VM-Awards vs julekalender - Hvorfor enten eller?

Skrevet i Generelt

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 8. december 2020, 21:09
FC Bombe Bombe sagde:
Men Sunny tog et valg om en kalender i stedet for Awards, i troen om at det ville folk herinde bedre kunne lide og og være med på

Han læser så i forum at han måske har taget fejl og vælger at gå ind i forum og svarer på kritikken og respekt for det, det er noget der ofte var savnet før i tiden

Og han vælger at sige jeg har måske taget fejl, nu løser jeg det.
Tror på ingen måde at Dennis har taget fejl. De fleste virker meget mere glade for en kalender end Awards, specielt i det engelske fora. De fleste jeg kender kan også væsentlig bedre lide kalenderen end Awards.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 8. december 2020, 21:35
Faciato FC sagde:
Det eneste der ærger mig lidt nu, er at jeg syntes awardsne har mistet lidt værdi, da jeg føler det kun bliver holdt i år for kritikernes skyld, det er nok også det madrid mener med sit indlæg. Det er der selvfølgelig ikke noget at gøre ved nu, og jeg er glad for dennis har lyttet.

Heller det end ingen awards, men hvad så til næste år? Skal vi så have samme diskussion igen? smiley
Hvorfor mener du det har mistet værdi ?
Det tænker jeg selv, at de på ingen måde har !
Det vigtigste er vel at de bliver afholdt og at alle de managers der har lyst
tager stilling og har lyst til at udtrykke deres respekt til de klubber der har
præsteret..
Det er vel nærmere et stærkere udtryk hvis managers stemmer af lyst og
indsigt frem for at gøre det for at vinde licens, eller hvad ?
Mvh Per

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 8. december 2020, 21:46
FC Deluga sagde:
FC Bombe Bombe sagde:
Men Sunny tog et valg om en kalender i stedet for Awards, i troen om at det ville folk herinde bedre kunne lide og og være med på

Han læser så i forum at han måske har taget fejl og vælger at gå ind i forum og svarer på kritikken og respekt for det, det er noget der ofte var savnet før i tiden

Og han vælger at sige jeg har måske taget fejl, nu løser jeg det.
Tror på ingen måde at Dennis har taget fejl. De fleste virker meget mere glade for en kalender end Awards, specielt i det engelske fora. De fleste jeg kender kan også væsentlig bedre lide kalenderen end Awards.
Jeg forstår ikke hvorfor der sammenlignes? Det er jo desværre blevet sat op på den måde, at det skulle sammenlignes, og det er jo forkert. Hvis folk fik et ultimatum mellem de to, så er det klar at flertallet ville stemme for julekalender - hvorfor? Fordi de ville få noget ud af det, i for af gevinster.

Hvis man derimod spurgte om man ville undvære awards fuldstændig, eller give det en opdatering, så ville jeg tro at resultatet ville være noget helt andet, end nu hvor vi prøver at sammenligne det med julekalenderen.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 8. december 2020, 21:51
I tillæg til Sunnys opslag, vil jeg egentlig gerne tilføje at min licens løber
frem til 14/2-2021 og at jeg ikke har betalt licens de seneste 2 år men at
den er betalt i form af gratislicenser.. (præmier)
Hvor rimeligt er det egentligt, i bund og grund ?
Det har jeg aldrig selv fundet rimeligt..! Og også derfor jeg har sponsoreret
nye klubber med gratis licens ved flere lejligheder..
Og er der studerende der mangler nu.. er de velkommen
Det skal bare være værdige nystartede klubber.. smiley
Mvh Per

Bones of Thor (Thorbone) 8. december 2020, 21:57
[/quote]
Team Aries (Schubert) Crew 8. december 2020, 12:48
Tænker også at en sammenkobling med at tilføre en række data på klubberne, vil kunne få folk til at nominere. Antallet af trofæer, handler, totale balance/profit for året. Hvis folk ikke ved hvem de kan/bør nominere, så giver de op. De kan ikke se hvem der er den bedste manager, da man simpelthen ikke kan se noget statistik for det på sitet.
[/quote]

Brillant Aries, det er jo præcis hvad der skal til !!!
Hvis det er overkommeligt at trække relevante datas i forhold til kategorien, vil det blive meget mere relevant og tilgængeligt at deltage.

