Ungdomshold

Skrevet i Generelt

Kav United (Kasper) 20. juni 2020, 20:57
Fc Luckyboys sagde:
Hejsa!

Det ser og lyder spændende den udvikling som er i gang.

Jeg har bare et spørgsmål vedr. målmændene:
Kan der laves, så ungdomsspillerne kan træne samme med senior, da det ikke giver mening at skulle have en ungdoms-, seniortræner som skal varetage målmandstræningen begge steder.

Så mit forslag en målmandstræner kan træne ungdom- og senior- målmænd. Ellers kan jeg være bange for ingen vil træner målmænd i fremtiden.
Ret mig, hvis jeg misforstår dig. smiley

Du har jo kun behov for 1 målmands træner? du kan bruge den samme træner på både ungdomshold og senior hold.
Du skal bare oprette en trænings-gruppe begge steder og så bare tilføje træneren? smiley


Loyals (VMEnhancer) 20. juni 2020, 21:21
Kav United sagde:
Fc Luckyboys sagde:
Hejsa!

Det ser og lyder spændende den udvikling som er i gang.

Jeg har bare et spørgsmål vedr. målmændene:
Kan der laves, så ungdomsspillerne kan træne samme med senior, da det ikke giver mening at skulle have en ungdoms-, seniortræner som skal varetage målmandstræningen begge steder.

Så mit forslag en målmandstræner kan træne ungdom- og senior- målmænd. Ellers kan jeg være bange for ingen vil træner målmænd i fremtiden.
Ret mig, hvis jeg misforstår dig. smiley

Du har jo kun behov for 1 målmands træner? du kan bruge den samme træner på både ungdomshold og senior hold.
Du skal bare oprette en trænings-gruppe begge steder og så bare tilføje træneren? smiley
Det kunne man ikke indledningsvist, men det kan man nu smiley

Benløse Forever (The Disco guy) 21. juni 2020, 18:29
Man skal da stadig bruge 4 trænere til ungdomsspillere, og 4 til senior spiller ikke, da trænere med 1 i ungdomsspillere kun bruges til unge,og træner med 20 i ungdomsspillere til gamle, eller har jeg misforstået noget

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 21. juni 2020, 20:32
Benløse Forever sagde:
Man skal da stadig bruge 4 trænere til ungdomsspillere, og 4 til senior spiller ikke, da trænere med 1 i ungdomsspillere kun bruges til unge,og træner med 20 i ungdomsspillere til gamle, eller har jeg misforstået noget
Jo ... men du kan bruge de samme fire trænere: Med 4 trænere der har 20 i Ungdomsspillere, og hvor tre af dem fx også har 20 i Markspillertræning og 1 af dem har 20 i Målmandstræning, kan du nu træne 8 forskellige øvelser: 4 på dit seniorhold og 4 på dit ungdomshold - for samme pris som du før kun kunne træne fire forskellige øvelser.

Chickenlegs United (Jaksi) 21. juni 2020, 20:56
Men hvorfor træne andet end træningskampe med dine ungdomsspillere? Får de ikke straf hver gang så?

Monta FC (Holder en Pause - Vender tilbage) 21. juni 2020, 21:01
Chickenlegs United sagde:
Men hvorfor træne andet end træningskampe med dine ungdomsspillere? Får de ikke straf hver gang så?
Hvis den egenskab du træner dem i er 15% over deres gennemsnitlige egenskab så får de straf!

Og straffen er højere jo flere % over det egenskab snit de er..

Eksempel han har (200 egenskaber så må han special træne til 23 i en egenskab før det er over de 15% og han begynder få straf

Derfor det plejer være bedste vente til de har fået noget egenskab på sig

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 21. juni 2020, 21:17
Monta FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Men hvorfor træne andet end træningskampe med dine ungdomsspillere? Får de ikke straf hver gang så?
Hvis den egenskab du træner dem i er 15% over deres gennemsnitlige egenskab så får de straf!

Og straffen er højere jo flere % over det egenskab snit de er..

Eksempel han har (200 egenskaber så må han special træne til 23 i en egenskab før det er over de 15% og han begynder få straf

Derfor det plejer være bedste vente til de har fået noget egenskab på sig
... og for lige at køre videre på Chickenlegs indlæg og Montas svar: Derfor kan alle også klare sig med bare én træner træner til ungdomsspillerne. Hvis man gerne vil specialtræne mere med de unge, burde denne mulighed være være et tilvalg, man selv træffer og betaler for og ikke bare noget man får forærende som nu smiley

Chickenlegs United (Jaksi) 21. juni 2020, 22:46
Monta FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Men hvorfor træne andet end træningskampe med dine ungdomsspillere? Får de ikke straf hver gang så?
Hvis den egenskab du træner dem i er 15% over deres gennemsnitlige egenskab så får de straf!

Og straffen er højere jo flere % over det egenskab snit de er..

Eksempel han har (200 egenskaber så må han special træne til 23 i en egenskab før det er over de 15% og han begynder få straf

Derfor det plejer være bedste vente til de har fået noget egenskab på sig
Netop, og derfor forstår jeg ikke, at man gider specialtræne, før spillerne når en vis vurdering/egenskabssum.

Chickenlegs United (Jaksi) 21. juni 2020, 22:47
Breaking Bad sagde:
Monta FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Men hvorfor træne andet end træningskampe med dine ungdomsspillere? Får de ikke straf hver gang så?
Hvis den egenskab du træner dem i er 15% over deres gennemsnitlige egenskab så får de straf!

Og straffen er højere jo flere % over det egenskab snit de er..

Eksempel han har (200 egenskaber så må han special træne til 23 i en egenskab før det er over de 15% og han begynder få straf

Derfor det plejer være bedste vente til de har fået noget egenskab på sig
... og for lige at køre videre på Chikenlegs indlæg og Montas svar: Derfor kan alle også klare sige med bare én træner træner til ungdomsspillerne. Hvis man gerne vil specialtræne mere med de unge, burde denne mulighed være være et tilvalg, man selv træffer og betaler for og ikke bare noget man får forærende som nu smiley
Netop, det er også det jeg selv gør, har 1 træner til alle i ungdomsstruppen, som kun træner træningskampe- og så 4 trænere til seniortruppen.

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 21. juni 2020, 22:52
Chickenlegs United sagde:
Monta FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Men hvorfor træne andet end træningskampe med dine ungdomsspillere? Får de ikke straf hver gang så?
Hvis den egenskab du træner dem i er 15% over deres gennemsnitlige egenskab så får de straf!

Og straffen er højere jo flere % over det egenskab snit de er..

Eksempel han har (200 egenskaber så må han special træne til 23 i en egenskab før det er over de 15% og han begynder få straf

Derfor det plejer være bedste vente til de har fået noget egenskab på sig
Netop, og derfor forstår jeg ikke, at man gider specialtræne, før spillerne når en vis vurdering/egenskabssum.
Egenskaber som dødboldsituationer og lederskab er fuldstændig ligegyldige egenskaber, hvorfor man med fordel fra en tidlig alder kan lave en let specialtræning, så spilleren overholder 15% reglen, men samtidig ikke spilder sin træning på at træne disse stats. Derfor starter jeg med at specialtræne fra 16 år smiley
Besvar