Vman-PRO

Skrevet i Udviklerhjørnet

Loyals (VMEnhancer) 22. februar 2020, 16:57
Joggedrengene sagde:
Selvom mit højeste ønske til forbedring af spillet stadig er, som det har været i årevis, flere ungdomsspillere, så man kan hente en ny hver dag, så har jeg tænkt over et kompromis.
Da nogle får morgenkaffen galt i halsen bare ved tanken om tildeling af flere ungdomsspillere, kunne løsningen måske være, at de nuværende 5 bliver opgraderet en smule.
Som en sagde her på siden, at han ikke brød sig om de mange "boldmongoler." smiley
Var der måske en mulighed for, at niveauet på ungdomsspillerne bliver ændret på en af følgende 2 måder?
1. At chancerne for at finde en god/supergod spiller forøges.
2. At de såkaldte "boldmongoler" helt fjernes fra ungdomsspillerafdelingen.
De helt dårlige spillere med træning på under 50 exp (på top træningsanlæg med træner) bliver alligevel smidt ud efter første træning og tilbringer et inaktivt og formålsløst liv på fri transfer-listen.
Er de nødvendige/til gavn for noget/nogen i spillet overhovedet?
Dennis foreslog i forbindelse med ombalanceringen at ændre til kun 1 ungdomsspiller pr uge. Med bedre gennemsnitspotentiale.

Joggedrengene (Joggingole) 22. februar 2020, 17:01
Loyals sagde:
Joggedrengene sagde:
Selvom mit højeste ønske til forbedring af spillet stadig er, som det har været i årevis, flere ungdomsspillere, så man kan hente en ny hver dag, så har jeg tænkt over et kompromis.
Da nogle får morgenkaffen galt i halsen bare ved tanken om tildeling af flere ungdomsspillere, kunne løsningen måske være, at de nuværende 5 bliver opgraderet en smule.
Som en sagde her på siden, at han ikke brød sig om de mange "boldmongoler." smiley
Var der måske en mulighed for, at niveauet på ungdomsspillerne bliver ændret på en af følgende 2 måder?
1. At chancerne for at finde en god/supergod spiller forøges.
2. At de såkaldte "boldmongoler" helt fjernes fra ungdomsspillerafdelingen.
De helt dårlige spillere med træning på under 50 exp (på top træningsanlæg med træner) bliver alligevel smidt ud efter første træning og tilbringer et inaktivt og formålsløst liv på fri transfer-listen.
Er de nødvendige/til gavn for noget/nogen i spillet overhovedet?
Dennis foreslog i forbindelse med ombalanceringen at ændre til kun 1 ungdomsspiller pr uge. Med bedre gennemsnitspotentiale.
Mener du en i alt?
Eller plus en til 6 stk. pr. uge?

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 22. februar 2020, 17:06
Jeg synes ikke, at Vman-pro bør gøre spillet mere pay-to-win. Hvorfor ikke bare sætte abonnementet fx 10 kroner op for alle og 20 kroner for dem, der vil være reklamefri?

Loyals (VMEnhancer) 22. februar 2020, 19:24
Joggedrengene sagde:
Mener du en i alt?
Eller plus en til 6 stk. pr. uge?
Een.

Joggedrengene (Joggingole) 22. februar 2020, 19:24
Los Futbolistas sagde:
Jeg synes ikke, at Vman-pro bør gøre spillet mere pay-to-win. Hvorfor ikke bare sætte abonnementet fx 10 kroner op for alle og 20 kroner for dem, der vil være reklamefri?
Helt enig.
2 ekstra ungdomsspillere vil være fint.
Om de tilføjes normal licens eller pro licens er sådan set lige meget.
Jeg betaler gerne 10-20 kr mere bare for at støtte spillet.

Joggedrengene (Joggingole) 22. februar 2020, 19:26
Loyals sagde:
Joggedrengene sagde:
Mener du en i alt?
Eller plus en til 6 stk. pr. uge?
Een.
Så er jeg godt nok den, der er smuttet. smiley
Jeg spiller udelukkende med mine ungdomsspillere. smiley
Det ville minimere tilgangen (og fornøjelsen) med 80%.

Loyals (VMEnhancer) 22. februar 2020, 20:24
Joggedrengene sagde:
Loyals sagde:
Joggedrengene sagde:
Mener du en i alt?
Eller plus en til 6 stk. pr. uge?
Een.
Så er jeg godt nok den, der er smuttet. smiley
Jeg spiller udelukkende med mine ungdomsspillere. smiley
Det ville minimere tilgangen (og fornøjelsen) med 80%.
Sandsynligheden for at trække noget potentiale ville samtidigt blive 5-doblet, således chancen pr. uge ville være uændret.

Det var netop noget om ændring af potentialet du nævnte smiley

Tokyo (CK) Crew 22. februar 2020, 20:35
Jeg kan godt lide idéen med en ungdomsspiller om ugen. Så er det da i det mindste noget, man kan bruge i stedet for at spilde en masse credits på prøvetræninger smiley

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 22. februar 2020, 21:16
Synes nu, at det lyder jævnt trist med kun en ungdomsspiller pr. uge. Også selvom det måske ikke ville gå ud over chancen for at trække potentiale. Talentspejderen vil vel også tabe værdi herved.

Luverdense FC (StarRadser) Forum-moderator 22. februar 2020, 21:24
Lyon sagde:
Jeg kan godt lide idéen med en ungdomsspiller om ugen. Så er det da i det mindste noget, man kan bruge i stedet for at spilde en masse credits på prøvetræninger smiley
så vil alt gå i stykker, der vil aldrig være nok spillere på markedet. s
Besvar