.
Både fordi det rent praktisk giver en meget nødvendig tilgang af nye spillere til brug på ungdomsholdene, hvor spillet med de nuværende 5 nye pr. uge hurtigt løber helt tør for talenter.
Og fordi en 2-5 ekstra spillere pr. uge vil give spillet en fornyet spænding, uden det på nogen måde giver en urimelig fordel for nogen.
Nye ungdomsspillere skal trænes i ca. et år, før de når toppen.
Det vil jeg meget gerne betale lidt mere for en pro-licens for at få.
Resten er ret ligegyldig for mit vedkommende.
Jeg vil dog på ingen måde stille mig negativ over for det.
Min indstilling er, at vi alle skal være åbne for at give plads til de ting, som kan skabe glæde og sjov i spillet for andre.
Hvad er det som der gør, at du ikke syntes det er nok med de nuværende 5 spillere pr. uge? :-)

Joggedrengene (Joggingole) 19. februar 2020, 21:16
Bjørnholt FC sagde:
Joggedrengene sagde:
Flere ungdomsspillere har helt klart første prioritet herfra.
Både fordi det rent praktisk giver en meget nødvendig tilgang af nye spillere til brug på ungdomsholdene, hvor spillet med de nuværende 5 nye pr. uge hurtigt løber helt tør for talenter.
Og fordi en 2-5 ekstra spillere pr. uge vil give spillet en fornyet spænding, uden det på nogen måde giver en urimelig fordel for nogen.
Nye ungdomsspillere skal trænes i ca. et år, før de når toppen.
Det vil jeg meget gerne betale lidt mere for en pro-licens for at få.
Resten er ret ligegyldig for mit vedkommende.
Jeg vil dog på ingen måde stille mig negativ over for det.
Min indstilling er, at vi alle skal være åbne for at give plads til de ting, som kan skabe glæde og sjov i spillet for andre.
Hvad er det som der gør, at du ikke syntes det er nok med de nuværende 5 spillere pr. uge? :-)
Da jeg udelukkende "lever" af mine ungdomsspillere, som jeg træner, bruger i spillet, og beholder, indtil de går på pension, kunne jeg meget godt tænke mig at kunne hente en ny hver dag til test.
Jeg kommer ikke med forslaget for at få fordele, tjene credits eller på anden måde købe mig til prestige. Men bare fordi det vil give mig en del mere glæde og spænding ved spillet.
Jeg køber ikke spillere ellers overhovedet. Og sælger kun, når en af dem render nedenud af træningsstatistikken. Nummer 30 bliver altid ofret, når en ungdomsspiller med bedre træning dukker op.
Derfor argumenterer jeg kontinuerligt for den forbedring, som vil betyde mest for mig

Bjørnholt FC (And then what) 19. februar 2020, 21:21
Joggedrengene sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Joggedrengene sagde:
Flere ungdomsspillere har helt klart første prioritet herfra.
Både fordi det rent praktisk giver en meget nødvendig tilgang af nye spillere til brug på ungdomsholdene, hvor spillet med de nuværende 5 nye pr. uge hurtigt løber helt tør for talenter.
Og fordi en 2-5 ekstra spillere pr. uge vil give spillet en fornyet spænding, uden det på nogen måde giver en urimelig fordel for nogen.
Nye ungdomsspillere skal trænes i ca. et år, før de når toppen.
Det vil jeg meget gerne betale lidt mere for en pro-licens for at få.
Resten er ret ligegyldig for mit vedkommende.
Jeg vil dog på ingen måde stille mig negativ over for det.
Min indstilling er, at vi alle skal være åbne for at give plads til de ting, som kan skabe glæde og sjov i spillet for andre.
Hvad er det som der gør, at du ikke syntes det er nok med de nuværende 5 spillere pr. uge? :-)
Da jeg udelukkende "lever" af mine ungdomsspillere, som jeg træner, bruger i spillet, og beholder, indtil de går på pension, kunne jeg meget godt tænke mig at kunne hente en ny hver dag til test.
Jeg kommer ikke med forslaget for at få fordele, tjene credits eller på anden måde købe mig til prestige. Men bare fordi det vil give mig en del mere glæde og spænding ved spillet.
Jeg køber ikke spillere ellers overhovedet. Og sælger kun, når en af dem render nedenud af træningsstatistikken. Nummer 30 bliver altid ofret, når en ungdomsspiller med bedre træning dukker op.
Derfor argumenterer jeg kontinuerligt for den forbedring, som vil betyde mest for mig
Kan sagtens følge dig men i så fald så syntes jeg at det skulle blive sådan for alle, da det vil gå hen og blive en fordel hvis det var for brugere af Pro abonnement. Ikke ment som at det ville give direkte succes, men der vil være større chance at man ville falde en spiller som kunne gå hen og blive noget værd.

