Ungdomshold Broke?!?

Skrevet i Generelt

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 23. marts 2020, 18:13
Whitehawks sagde:
Et andet problem der vil opstå ved at have et ungdomshold som skal overtage for seniorholdet, er når disse bliver 23 og skal have spilletid på seniorholdet. Deres vurdering vil slet ikke være god nok til at spille med højt oppe, men deres træning vil blive reduceret helt vildt, hvis de ikke får den (store) mængde spilletid de kræver.
Det bliver bestemt også et problem..
Det bliver nok ret svært hvis ikke umuligt at være i toppen, samtidig med at man træner et hold op nu hvor de kræver meget mere spilletid..
Indtil nu har jeg kunne lade venskabkamp samt 4 taktikker med 3 udskiftninger i hver være nok til at holde humøret oppe. Så snart ungdomshold er permanent, og de i stedet kræver minutter, så er det en anden sag..

Bjørnholt FC (And then what) 23. marts 2020, 18:18
Nigatoni CF sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Nigatoni CF sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Nigatoni CF sagde:
Faciato FC sagde:
Nu har jeg ikke lige læst tråden helt da jeg er på arbejde..
Men det handler ikk kun om penge. Det handler om at man ikke selv kan træne et hold op mere til liga, samtidtig med at man spiller med i de højere rækker
Det du skriver der, er hele humlen i min pointe. Kan du selv træne samtlige af de spillere du skal bruge om f.eks 6 måneder. Så kan du bare gå AFK og lade spilelt passe sig selv.

Det kan skabe mindre aktive brugere, da managers helt automatisk dkal tage stilling til mindre.


Derudover så vil det også have en effekt på markedet, da der vil komme mindre rotation hos spillerne, da der ikke er behov for at handle internt mellem klubberne.
Tjek Sunnyvales indlæg nederst på siden og så frem :-)

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1211864-vman-pro?page=3
Jeg ser hvad du linker. Forstår pointen. Men er det ikke lidt er snævert grundlag at drage en konklusion på? Hvordan ser de tal ud i august?
Muligvis men kan ikke selv se hvorfor at det skulle ændre sig :-) det bliver mere vanskeligt at holde sine spilleres humør og energi højt oppe, så det tænker jeg alene vil gøre at folk kommer noget mere på
Tallene for august, kunne jeg forestille mig, ser anderledes ud, da det generelt set er den måned, hvor folk er mindst aktive online. Og Januar er en af de måneder folk er mest aktive.

Derudover bliver 22 spillere i truppen på ubgdomsholdet også foreslået. Dette har jeg nævnt i et tidligere svar i tråden, dog ikke rettet mod dig. Det vil jo betyde man kan have 2 forskellige opstillinger, og derved ville humør og energi derfor på ingen måde være et problem ar administere for lange perioder ad gangen.
Er det noget som du har nogle på at det er det? For mig giver det nemlig mest mening, at det er sommeren der mindst på :-)

Ved ikke lige hvad jeg skal syntes om opdelingen generelt, umiddelbart virker det lidt som overkill af antal tildelte truppladser. Hvordan skulle man på nogen måde kunne holde så mange spillere glade på samme tidspunkt, når det nye humørsystem bliver lanceret?

Benløse Forever (The Disco guy) 23. marts 2020, 18:28
Er det nødvendig at træne et hel hold op af gangen, hvorfor ikke træne op med nogle årgange i mellem FEKS 6 stk 15 årige 6stk 17 årige og 6 stk 19 årige, og så skifte ud lidt af gangen i stedet for helt hold, når man har 22 senior pladser er det så ikke en fordel at skifte 6 ud af gangen , og lave et naturligt flow så er det vel ikke et problem at flytte 6stk 23 årige op i stedet for 11 stk 23 årige, og stadig spille med om mesterskaberne

Nigatoni CF (N O) 23. marts 2020, 18:30
Bjørnholt FC sagde:
Nigatoni CF sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Nigatoni CF sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Nigatoni CF sagde:
Faciato FC sagde:
Nu har jeg ikke lige læst tråden helt da jeg er på arbejde..
Men det handler ikk kun om penge. Det handler om at man ikke selv kan træne et hold op mere til liga, samtidtig med at man spiller med i de højere rækker
Det du skriver der, er hele humlen i min pointe. Kan du selv træne samtlige af de spillere du skal bruge om f.eks 6 måneder. Så kan du bare gå AFK og lade spilelt passe sig selv.

Det kan skabe mindre aktive brugere, da managers helt automatisk dkal tage stilling til mindre.


