Ungdomshold Broke?!?

Skrevet i Generelt

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 25. marts 2020, 00:17
Faciato FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Faciato FC sagde:
Vi klubber kan da også selv træne hold op nu samtidtig med at vi spiller i liga med det tamle system.. fatter ikke den del skal tages fra os. Og når jeg siger os er det ikke kun de store klubber.. alle klubber der spiller med i ligaerne på et seriøst niveau bliver ramt af det
Jeg forstår ikke du mener at blive ramt så hårdt.. Mit førstehold trænes allerede på
intens smiley
Og det må stadig være en mulighed selv hvis man har ungdomshold at tage hensyn
til også..
Ja men man er nødt til at træne sent om aften for at få de bedst mulige resultater på banen. Om aften har talenterne mistet en del energi pga de også skal spille kampe.. derfor skal træningen helst opdeles så man kan træne talenterne inden kampene og senior holdet kan trænes om aften efter kampene smiley
Energien er ikke et stort problem hvis du træner seniortruppen på intens..

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 25. marts 2020, 00:20
Pers LØVER sagde:
Faciato FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Faciato FC sagde:
Vi klubber kan da også selv træne hold op nu samtidtig med at vi spiller i liga med det tamle system.. fatter ikke den del skal tages fra os. Og når jeg siger os er det ikke kun de store klubber.. alle klubber der spiller med i ligaerne på et seriøst niveau bliver ramt af det
Jeg forstår ikke du mener at blive ramt så hårdt.. Mit førstehold trænes allerede på
intens smiley
Og det må stadig være en mulighed selv hvis man har ungdomshold at tage hensyn
til også..
Ja men man er nødt til at træne sent om aften for at få de bedst mulige resultater på banen. Om aften har talenterne mistet en del energi pga de også skal spille kampe.. derfor skal træningen helst opdeles så man kan træne talenterne inden kampene og senior holdet kan trænes om aften efter kampene smiley
Energien er ikke et stort problem hvis du træner seniortruppen på intens..
Deres argument er, at de spillere på 26-28 år med enormt potentiale ikke skal trænes på intens men stadig på hård fordi de skal have deres fulde potentiale udløst, lige vedrørende dén problemstilling, går jeg ud fra.

Bjørnholt FC (And then what) 25. marts 2020, 02:16
Pers LØVER sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Forza Chicken sagde:
Hvordan vil I sikre, at topklubberne ikke bliver 100% selvforsynende?

Hvilke alternative ulemper kan indføres?
Jeg vil sige lad det blive som det er nu og fjern statsloftet
Som det er nu.. Hvad tænker du så behovet er for at fjerne statsloftet.. ?
Jeg er enig i at nogle spillere kan nå over 100 i vigtige stats.. Men
så vil de mangle andre betydende stats.. Og snart have behov for at træne
fysiske stats... Det er en meget, meget kort periode nogen kan have gavn af
et fjernet statsloft.. Og ikke en ændring der gør nogen videre forskel, som jeg
ser det...
Hvorfor ser du det som så vigtig at du nævner det flere gange som en løsning
på spørgsmålet om træningen skal deles i 2.. ?
Jeg har svært ved at se det.. Specielt hvis der skal til at trænes seniorhold på
laverte intensitet.. ! Hvad er det jeg overser ?
Mvh Per
Fordi at det evt. kunne være med til at give et forfriskende pust til spillet, jeg savner ihvertfald at se spillere som kan få de her tårnhøje stats.......... idag ligner de fleste spillere bare hinanden hvis du spørg mig

Bjørnholt FC (And then what) 25. marts 2020, 02:17
Eagles Academy sagde:
Jeg tror heller ikke at det er en god idé at fjerne statsloft. Man kunne dog i stedet ændre en smule på hvor meget xp det kræver for at "level-up".
Så vil der være færre som opnår 100 i vurdering i de nødvendige stats.

Det kunne også være smart at kigge på om der skulle ændres lidt på 15%-reglen.

Jeg ved ikke om dette har ændret sig siden Sunny skrev tilbage i 2014:
Der trækkes en tredjedel procent fra træningen for hver 1% de trænede stats ligger højere end gennemsnittet, efter de første 15%.