Joggedrengene (Joggingole) 19. februar 2020, 21:29
Bjørnholt FC sagde:
Joggedrengene sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Joggedrengene sagde:
Flere ungdomsspillere har helt klart første prioritet herfra.
Både fordi det rent praktisk giver en meget nødvendig tilgang af nye spillere til brug på ungdomsholdene, hvor spillet med de nuværende 5 nye pr. uge hurtigt løber helt tør for talenter.
Og fordi en 2-5 ekstra spillere pr. uge vil give spillet en fornyet spænding, uden det på nogen måde giver en urimelig fordel for nogen.
Nye ungdomsspillere skal trænes i ca. et år, før de når toppen.
Det vil jeg meget gerne betale lidt mere for en pro-licens for at få.
Resten er ret ligegyldig for mit vedkommende.
Jeg vil dog på ingen måde stille mig negativ over for det.
Min indstilling er, at vi alle skal være åbne for at give plads til de ting, som kan skabe glæde og sjov i spillet for andre.
Hvad er det som der gør, at du ikke syntes det er nok med de nuværende 5 spillere pr. uge? :-)
Da jeg udelukkende "lever" af mine ungdomsspillere, som jeg træner, bruger i spillet, og beholder, indtil de går på pension, kunne jeg meget godt tænke mig at kunne hente en ny hver dag til test.
Jeg kommer ikke med forslaget for at få fordele, tjene credits eller på anden måde købe mig til prestige. Men bare fordi det vil give mig en del mere glæde og spænding ved spillet.
Jeg køber ikke spillere ellers overhovedet. Og sælger kun, når en af dem render nedenud af træningsstatistikken. Nummer 30 bliver altid ofret, når en ungdomsspiller med bedre træning dukker op.
Derfor argumenterer jeg kontinuerligt for den forbedring, som vil betyde mest for mig
Kan sagtens følge dig men i så fald så syntes jeg at det skulle blive sådan for alle, da det vil gå hen og blive en fordel hvis det var for brugere af Pro abonnement. Ikke ment som at det ville give direkte succes, men der vil være større chance at man ville falde en spiller som kunne gå hen og blive noget værd.
Det er jeg sådan set enig med dig i.
For mig at se, er der et stort behov for flere ungdomsspillere, da markedet nærmest bliver støvsuget til ungdomsholdene.
Hvordan det kommer til at foregå, er sådan set ligegyldigt for mig.
2-5 nye ungdommere om ugen. Gratis= ok. Med licens= ok. Med pro-licens= ok.
Jeg er ikke ude på at blokere noget for nogen for at få mit eget ønske opfyldt.
Håber bare på at opnå mit ønske på den ene eller den anden måde.
Derfor argumenterer jeg ret kraftigt mod dem, som helt misforstået kalder det p2w.
Den misforståelse vil kunne forringe chancerne for, at flere ungdomsspillere kan blive bragt i spil.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 19. februar 2020, 21:57
Så synes jeg lige vi stopper de nedladende personlige kommentarer som er kommet igennem jeres diskussion. Det er unødvendigt, det strider mod reglerne, det giver en dårlig stemning, og det er spild af Dennis tid.

Så det stopper her!

Jeg synes det er synd og møghamrende irriterende at når Dennis endelig benytter forum og spørger om jer brugers mening, så snart der er uenigheder skal man pludselig blive personlig og ødelægge en ellers rigtig god tråd og formål. Frem for at accepterer at I har forskellig synspunkter til trods for jeres argumenter.

Deluga - Forum-Adminstrator
Besvar