Ungdomshold

Skrevet i Generelt

Loyals (VMEnhancer) 19. juni 2020, 18:51
Team Anonymous sagde:

Er det så ændret, så man er sikker på ikke at stå med spillere til midnat der har trænet uden træner? smiley
Hvis du ikke har ændre på dine øvelsesgrupper, så vil intet være anderledes end i går som jeg forstår det.

Det vil du først opleve 1. juli hvis du ikke har været inde at ændre det inden da.

Aladdin (- G) 19. juni 2020, 18:56
Loyals sagde:
Team Anonymous sagde:

Er det så ændret, så man er sikker på ikke at stå med spillere til midnat der har trænet uden træner? smiley
Hvis du ikke har ændre på dine øvelsesgrupper, så vil intet være anderledes end i går som jeg forstår det.

Det vil du først opleve 1. juli hvis du ikke har været inde at ændre det inden da.
Lige pt kan jeg ikke drage nogle spillere fra ungdomsklubben over til "senior-holdets" trænings øvelser?

Loyals (VMEnhancer) 19. juni 2020, 18:58
Team Anonymous sagde:
Loyals sagde:
Team Anonymous sagde:

Er det så ændret, så man er sikker på ikke at stå med spillere til midnat der har trænet uden træner? smiley
Hvis du ikke har ændre på dine øvelsesgrupper, så vil intet være anderledes end i går som jeg forstår det.

Det vil du først opleve 1. juli hvis du ikke har været inde at ændre det inden da.
Lige pt kan jeg ikke drage nogle spillere fra ungdomsklubben over til "senior-holdets" trænings øvelser?
Så du har ændret i "øvelserne".

Som der står i bloggen, så kan ungdomsspillerne ikke genindsættes i seniorholdets træningsøvelser. Du bliver nødt til at lave ungdomsøvelser.

Hvis du vil benytte trænerne begge steder er du i øjeblikket nødt til at skifte trænerne mellem holdenes øvelser i mellem træningerne.

Dre FC (Johnsen) 19. juni 2020, 18:59
Benløse Forever sagde:
Ja spillet bliver uden tvivl bedre, når der bliver indført noget nyt, men at det hver gang kun kommer de rige klubber tilgode, er mig en gåde og dem der råber højest altid for sin vilje, der var en topklub der baby tudede og truede med, at hvis han ikke fik sin vilje og det blev lavet om ville han stoppe, og kan se han nu har 20 træner så han er glad
Håber ikke det var derfor det blev indført. smiley Ellers må vi forberede os på en epidemi af tudetråde smiley

Aladdin (- G) 19. juni 2020, 18:59
Loyals sagde:
Team Anonymous sagde:
Loyals sagde:
Team Anonymous sagde:

Er det så ændret, så man er sikker på ikke at stå med spillere til midnat der har trænet uden træner? smiley
Hvis du ikke har ændre på dine øvelsesgrupper, så vil intet være anderledes end i går som jeg forstår det.

Det vil du først opleve 1. juli hvis du ikke har været inde at ændre det inden da.
Lige pt kan jeg ikke drage nogle spillere fra ungdomsklubben over til "senior-holdets" trænings øvelser?
Så du har ændret i "øvelserne".

Som der står i bloggen, så kan ungdomsspillerne ikke genindsættes i seniorholdets træningsøvelser. Du bliver nødt til at lave ungdomsøvelser.

Hvis du vil benytte trænerne begge steder er du i øjeblikket nødt til at skifte trænerne mellem holdenes øvelser i mellem træningerne.
Jeg har altså ikke været inde og ændre i noget, men yes - tak for svar. Tænker jeg bare benytter mig af den mulighed du giver mig der smiley

Loyals (VMEnhancer) 19. juni 2020, 18:59
@Sunny: "Du har trænet i dag" markeres som udført på siden når man klikker Hold selv hvis ungdomsholdet ikke har trænet.

Jeg nævner det da det kan være misvisende, selvom jeg er klar over at man er på førsteholdets side.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 19. juni 2020, 19:20
På "Hold" siden er der ikke samme ikon ud for "Spillere" på førsteholdet og ungdomsholdet.

Lille detalje der generer mit sarte øje smiley

Ellers enig i, at det ville være lækkert med nemmere måde at håndtere træningsdelen på via mobil. Jeg ændrer primært træning om søndagen, da det som udgangspunkt er eneste tidspunkt, jeg sidder ved en computer og være på Vman. I løbet af ugen prøver jeg at sikre, at ingen rammer 100 og derved mister stats, og det er eneste tidspunkt, jeg justerer træning via mobil.

Et hurtigt bud på løsning er, st man kan planlægge flere dage frem, eller st man kan trykke på en spiller på nuværende træningsside, hvorefter hans stats kommer frem (ligesom hvis man holder musen over spilleren).

ZumZum IF (Mark) 19. juni 2020, 19:46
Ulm Warhawks sagde:
På "Hold" siden er der ikke samme ikon ud for "Spillere" på førsteholdet og ungdomsholdet.

Lille detalje der generer mit sarte øje smiley

Ellers enig i, at det ville være lækkert med nemmere måde at håndtere træningsdelen på via mobil. Jeg ændrer primært træning om søndagen, da det som udgangspunkt er eneste tidspunkt, jeg sidder ved en computer og være på Vman. I løbet af ugen prøver jeg at sikre, at ingen rammer 100 og derved mister stats, og det er eneste tidspunkt, jeg justerer træning via mobil.

Et hurtigt bud på løsning er, st man kan planlægge flere dage frem, eller st man kan trykke på en spiller på nuværende træningsside, hvorefter hans stats kommer frem (ligesom hvis man holder musen over spilleren).
Tak for lort. Nu kan jeg ikke få øjnene væk fra det smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 19. juni 2020, 20:03
ZumZum IF sagde:
Ulm Warhawks sagde:
På "Hold" siden er der ikke samme ikon ud for "Spillere" på førsteholdet og ungdomsholdet.

Lille detalje der generer mit sarte øje smiley
Tak for lort. Nu kan jeg ikke få øjnene væk fra det smiley
Jeg satser på, at Sunny tager det ligeså pænt som dig, for så er det rettet mandag inden kl 9 smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 19. juni 2020, 20:06
ZumZum IF sagde:
Ulm Warhawks sagde:
På "Hold" siden er der ikke samme ikon ud for "Spillere" på førsteholdet og ungdomsholdet.

Lille detalje der generer mit sarte øje smiley

Ellers enig i, at det ville være lækkert med nemmere måde at håndtere træningsdelen på via mobil. Jeg ændrer primært træning om søndagen, da det som udgangspunkt er eneste tidspunkt, jeg sidder ved en computer og være på Vman. I løbet af ugen prøver jeg at sikre, at ingen rammer 100 og derved mister stats, og det er eneste tidspunkt, jeg justerer træning via mobil.

Et hurtigt bud på løsning er, st man kan planlægge flere dage frem, eller st man kan trykke på en spiller på nuværende træningsside, hvorefter hans stats kommer frem (ligesom hvis man holder musen over spilleren).
Tak for lort. Nu kan jeg ikke få øjnene væk fra det smiley
Havde heller ikke spottet det før nu smiley
Besvar