Ungdomshold

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 19. juni 2020, 16:47
Desto svære spillet bliver, desto bedre - hvis ham her kan så ka i sku også...... :-) https://www.virtualmanager.com/clubs/1303858

FC Tennyson (Arcane) 19. juni 2020, 16:58
tvtosport sagde:
FC Sunnyvale sagde:
Ja det er selvfølgelig rigtigt at ungdomsholdet vil have svært ved at finansiere sine egne trænere.

Jeg kigger på om vi kan lade trænerne indgå i 1 senior-øvelse og 1 ungdoms-øvelse.
En mulighed kunne vel også være, at man kunne ansætte sine trænere som ungdomstrænere, og dermed kræver de væsentligt mindre i løn? smiley
++ smiley

FC Mickzan (Mickey M) 19. juni 2020, 17:02
FC Sunnyvale sagde:
Ja det er selvfølgelig rigtigt at ungdomsholdet vil have svært ved at finansiere sine egne trænere.

Jeg kigger på om vi kan lade trænerne indgå i 1 senior-øvelse og 1 ungdoms-øvelse.
Eller lade en træner kunne træne én gang for seniorholdet og én gang for ungdomsholdet?

Aarhus (big boss) 19. juni 2020, 17:29
Meget bedre tbh.

Villa Lamponi (Sir Wiene Von Lamponi) 19. juni 2020, 17:33
Bjørnholt FC sagde:
Desto svære spillet bliver, desto bedre - hvis ham her kan så ka i sku også...... :-) https://www.virtualmanager.com/clubs/1303858
smiley

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 19. juni 2020, 18:10
Benløse Forever sagde:
Så fik de store klubber deres vilje igen det gælder bare om at råbe højt nok
Det er sgu sørgeligt, ja smiley De tjener så lidt på det i forhold til hvad deres klub allerede er værd og der er ingen konsekvenser ved at satse på enten at have det bedst mulige hold eller at træne unge spillere op. INGEN aktive beslutninger som manager, behøver man at tage.

Falliterklæring hvis ikke man kan få lov at bruge samme træner til at træne ungdomsholdet og så de unge spillere som man har på førsteholdet.

Loyals (VMEnhancer) 19. juni 2020, 18:12
Olympigue de Marseille sagde:
Benløse Forever sagde:
Så fik de store klubber deres vilje igen det gælder bare om at råbe højt nok
Det er sgu sørgeligt, ja smiley De tjener så lidt på det i forhold til hvad deres klub allerede er værd og der er ingen konsekvenser ved at satse på enten at have det bedst mulige hold eller at træne unge spillere op. INGEN aktive beslutninger som manager, behøver man at tage.

Falliterklæring hvis ikke man kan få lov at bruge samme træner til at træne ungdomsholdet og så de unge spillere som man har på førsteholdet.
Makker.. Han mener den opdelte træning smiley

Aarhus (big boss) 19. juni 2020, 18:13
Olympigue de Marseille sagde:
Benløse Forever sagde:
Så fik de store klubber deres vilje igen det gælder bare om at råbe højt nok
Det er sgu sørgeligt, ja smiley De tjener så lidt på det i forhold til hvad deres klub allerede er værd og der er ingen konsekvenser ved at satse på enten at have det bedst mulige hold eller at træne unge spillere op. INGEN aktive beslutninger som manager, behøver man at tage.

Falliterklæring hvis ikke man kan få lov at bruge samme træner til at træne ungdomsholdet og så de unge spillere som man har på førsteholdet.
Har de ikke lige implementeret det?
Jeg ved sgu ikke om jeg 'tør' at oprette et ungdomshold forsøger jo at holde mine udgifter så lavt så muligt.

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 19. juni 2020, 18:14
Loyals sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Benløse Forever sagde:
Så fik de store klubber deres vilje igen det gælder bare om at råbe højt nok
Det er sgu sørgeligt, ja smiley De tjener så lidt på det i forhold til hvad deres klub allerede er værd og der er ingen konsekvenser ved at satse på enten at have det bedst mulige hold eller at træne unge spillere op. INGEN aktive beslutninger som manager, behøver man at tage.

Falliterklæring hvis ikke man kan få lov at bruge samme træner til at træne ungdomsholdet og så de unge spillere som man har på førsteholdet.
Makker.. Han mener den opdelte træning smiley
Det er også det jeg skriver om, makker. Det er så latterligt i mine øjne smiley Lidt mindre latterligt såfremt man kan bruge samme træner til ungdomsholdet sammen med de unge på seniorholdet, som Sunny skrev han ville se på, men stadig en ændring jeg ikke synes spillet har brug for. Kun topklubberne.

Fed ændring med den nye menu, hvis jeg nu skal være lidt livsglad.

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 19. juni 2020, 18:15
Gümüslükspor sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Benløse Forever sagde:
Så fik de store klubber deres vilje igen det gælder bare om at råbe højt nok
Det er sgu sørgeligt, ja smiley De tjener så lidt på det i forhold til hvad deres klub allerede er værd og der er ingen konsekvenser ved at satse på enten at have det bedst mulige hold eller at træne unge spillere op. INGEN aktive beslutninger som manager, behøver man at tage.

Falliterklæring hvis ikke man kan få lov at bruge samme træner til at træne ungdomsholdet og så de unge spillere som man har på førsteholdet.
Har de ikke lige implementeret det?
Jeg ved sgu ikke om jeg 'tør' at oprette et ungdomshold forsøger jo at holde mine udgifter så lavt så muligt.
Opret dit ungdomshold med det samme, der er ingen omkostninger som overstiger dine indtjeninger. Det er bare med at komme i gang.

Medmindre du skal købe nye trænere osv, så ville jeg vente lidt og se hvad stauts bliver når Sunny får kigget på det smiley
Besvar