VM-Awards vs julekalender - Hvorfor enten eller?

Skrevet i Generelt

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 1. december 2020, 11:24
Omhandler: https://www.virtualmanager.com/blog/1039-julen-er-reddet
FC Sunnyvale sagde:
Julekalenderen kommer i stedet for VM Awards, som nu går på pension.
I forbindelse med at Dennis i går offentliggjort at VM-Awards blev erstattet af julekalender, har hans beslutning undret mig utrolig meget.

En julekalender kan da ikke erstatte en awards?

Hvorfor kan VM-Awards ikke blive sammen med julekalender? Awards omhandler hvilke klubber som har præsteret bedst indenfor de forskellige kategorier i spillet igennem hele året. Det har en julekalender intet med at gøre?

Jeg forstår slet ikke den beslutning, og håber på at Dennis kommer på banen med en rigtig god begrundelse.

The Simpson Academy (Takker af for den her gang) 1. december 2020, 11:38
Tænkte fuldstændig det samme. Virker sært den ene skulle erstatte den anden, når de ikke umiddelbart har noget med hinanden at gøre. Min forståelse af VMAN AWARDS, var at diverse managers bare stemte på hvem de synes har gjort det godt inden for forskellige kategorier. Virker temmelig lige til.

Også lidt et sært tidspunkt at annoncere det går på "pension". Hvis det ikke er blevet offentliggjort ved slutning af sidste awards, virker det bare lidt nonchalant at fjerne det gjort før det skulle begynde igen.

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 1. december 2020, 11:48
Efter min mening er det helt tåbeligt

Som jeg også skrev i en anden tråd:

Men at man så laver en julekalender, som kræver licens for deltagelse, ergo at alle brugere ikke kan være med, det fatter jeg sgu ikke for at være helt ærlig.

Det virker mere og mere som, at man bare fra udviklernes side, gør det man selv vil. Det ender med at koste spillets eksistens med tiden, hvis udviklingen forsætter i samme retning.

Benløse Forever (The Disco guy) 1. december 2020, 11:51
Dejligt med lidt fornyelse, og det awards er bare noget ryg klapperi til hindanden, og dem der kender hinanden og støtter hinanden stemmer på hinanden altid

FC Hefaistos (Martin ) 1. december 2020, 11:52
Forandring fryder, så det rart med nye tiltag.

Man kan så diskuterer om man ikke kunne have begge ting på én gang. Så det vil da være spændende, at høre begrundelsen bag beslutningen. Jeg kommer dog ikke til at savne VM awards.

Juventus FC (farvel og tobak) 1. december 2020, 12:02
Benløse Forever sagde:
Dejligt med lidt fornyelse, og det awards er bare noget ryg klapperi til hindanden, og dem der kender hinanden og støtter hinanden stemmer på hinanden altid
Hvis du kender nok personer til at kunne have en reel indflydelse på resultatet i VMan Awards, så tager jeg hatten af for dine networking egenskaber.

La Nacuary (Rasmus) Crew 1. december 2020, 12:03
Med al' respekt for Awards, så var det jo typisk de samme der var nomineret, med undtagelse af årets nybegynder, så jeg forstår godt jer store klubber, som normalt bliver nomineret, som ikke har mulighed for at vinde licens/klip i år, og få det skulderklap.

Denne julekalender rammer meget bredere, og er virkelig en ting alle brugere med licens får gavn af. Jeg synes nu også det er meget hyggeligt med en ny overraskelse hver dag ;-)..

Måske kommer jeg til at savne Awards, det var nu en meget hyggelig tradition, og man kunne måske godt argumentere for at kører med begge dele.

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 1. december 2020, 12:06
La Nacuary sagde:
Med al' respekt for Awards, så var det jo typisk de samme der var nomineret, med undtagelse af årets nybegynder, så jeg forstår godt jer store klubber, som normalt bliver nomineret, som ikke har mulighed for at vinde licens/klip i år, og få det skulderklap.

Denne julekalender rammer meget bredere, og er virkelig en ting alle brugere med licens får gavn af. Jeg synes nu også det er meget hyggeligt med en ny overraskelse hver dag ;-)..

Måske kommer jeg til at savne Awards, det var nu en meget hyggelig tradition, og man kunne måske godt argumentere for at kører med begge dele.
Synes du ikke at julekalenderen burde være for alle, også brugere uden licens?
Så burde man da bare give de brugere andre fordele, end f.eks. ting, der i forvejen kræver licens.

Man kan næsten intet i spillet længere uden licens, samtidig med at spillet er ved at falde fra hinanden. Virkelig virkelig skidt tendens imo.

Men jeg er jo heller ikke udvikler. smiley

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 1. december 2020, 12:11
Juventus FC sagde:
Benløse Forever sagde:
Dejligt med lidt fornyelse, og det awards er bare noget ryg klapperi til hindanden, og dem der kender hinanden og støtter hinanden stemmer på hinanden altid
Hvis du kender nok personer til at kunne have en reel indflydelse på resultatet i VMan Awards, så tager jeg hatten af for dine networking egenskaber.
Networking har betydet meget. Sidste år vandt fx Faciato udelukkende grundet sine kontakter til den russiske regering, og sådan har det været i nogle år...

Per blev også årets mest hjælpsomme manager, 2020 fordi han havde truet folk med vold til at stemme på ham osv. smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 1. december 2020, 12:16
Jeg syntes satme det er trist at fjerne vmanawardsne! Og nej det har intet med præmier eller tidligere nomineringer at gøre, får min skyld så kunne i bare gøre det sådan at den samme klub ikke kan vinde to gange i træk, og fjerne præmierne hvis det er det der trykker, men der er flere klubber der har brugt formuer i år på at kunne komme i betragtning til årets manager, hvilket er en ( hvis ikke den største)af de mest prestigefyldte titler man kan vinde her på vman.

Tror i selv man bruger så meget tid herinde på vman for at slippe for at betale 30 kroner om måneden?

Det er virkelig trist det i har gang i, og hvis det endelig skulle være, hvorfor så melde det ud en uge før awardsne skulle til at starte?

Og hvorfor syntes i ikke det er okay at de managers der har brugt mest tid på spillet fortjener et skulderklap?

Lige nu er der ingen forskel på om man bruger 2 minutter eller 2 timer om dagen med dette tiltag.

Personligt selv, vil jeg fremover være meget mindre aktiv end hidtil hvis man alligevel er lige tjent smiley


Jeg stemmer for at vi både kan have julekalender plus vman-awardsne.

Og hvorfor laver dennis ikke afstemninger angående sådan nogle valg så man kan se hvad flertallet hælder til? Har vi klubber intet at skulle have sagt, selvom vi blev lovet noget andet da Dennis købte spillet?
Besvar