Ungdomshold

Skrevet i Generelt

Blackhawks (Don Hawk) 19. juni 2020, 22:08
Gümüslükspor sagde:
Hvordan laver i øvelser til ungdomsholdet? Når jeg trykker 'gem' sker der nada.
Tilføj en træner så kan du gemme, du kan sagtens fjerne ham bagefter smiley

Aladdin (- G) 19. juni 2020, 22:09
Gümüslükspor sagde:
Hvordan laver i øvelser til ungdomsholdet? Når jeg trykker 'gem' sker der nada.
Der sker heller ikke noget ved mig.

Aarhus (big boss) 19. juni 2020, 22:10
AC Cosa Nostra sagde:
Gümüslükspor sagde:
Hvordan laver i øvelser til ungdomsholdet? Når jeg trykker 'gem' sker der nada.
Tilføj en træner så kan du gemme, du kan sagtens fjerne ham bagefter smiley
Mange tak Cosa smiley

Blackhawks (Don Hawk) 19. juni 2020, 22:32
ZumZum IF sagde:
Hvornår kan man lave et træningsprogram der gælder for hele ugen? Det er træls at sidde med telefonen og skulle ændre nu 8 forskellige steder hver 2 dag!! det var slemt nok med 4...
Enig det kunne være lækkert! Men hvis bare du opretter alle dine forskellige øvelser så de altid er klar, så er det kun spillerne du skal flytte og det tager ingen tid, maks 20sek og er endda nemmest på mobilen.

A la det her

Aarhus (big boss) 19. juni 2020, 22:38
Har først oprettet Ungdomsholdet for nogle timer siden.
Det slog mig at jeg er i den nederste liga i Grækenland, hvorfor jeg heller ikke kan få tilmeldt holdet i en liga.

Men så snart jeg er i 5. liga, vil mit hold så befinde sig i 6. liga ellers skal jeg først ramme 4. liga med mit seniorhold?

Monta FC (Holder en Pause - Vender tilbage) 19. juni 2020, 22:43
Gümüslükspor sagde:
Har først oprettet Ungdomsholdet for nogle timer siden.
Det slog mig at jeg er i den nederste liga i Grækenland, hvorfor jeg heller ikke kan få tilmeldt holdet i en liga.

Men så snart jeg er i 5. liga, vil mit hold så befinde sig i 6. liga ellers skal jeg først ramme 4. liga med mit seniorhold?
der skal bare være 1 liga forskel dog ville dit ungdomshold ikke have mulighed for oprykning smiley

Fredensborg Vikings (CR) 19. juni 2020, 23:43
Hmm ikke for at være negativ, men jeg har svært ved at se hvad ekstra dagen opdatering har givet ud over at det er mere besværligt og tidskrævende.

Jeg ser intet der ikke kunne gøres før også.

Og har man ungdomsspillere i seniortruppen p.g.a. f.eks manglende plads i ungdom så er det nu bare blevet mere uoverskueligtsmiley

Monta FC (Holder en Pause - Vender tilbage) 20. juni 2020, 00:02
Fredensborg Vikings sagde:
Hmm ikke for at være negativ, men jeg har svært ved at se hvad ekstra dagen opdatering har givet ud over at det er mere besværligt og tidskrævende.

Jeg ser intet der ikke kunne gøres før også.

Og har man ungdomsspillere i seniortruppen p.g.a. f.eks manglende plads i ungdom så er det nu bare blevet mere uoverskueligtsmiley
præcis det en god ting, det giver mere realisme at de træner hver for sig, og at der er nogle få unge der oppe runde senior truppen. så ved jeg godt vi nogle der har haft lejet rundt med urealistisk mange talenter hvilket har været noget man skulle omvende sig fra.

men ser du på hele det her de sidste mange opdateringer bevæger vi os hen imod et gameplay af mere realistisk og normalt synspunkt af en fodbold klub.

Såå kan det godt være man mister nogle af de gamle hoveder der ikke kan overskue forandringer, men tror på der meget mere fremtidig potentiale i det, dette spil bevæger sig hen imod smiley

Aarhus (big boss) 20. juni 2020, 00:03
Monta FC sagde:
Gümüslükspor sagde:
Har først oprettet Ungdomsholdet for nogle timer siden.
Det slog mig at jeg er i den nederste liga i Grækenland, hvorfor jeg heller ikke kan få tilmeldt holdet i en liga.

Men så snart jeg er i 5. liga, vil mit hold så befinde sig i 6. liga ellers skal jeg først ramme 4. liga med mit seniorhold?
der skal bare være 1 liga forskel dog ville dit ungdomshold ikke have mulighed for oprykning smiley
Skidt med det. Tak for hjælpen smiley

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 20. juni 2020, 09:32
White Swan Masters sagde:
Skal man i princippet ikke have 8 trænere, 4 til ungdom og 4 til senior, nu hvor træningen er blevet fordelt og trænere kun kan sættes til 1 gruppe?
Burde det ikke være sådan at man kan sætte en træner til at træne både 1 senior gruppe og 1 ungdomsgruppe? For min økonomi vil blive dårlig hvis jeg skal ud og hente 8 trænere..
Kan godt følge problematikken, men kunne man ikke også se det på denne måde:
Ungdomsholdet kan jo godt trænes med bare én træner, og hvis man gerne vil have flere tilknyttet så man kan specialtræne, så er det også noget man må betale for.
Synes generelt, at det er fint, når der er ting i spillet, man skal overveje fordele/ulemper ved, så det ikke bliver ren autopilot.
Besvar