Ungdomshold Broke?!?

Skrevet i Generelt

Forza Chicken (Frederik) 24. marts 2020, 23:04
Hvordan vil I sikre, at topklubberne ikke bliver 100% selvforsynende?

Hvilke alternative ulemper kan indføres?

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 24. marts 2020, 23:13
Merz Academy FC sagde:
Fuldstændig enig med Faciato, det betyder virkelig noget når man spiller i topliga. smiley
Det behøver vel ikke være sådan at dem med den største pengetank skal tilgodeses
på alle områder.. Hver gang ! Der er da stadig en fin mulighed for at spille to hold...
Det er bare at vælge tidspunkt for sin træning.. ! Hård/ekstrem for ungdomshold og
intens for seniorholdet... Det ser jeg som en fin mulighed for at have 2 hold løbende..
Vil du træne hårdere på spillere over 21 må du så sørge for at have alternativer, og
så tilrettelægge træningen efter det..
Og igen har de store drenge jo stadig muligheden.. De kan jo formentlig stadig have en seniortrup de kan udnytte optimalt.. Men de kan ikke bare køre på automatik..De skal veksle mellem træning og kampminutter hele tiden.. Det er vel positivt smiley
Mvh Per


Bjørnholt FC (And then what) 24. marts 2020, 23:22
Forza Chicken sagde:
Hvordan vil I sikre, at topklubberne ikke bliver 100% selvforsynende?

Hvilke alternative ulemper kan indføres?
Jeg vil sige lad det blive som det er nu og fjern statsloftet

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 24. marts 2020, 23:31
Desuden så tror jeg nu heller ikke det er de fleste som har økonomien til at udnytte det til at være selvforsynende, i hvert fald ikke permanent.
Man skal trods alt betale løn for 22 spillere, og i toppen betaler du nærmest det samme i løn for en 31-årig med 99 i vurdering som en 24-årig der har 75 i vurdering - hvilket jeg også synes er ret utroligt..
Jeg betaler fx. 1.4 mio i kontrakter om dagen for 22 spillere.
Det er 9.8 mio. om ugen.
I entreindtægter fik jeg i sidste uge 16.9.
Efter lønninger er der 7.1 mio. tilbage som skal dække stadionreparationer, og ikke mindst det tab som vil komme ved salg når de bliver gamle.

Så det vil overhovedet ikke være en økonomisk gevinst hvis det skulle komme dertil, at nogle har råd til at være selvforsynende.

Derimod vil du nok kunne spare flere penge ved at købe spillere senere hen, når du rent faktisk bruger dem, da du ikke smider 700k på lønninger for spillere som ikke spiller kampe.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 24. marts 2020, 23:32
Bjørnholt FC sagde:
Forza Chicken sagde:
Hvordan vil I sikre, at topklubberne ikke bliver 100% selvforsynende?

Hvilke alternative ulemper kan indføres?
Jeg vil sige lad det blive som det er nu og fjern statsloftet
Som det er nu.. Hvad tænker du så behovet er for at fjerne statsloftet.. ?
Jeg er enig i at nogle spillere kan nå over 100 i vigtige stats.. Men
så vil de mangle andre betydende stats.. Og snart have behov for at træne
fysiske stats... Det er en meget, meget kort periode nogen kan have gavn af
et fjernet statsloft.. Og ikke en ændring der gør nogen videre forskel, som jeg
ser det...
Hvorfor ser du det som så vigtig at du nævner det flere gange som en løsning
på spørgsmålet om træningen skal deles i 2.. ?
Jeg har svært ved at se det.. Specielt hvis der skal til at trænes seniorhold på
laverte intensitet.. ! Hvad er det jeg overser ?
Mvh Per

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 24. marts 2020, 23:38
Jeg tror heller ikke at det er en god idé at fjerne statsloft. Man kunne dog i stedet ændre en smule på hvor meget xp det kræver for at "level-up".
Så vil der være færre som opnår 100 i vurdering i de nødvendige stats.

Det kunne også være smart at kigge på om der skulle ændres lidt på 15%-reglen.

Jeg ved ikke om dette har ændret sig siden Sunny skrev tilbage i 2014:
Der trækkes en tredjedel procent fra træningen for hver 1% de trænede stats ligger højere end gennemsnittet, efter de første 15%.

Her kunne man kigge på om de evt. skulle straffes mere end blot en tredjedel, for at mindske den ekstreme specialtræning nogle gør brug af.
En anden mulighed er også at sige, at spillerens egenskab ikke må være 30% over gennemsnittet. Hvis de 30% er oversteget vil der ikke blive tildelt xp i egenskabet. Så er man tvunget til at træne i nogle andre genskaber end blot de vigtigste.

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 24. marts 2020, 23:46
Vi klubber kan da også selv træne hold op nu samtidtig med at vi spiller i liga med det gamle system.. fatter ikke den del skal tages fra os. Og når jeg siger os er det ikke kun de store klubber.. alle klubber der spiller med i ligaerne på et seriøst niveau bliver ramt af det

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 24. marts 2020, 23:51
Faciato FC sagde:
Vi klubber kan da også selv træne hold op nu samtidtig med at vi spiller i liga med det tamle system.. fatter ikke den del skal tages fra os. Og når jeg siger os er det ikke kun de store klubber.. alle klubber der spiller med i ligaerne på et seriøst niveau bliver ramt af det
Jeg forstår ikke du mener at blive ramt så hårdt.. Mit førstehold trænes allerede på
intens smiley
Og det må stadig være en mulighed selv hvis man har ungdomshold at tage hensyn
til også..

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 24. marts 2020, 23:55
Desuden så gør det nye humørsystem også at det vil være uklogt at være selvforsynende. Du vil jo have 22 spillere som alle sammen kræver meget spilletid. Jeg ved ikke om det overhovedet er muligt at holde alle 22 spillere tilfredse, men det vil betyde at dit hold bliver meget ringere, da du ikke kan undgå at du vil komme til at spille med nogle spillere, som er måske 2-3 år yngre og dermed langt ringere stats.

Så jeg synes allerede der ville være ulemper nok ved at være selvforsynende smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 24. marts 2020, 23:58
Pers LØVER sagde:
Faciato FC sagde:
Vi klubber kan da også selv træne hold op nu samtidtig med at vi spiller i liga med det tamle system.. fatter ikke den del skal tages fra os. Og når jeg siger os er det ikke kun de store klubber.. alle klubber der spiller med i ligaerne på et seriøst niveau bliver ramt af det
Jeg forstår ikke du mener at blive ramt så hårdt.. Mit førstehold trænes allerede på
intens smiley
Og det må stadig være en mulighed selv hvis man har ungdomshold at tage hensyn
til også..
Ja men man er nødt til at træne sent om aften for at få de bedst mulige resultater på banen. Om aften har talenterne mistet en del energi pga de også skal spille kampe.. derfor skal træningen helst opdeles så man kan træne talenterne inden kampene og senior holdet kan trænes om aften efter kampene smiley
Besvar