Her kunne man kigge på om de evt. skulle straffes mere end blot en tredjedel, for at mindske den ekstreme specialtræning nogle gør brug af.
En anden mulighed er også at sige, at spillerens egenskab ikke må være 30% over gennemsnittet. Hvis de 30% er oversteget vil der ikke blive tildelt xp i egenskabet. Så er man tvunget til at træne i nogle andre genskaber end blot de vigtigste.
Gode ideer, har jeg slet ikke tænkt på sådan.

Kollywood (Mr Kollywood) 25. marts 2020, 07:16
Pers LØVER sagde:
Faciato FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Faciato FC sagde:
Vi klubber kan da også selv træne hold op nu samtidtig med at vi spiller i liga med det tamle system.. fatter ikke den del skal tages fra os. Og når jeg siger os er det ikke kun de store klubber.. alle klubber der spiller med i ligaerne på et seriøst niveau bliver ramt af det
Jeg forstår ikke du mener at blive ramt så hårdt.. Mit førstehold trænes allerede på
intens smiley
Og det må stadig være en mulighed selv hvis man har ungdomshold at tage hensyn
til også..
Ja men man er nødt til at træne sent om aften for at få de bedst mulige resultater på banen. Om aften har talenterne mistet en del energi pga de også skal spille kampe.. derfor skal træningen helst opdeles så man kan træne talenterne inden kampene og senior holdet kan trænes om aften efter kampene smiley
Energien er ikke et stort problem hvis du træner seniortruppen på intens..
Altså både og. De mister jo alligevel mellem 2 og 4% energi, samtidig med at de ikke bliver trænet optimalt smiley 4% er alligevel nok til at kunne afgøre kampe smiley Hvis man har et hold som er 30+, gør det måske ikke det helt store, men hvis spillerne er en 25-26-27 betyder det altså stadig en del ift. træningen smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 26. marts 2020, 10:36
Nu har jeg prøvet at træne ved midnat 3 dage i træk for at få den bedst mulige træning, jeg har trænet ekstrem på alle talenter med over 97 %energi og boostet dem både før og efter midnat, de spillere med under 97% energi er trænet på hård - jeg kan nu konstatere at ekstrem træning stort set er en ubrugelig feature i spillet selvom man træner lige efter midnat, mine spillere har mistet alt for meget energi på det smiley

Kollywood (Mr Kollywood) 26. marts 2020, 10:39
Faciato FC sagde:
Nu har jeg prøvet at træne ved midnat 3 dage i træk for at få den bedst mulige træning, jeg har trænet ekstrem på alle talenter med over 97 %energi og boostet dem både før og efter midnat, de spillere med under 97% energi er trænet på hård - jeg kan nu konstatere at ekstrem træning stort set er en ubrugelig feature i spillet selvom man træner lige efter midnat, mine spillere har mistet alt for meget energi på det smiley
Ja. Ekstrem er tiltænkt søndag, og kun søndag smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 26. marts 2020, 10:41
Slicetown sagde:
Faciato FC sagde:
Nu har jeg prøvet at træne ved midnat 3 dage i træk for at få den bedst mulige træning, jeg har trænet ekstrem på alle talenter med over 97 %energi og boostet dem både før og efter midnat, de spillere med under 97% energi er trænet på hård - jeg kan nu konstatere at ekstrem træning stort set er en ubrugelig feature i spillet selvom man træner lige efter midnat, mine spillere har mistet alt for meget energi på det smiley
Ja. Ekstrem er tiltænkt søndag, og kun søndag smiley
Før kunne man ekstrem træne 3-5 gange om ugen hvis man boostede sine spillere, dog er det ikke altid en god forretning

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 26. marts 2020, 10:44
Slicetown sagde:
Faciato FC sagde:
Nu har jeg prøvet at træne ved midnat 3 dage i træk for at få den bedst mulige træning, jeg har trænet ekstrem på alle talenter med over 97 %energi og boostet dem både før og efter midnat, de spillere med under 97% energi er trænet på hård - jeg kan nu konstatere at ekstrem træning stort set er en ubrugelig feature i spillet selvom man træner lige efter midnat, mine spillere har mistet alt for meget energi på det smiley
Ja. Ekstrem er tiltænkt søndag, og kun søndag smiley
Jeg er nu ikke sikker på at ekstrem kun er tiltænkt søndag, men hvis man ikke vil betale sig fra det, så er det klart at søndag er den eneste dag hvor det er oplagt smiley
Besvar