Det er OK hvis der er en enkelt kategori som årets mest hjælpsomme, hvor der ikke kan trækkes data, derfor kan den da godt bestå.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 8. december 2020, 22:03
Eagles Academy sagde:
Jeg forstår ikke hvorfor der sammenlignes? Det er jo desværre blevet sat op på den måde, at det skulle sammenlignes, og det er jo forkert. Hvis folk fik et ultimatum mellem de to, så er det klar at flertallet ville stemme for julekalender - hvorfor? Fordi de ville få noget ud af det, i for af gevinster.

Hvis man derimod spurgte om man ville undvære awards fuldstændig, eller give det en opdatering, så ville jeg tro at resultatet ville være noget helt andet, end nu hvor vi prøver at sammenligne det med julekalenderen.
Hvorfor der sammenlignes? Tjaa, blandt andet pga. overskriften, men også pga. hvad som er blevet skrevet i tråden. Der vil jo blive sammenlignet når man får det ene og ikke får det andet.

Her er jeg faktisk uenig. Jeg tror ikke at resultatet vil være noget andet. Hvad jeg har kunnet forstå ved at følge med her på forum og på det engelske er mange faktisk ligeglade med awards og deltager kun for muligheden for licens. Skal jeg være helt ærlig tror jeg kun at det er klubberne som vinder som rent faktisk går op i det og så igen, ikke alle.
Tror vitterligt kun at det er 2 af kategorierne som rent faktisk er noget ved, resten af lidt ligegyldigt.

The Invincibles (Don Ø) 9. december 2020, 07:20
Det er et fantastisk tiltag med julekalender - Tænker også kundesegmentet er meget større for julekalender end VM Awards.

Min klare overbevisning er, at det er en relativ lille "højtråbende" gruppe, som kommer til at savne det - og det tavse flertal er godt tilfredse.

(Lidt ligesom coronavaccinen - læser man Facebookkommentarer virker det som om flertallet ville sig "nej tak" til vaccinen - selvom virkeligheden langt fra er den samme).

Atlanta Hawks (Christoffer) 9. december 2020, 10:38
The Invincibles sagde:
Det er et fantastisk tiltag med julekalender - Tænker også kundesegmentet er meget større for julekalender end VM Awards.

Min klare overbevisning er, at det er en relativ lille "højtråbende" gruppe, som kommer til at savne det - og det tavse flertal er godt tilfredse.

(Lidt ligesom coronavaccinen - læser man Facebookkommentarer virker det som om flertallet ville sig "nej tak" til vaccinen - selvom virkeligheden langt fra er den samme).
Elsker dine konklusioner/overbevisninger smiley

The Invincibles (Don Ø) 9. december 2020, 11:21
Atlanta Hawks sagde:
The Invincibles sagde:
Det er et fantastisk tiltag med julekalender - Tænker også kundesegmentet er meget større for julekalender end VM Awards.

Min klare overbevisning er, at det er en relativ lille "højtråbende" gruppe, som kommer til at savne det - og det tavse flertal er godt tilfredse.

(Lidt ligesom coronavaccinen - læser man Facebookkommentarer virker det som om flertallet ville sig "nej tak" til vaccinen - selvom virkeligheden langt fra er den samme).
Elsker dine konklusioner/overbevisninger smiley
Nogle gange rammer man spot on smiley

Ej, tænker da sagtens man kunne have kørt begge dele sideløbende med hinanden. For dem der faktisk var deltagende omkring Awards, så tænker jeg da det er et stort tab.

Dem fra vman jeg kender IRL(inklusiv mig selv), har dog aldrig været fanget af VM Awards - nok primært fordi man ikke selv har gjort sig berettiget til nomineringerne - eller har været så social deltagende på tværs af forum osv... Baseret på forum aktivitet osv, så tænker jeg det faktisk er en relativ lille gruppe af managerne som har den "sociale" del som et element i det at spille vman.... (savner pludselig 00'erne, hvor der var aktivitet herinde) smiley

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 13. december 2020, 12:03
.
Besvar