Derudover så vil det også have en effekt på markedet, da der vil komme mindre rotation hos spillerne, da der ikke er behov for at handle internt mellem klubberne.
Tjek Sunnyvales indlæg nederst på siden og så frem :-)

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1211864-vman-pro?page=3
Jeg ser hvad du linker. Forstår pointen. Men er det ikke lidt er snævert grundlag at drage en konklusion på? Hvordan ser de tal ud i august?
Muligvis men kan ikke selv se hvorfor at det skulle ændre sig :-) det bliver mere vanskeligt at holde sine spilleres humør og energi højt oppe, så det tænker jeg alene vil gøre at folk kommer noget mere på
Tallene for august, kunne jeg forestille mig, ser anderledes ud, da det generelt set er den måned, hvor folk er mindst aktive online. Og Januar er en af de måneder folk er mest aktive.

Derudover bliver 22 spillere i truppen på ubgdomsholdet også foreslået. Dette har jeg nævnt i et tidligere svar i tråden, dog ikke rettet mod dig. Det vil jo betyde man kan have 2 forskellige opstillinger, og derved ville humør og energi derfor på ingen måde være et problem ar administere for lange perioder ad gangen.
Er det noget som du har nogle på at det er det? For mig giver det nemlig mest mening, at det er sommeren der mindst på :-)

Ved ikke lige hvad jeg skal syntes om opdelingen generelt, umiddelbart virker det lidt som overkill af antal tildelte truppladser. Hvordan skulle man på nogen måde kunne holde så mange spillere glade på samme tidspunkt, når det nye humørsystem bliver lanceret?
Tror du har læst forkert. Skriver netop sommeren er der, hvor folk er mindsr aktive. Og derfor er min antagelse, at folk generelr har færre logins pr dag.

Mht til humør systemet. Så vil det, igen under antagelse af flere truppladser som flere taler for, være nemmere, da man kan køre med flere fuld opstillinger.

Dertil tror jeg sådan set ikke, at den mest negative effekt ved de tiltag vil være, at folk er mindre aktive. Den mest negative effekt vil, i følge mine overvejelser, være den effekt der vil komme på markedet af tiltagene:

1. Seperat træning af ungdomshold og seniorhold.
2. 22 truppladser til ungdomsholdet.

Derudover så er jeg generelt fortaler for, at vi som managers skal lave, flere prioriteringer og ikke færre. Og det vil bestemt være en konsekvens.

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 23. marts 2020, 18:33
Nigatoni CF sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Nigatoni CF sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Nigatoni CF sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Nigatoni CF sagde:
Faciato FC sagde:
Nu har jeg ikke lige læst tråden helt da jeg er på arbejde..
Men det handler ikk kun om penge. Det handler om at man ikke selv kan træne et hold op mere til liga, samtidtig med at man spiller med i de højere rækker
Det du skriver der, er hele humlen i min pointe. Kan du selv træne samtlige af de spillere du skal bruge om f.eks 6 måneder. Så kan du bare gå AFK og lade spilelt passe sig selv.

Det kan skabe mindre aktive brugere, da managers helt automatisk dkal tage stilling til mindre.


Derudover så vil det også have en effekt på markedet, da der vil komme mindre rotation hos spillerne, da der ikke er behov for at handle internt mellem klubberne.
Tjek Sunnyvales indlæg nederst på siden og så frem :-)

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1211864-vman-pro?page=3
Jeg ser hvad du linker. Forstår pointen. Men er det ikke lidt er snævert grundlag at drage en konklusion på? Hvordan ser de tal ud i august?
Muligvis men kan ikke selv se hvorfor at det skulle ændre sig :-) det bliver mere vanskeligt at holde sine spilleres humør og energi højt oppe, så det tænker jeg alene vil gøre at folk kommer noget mere på
Tallene for august, kunne jeg forestille mig, ser anderledes ud, da det generelt set er den måned, hvor folk er mindst aktive online. Og Januar er en af de måneder folk er mest aktive.

Derudover bliver 22 spillere i truppen på ubgdomsholdet også foreslået. Dette har jeg nævnt i et tidligere svar i tråden, dog ikke rettet mod dig. Det vil jo betyde man kan have 2 forskellige opstillinger, og derved ville humør og energi derfor på ingen måde være et problem ar administere for lange perioder ad gangen.
Er det noget som du har nogle på at det er det? For mig giver det nemlig mest mening, at det er sommeren der mindst på :-)

Ved ikke lige hvad jeg skal syntes om opdelingen generelt, umiddelbart virker det lidt som overkill af antal tildelte truppladser. Hvordan skulle man på nogen måde kunne holde så mange spillere glade på samme tidspunkt, når det nye humørsystem bliver lanceret?
Tror du har læst forkert. Skriver netop sommeren er der, hvor folk er mindsr aktive. Og derfor er min antagelse, at folk generelr har færre logins pr dag.

Mht til humør systemet. Så vil det, igen under antagelse af flere truppladser som flere taler for, være nemmere, da man kan køre med flere fuld opstillinger.

