Ungdomshold

Skrevet i Generelt

Chickenlegs United (Jaksi) 19. juni 2020, 20:06
Jeg er forvirret.

Kan nogle lige afklare for mig, om det er tilstrækkeligt at oprette 1 gruppe under ungdomshold, som blot hedder "træningskamp", som det har gjort hidtil?
Og grupperne i min seniortræning er fortsat målmænd", "forsvar", "midtbane" og "angreb" og har en træner hver.

Og, jeg kan ikke indlæse træningsøvelser mere.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 19. juni 2020, 20:22
Det er det. smiley

Der kommer nok en opdatering til Vmaninfo på et tidspunkt, så det virker igen

Benløse Forever (The Disco guy) 19. juni 2020, 21:26
Jeg har lige trænet seniorspillerne, men det er kun senior spillerne der har trænet, skal jeg også trykke træn ungdomsspillere selvom de er i seniorgrupperne, der står at ungdomsspillere er i træningsgrupper med seniorer, jeg har jo ikke lavet grupper til unge endnu, kan man så ikke træne unge uden at lave grupper til unge

Lewis Hamilton (WP) 19. juni 2020, 21:36
Benløse Forever sagde:
Jeg har lige trænet seniorspillerne, men det er kun senior spillerne der har trænet, skal jeg også trykke træn ungdomsspillere selvom de er i seniorgrupperne, der står at ungdomsspillere er i træningsgrupper med seniorer, jeg har jo ikke lavet grupper til unge endnu, kan man så ikke træne unge uden at lave grupper til unge
Hvis de allerede har trænet i dag, kan du ikke træne dem igen.

Loyals (VMEnhancer) 19. juni 2020, 21:36
Benløse Forever sagde:
Jeg har lige trænet seniorspillerne, men det er kun senior spillerne der har trænet, skal jeg også trykke træn ungdomsspillere selvom de er i seniorgrupperne, der står at ungdomsspillere er i træningsgrupper med seniorer, jeg har jo ikke lavet grupper til unge endnu, kan man så ikke træne unge uden at lave grupper til unge
Det kan du sagtens. Grupperne for seniorer vil blot blive brugt. Dog vil alle ungdomsspillerne blive fjernet fra senior-grupperne 1. juli.

Benløse Forever (The Disco guy) 19. juni 2020, 21:38
Loyals sagde:
Benløse Forever sagde:
Jeg har lige trænet seniorspillerne, men det er kun senior spillerne der har trænet, skal jeg også trykke træn ungdomsspillere selvom de er i seniorgrupperne, der står at ungdomsspillere er i træningsgrupper med seniorer, jeg har jo ikke lavet grupper til unge endnu, kan man så ikke træne unge uden at lave grupper til unge
Det kan du sagtens. Grupperne for seniorer vil blot blive brugt. Dog vil alle ungdomsspillerne blive fjernet fra senior-grupperne 1. juli.
Super tak for svar så vil jeg træne unge, nye unge jeg har købt idag kan jeg ikke sætte i seniorgrupper, så skal jeg oprette nye nu for at træne dem jeg har fra fi og købt

Loyals (VMEnhancer) 19. juni 2020, 21:42
Benløse Forever sagde:
Super tak for svar så vil jeg træne unge, nye unge jeg har købt idag kan jeg ikke sætte i seniorgrupper, så skal jeg oprette nye nu for at træne dem jeg har fra fi og købt
Ja, der er lavet en begrænsning så ungdomsspillere ikke længere kan sættes ind i seniorøvelserne for at sikre at de fleste får oprettet ungdomsøvelserne inden 1. juli.

Har du ikke trænere nok, da de i øjeblikket ikke kan være trænere for både senior- og ungdomsgrupper, kan du flytte dem mellem senior- og ungdomsøvelser - I så fald skal du dog være opmærksom på at du har trænere på det hold du træner på det tidspunkt - Det ville være ærgerligt at mangle træneren smiley

Benløse Forever (The Disco guy) 19. juni 2020, 21:43
Super duper tak for svar

Blackhawks (Don Hawk) 19. juni 2020, 22:04
Træningsgrupperne for førsteholdet bliver sorteret efter hvor der er spillere og forbliver ikke “låst” på den position de blev oprettet på. ligesom de gjorde før opdelingen og ligesom på ungdomsholdet. Det er lidt frustrerende, når man har lavet grupper, så man nemmest og hurtigst muligt kan flytte spillere mellem ens grupper inden man skal træne.

Førstehold


Ungdomshold

Aarhus (big boss) 19. juni 2020, 22:06
Hvordan laver i øvelser til ungdomsholdet? Når jeg trykker 'gem' sker der nada.
Besvar