Ungdomshold Broke?!?

Skrevet i Generelt

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 23. marts 2020, 23:37
Olympigue de Marseille sagde:
Faciato FC sagde:
Tak for en masse svar, nu fik jeg endeligt læst det hele igennem.
Jeg mener dog stadig at det tværtimod kan ødelægge markedet, da jeg tror der er mange klubber der bare ville droppe det ene hold, og hvis der er mange der gør dette så vil der blive handlet langt færre spillere. Jeg overvejer personligt selv bare at sælge hele det ene hold smiley
Så du vil hellere have 18 spillere på vman og så slet ikke bruge ungdomsholdet end at bruge det til at tjene ekstra penge på bare handel mellem spillere? Det argument forstår jeg slet ikke.
ja hvis jeg ikke får det bedste ud af det vil jeg hellere ladevær, så kan det være jeg bruger mine tomme pladser på fornuftigt potentiale istedet hæhæ

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 23. marts 2020, 23:39
Faciato FC sagde:
Og en anden ting, nu mister man også muligheden for at træne ekstrem 4-5 gange om ugen og betale sig til energi og bedre træninger da energi bosostning ikke er nok til at få dem op på ca 98-100 i energi. jeg bruger glædeligt 12-14 mio om måneden på boostning af spillere så jeg kunne ekstrem træne næsten hver dag, og derved skabe et hold der har flere stats end normalt smiley
vil lige havde denne med på næste side smiley

FC Internazionale (Hej) 23. marts 2020, 23:48
Faciato FC sagde:
Faciato FC sagde:
Og en anden ting, nu mister man også muligheden for at træne ekstrem 4-5 gange om ugen og betale sig til energi og bedre træninger da energi bosostning ikke er nok til at få dem op på ca 98-100 i energi. jeg bruger glædeligt 12-14 mio om måneden på boostning af spillere så jeg kunne ekstrem træne næsten hver dag, og derved skabe et hold der har flere stats end normalt smiley
vil lige havde denne med på næste side smiley
Meget enig. Nu skal ungdomsspillere spille kampe og hvis man ikke opdeler træningen, så er ekstrem træning en saga blot. Det vil ikke lade sig gøre.

Det handler om balance og balancen opnås ved at dele træningen hver for sig ellers bliver en vigtig feature fuldstændig ligegyldigt.

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 23. marts 2020, 23:50
FC Internazionale sagde:
Faciato FC sagde:
Faciato FC sagde:
Og en anden ting, nu mister man også muligheden for at træne ekstrem 4-5 gange om ugen og betale sig til energi og bedre træninger da energi bosostning ikke er nok til at få dem op på ca 98-100 i energi. jeg bruger glædeligt 12-14 mio om måneden på boostning af spillere så jeg kunne ekstrem træne næsten hver dag, og derved skabe et hold der har flere stats end normalt smiley
vil lige havde denne med på næste side smiley
Meget enig. Nu skal ungdomsspillere spille kampe og hvis man ikke opdeler træningen, så er ekstrem træning en saga blot. Det vil ikke lade sig gøre.

Det handler om balance og balancen opnås ved at dele træningen hver for sig ellers bliver en vigtig feature fuldstændig ligegyldigt.
+1

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 23. marts 2020, 23:54
FC Internazionale sagde:
Faciato FC sagde:
Faciato FC sagde:
Og en anden ting, nu mister man også muligheden for at træne ekstrem 4-5 gange om ugen og betale sig til energi og bedre træninger da energi bosostning ikke er nok til at få dem op på ca 98-100 i energi. jeg bruger glædeligt 12-14 mio om måneden på boostning af spillere så jeg kunne ekstrem træne næsten hver dag, og derved skabe et hold der har flere stats end normalt smiley
vil lige havde denne med på næste side smiley
Meget enig. Nu skal ungdomsspillere spille kampe og hvis man ikke opdeler træningen, så er ekstrem træning en saga blot. Det vil ikke lade sig gøre.

Det handler om balance og balancen opnås ved at dele træningen hver for sig ellers bliver en vigtig feature fuldstændig ligegyldigt.
Altså jeg forstår godt pointen, men det samme gælder for alle andre, så ja, man vil opleve dårligere spillere sammenlignet med de spillere vi har lige nu, men sammenlignet med de spillere vi kommer til at se fremover, så kommer det jo til at være sammen konkurrenceniveau ens konkurrenter har, fordi de heller ikke kan blive trænet på ekstrem? smiley

Bjørnholt FC (And then what) 23. marts 2020, 23:58
Hvis man nu ophævede statsloftet kunne det blive rigtigt interessant

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 24. marts 2020, 00:02
Bjørnholt FC sagde:
Hvis man nu ophævede statsloftet kunne det blive rigtigt interessant
Kunne muligvis også skabe større varietet blandt spillerne

Bjørnholt FC (And then what) 24. marts 2020, 00:02
Kyoto Okami FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Hvis man nu ophævede statsloftet kunne det blive rigtigt interessant
Kunne muligvis også skabe større varietet blandt spillerne
Præcis

PAN united (PANIL) 24. marts 2020, 00:47
Helt enig med Nigatoni og Real Madrid CF!

Det skal ikke gøres nemmere for manageren - Der skal træffes flere valg og derfor må man prioritere hvilken retning ens klub skal i. Ja, Eagles Academy og Faciato, I(og en masse andre) taber måske nogle stats, hvis I vælger at spille for titler(træner om aftenen). Nogle andre taber måske titlerne til jer nu(træner efter midnat), men vinder så om 14-15 måneder, fordi de har 50 stats mere. Det er vel en god del af spillet, at valg skaffer titler?


Angående ungdomshold har klubber tidligere brokke sig lidt over, om man har fået en fordel ved at have ungdomshold før andre - Hvis træningen bliver opdelt kan man hvertfald tale om en kæmpe fordel for alle større klubber, der har mulighed for at investere i to separate storhold :-)

I øvrigt er 10 pladser ekstra en kæmpe gevinst i forhold til handel og man sparer godt nok mange lønomkostninger ved unge på ungdomsholdet i forhold til tidligere, så der er bestemt også økonomiske fordele ved ungdomsholdet, selvom de ikke kan træne på ekstrem 4-5 gange om ugen.

Kollywood (Mr Kollywood) 24. marts 2020, 08:23
Jeg skriver det lige én gang til, og så skal jeg nok lade være med at gentage mig selv flere gange smiley

Hvis man er tvunget til at vælge imellem det ene og det andet, er et ungdomshold principielt ligegyldigt. Man kunne lige så godt have kaldt det en reservetrup så. For mig går selve idéen med ungdomshold til grunde, når du er tvunget til at prioritere. Så ved jeg godt, at der måske kommer færre valg, man aktivt skal tage stilling til. Jeg synes bare ikke at det er på det her punkt, at de valg skal træffes. For klubber der prioriterer seniortruppen, kan de ikke samtidig optræne et hold, og omvendt. Tvivler på at det var hensigten fra Sunny smiley

Og så kan jeg ikke lige huske hvem der nævnte noget med at booste energi på én af trupper, men det kan ikke lade sig gøre, medmindre man vil gå i minus hver eneste dag smiley
Besvar