Dertil tror jeg sådan set ikke, at den mest negative effekt ved de tiltag vil være, at folk er mindre aktive. Den mest negative effekt vil, i følge mine overvejelser, være den effekt der vil komme på markedet af tiltagene:

1. Seperat træning af ungdomshold og seniorhold.
2. 22 truppladser til ungdomsholdet.

Derudover så er jeg generelt fortaler for, at vi som managers skal lave, flere prioriteringer og ikke færre. Og det vil bestemt være en konsekvens.
Jeg er fortaler for 22 truppladser til ungdomsholdet og i stedet 18 på seniorholdet, men jeg er 100% enig i din antagelse.

Bjørnholt FC (And then what) 23. marts 2020, 18:38
Stoppe lige citereringen

@Nigatoni Jeg kan sagtens følge dig, men jeg tror ikke der kommer til at blive lavet om hvordan det er nu synderlig meget. Ungdomshold kommer til at blive en kæmpe ændring på hvordan spillet kan spilles som f.eks humøsystem, truppladser osv. og udfra den forandring (jeg tror) det kommer til at have, så tror jeg at der kommer meget mere gang i tingene. Man kommer til at skulle prioriterer tingene på en helt ny måde nu, og det må man så tilpasse sig så godt som man nu kan :-)

Nigatoni CF (N O) 23. marts 2020, 18:44
Bjørnholt FC sagde:
Stoppe lige citereringen

@Nigatoni Jeg kan sagtens følge dig, men jeg tror ikke der kommer til at blive lavet om hvordan det er nu synderlig meget. Ungdomshold kommer til at blive en kæmpe ændring på hvordan spillet kan spilles som f.eks humøsystem, truppladser osv. og udfra den forandring (jeg tror) det kommer til at have, så tror jeg at der kommer meget mere gang i tingene. Man kommer til at skulle prioriterer tingene på en helt ny måde nu, og det må man så tilpasse sig så godt som man nu kan :-)
Jeg er meget enig i, hvad du tror der kommer til at ske, og det ser jeg som meget positive tiltag. Netop derfor taler jeg stærkt imod, at der laves nye tiltag som blot skal gøre spillet "lettere".

Bjørnholt FC (And then what) 23. marts 2020, 18:48
Nigatoni CF sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Stoppe lige citereringen

@Nigatoni Jeg kan sagtens følge dig, men jeg tror ikke der kommer til at blive lavet om hvordan det er nu synderlig meget. Ungdomshold kommer til at blive en kæmpe ændring på hvordan spillet kan spilles som f.eks humøsystem, truppladser osv. og udfra den forandring (jeg tror) det kommer til at have, så tror jeg at der kommer meget mere gang i tingene. Man kommer til at skulle prioriterer tingene på en helt ny måde nu, og det må man så tilpasse sig så godt som man nu kan :-)
Jeg er meget enig i, hvad du tror der kommer til at ske, og det ser jeg som meget positive tiltag. Netop derfor taler jeg stærkt imod, at der laves nye tiltag som blot skal gøre spillet "lettere".
Kan dog godt se problemet med ikke opdelte træninger men igen, det er må jo så være et valg man tager mellem hvilke spillere, som man gerne vil ha med at gøre. Det bliver ihvertfald spændende at se hvordan det kommer til at påvirke markedet :-)

Real Madrid CF (Tak for nu - Presse udsendt) 23. marts 2020, 18:53
Helt enig med Nigatoni.

Seperat træning vil skabe flere fordele for spilleren og flere ulemper for spillet. Hvis manageren får frie tøjler til at sikre et konstant flow af spillere, fra ungdomsspiller til senior, så bliver ungdomsholdet snarere en hæmsko for spillets udvikling. Markedet for 15 årige vil boome, mens resten af årgangene vil gå i stå, da der reelt set ikke er nogen grund til at sælge for andet end overpriser, eftersom både nutid og fremtid er sikret.

Jeg forstår udemærket hvorfor behovet er opstået, men det vil ikke gavne spillets udvikling at opdele træningen seperat - tværtimod smiley

FC Den Bosch (Damsgaard) 23. marts 2020, 19:23
Hey Faciato. ( jeg har kun læst lidt af tråden... )

Jeg kan sagtens forstå din frustation, men syntes nu det er helt fint med en enkelt træning.
Dine ungdomspillere kan du sagtens holde i den laveste division hvor de bruger mindst muligt energi og være top i humør hele tiden pga. massere af spilletid.

Derudover skal du ikke længere bruge dine ungdomspillere på A-Holdet for at holde dem glade, så det tager ikke humør fra dine stjernespillere og du skal ikke have dårlige indskiftninger.

Så jeg syntes nok at du bør træne dine ungdomspillere efter førsteholdets kampe, det vil jeg nok gøre når jeg kommer dertil igen smiley

Jeg syntes derimod at begge trupper burde være 22 pladser, det ville kunne give et fedt alders flow i truppen.
Besvar