VM-Awards vs julekalender - Hvorfor enten eller?

Skrevet i Generelt

Il Diavolo (Mathias) 4. december 2020, 08:49
Først og fremmest til grin at lave en julekalender der kun gælder folk med licens. Sikke et signal det sender nye brugere/folk der er kørt trætte i spillet. Derudover har jeg aldrig rigtig været mega entusiastisk omkring VMAN awards, men dog altid stemt. Jeg kan godt forstå hvorfor folk er skuffet over, at man med så sen udmelding vælger at skrotte awards med en julekalender, især dem som har kæmpet for at blive nomineret. Hvorfor ikke bare optimere awards og have en julekalender som en tilføjelse? Nye kategorier, nye præmier og nye muligheder for at finde ud af hvem man vil stemme på. Jeg er meget enig med folk herinde der synes, at det skærer i motivationen. Ikke fordi at jeg selv havde regnet med at vinde, men mere fordi at jeg ikke længere føler, at man får noget som helst ud af at opnå noget herinde.

Mere modernisering til vman, tak

US Badolato (USB) 4. december 2020, 08:56
Il Diavolo sagde:
Først og fremmest noget svineri at lave en julekalender der kun gælder folk med licens. Sikke et signal det sender nye brugere/folk der er kørt trætte i spillet. Derudover har jeg aldrig rigtig været mega entusiastisk omkring VMAN awards, men dog altid stemt. Jeg kan godt forstå hvorfor folk er skuffet over, at man med så sen udmelding vælger at skrotte awards med en julekalender, især dem som har kæmpet for at blive nomineret. Hvorfor ikke bare optimere awards og have en julekalender som en tilføjelse? Nye kategorier, nye præmier og nye muligheder for at finde ud af hvem man vil stemme på. Jeg er meget enig med folk herinde der synes, at det skærer i motivationen. Ikke fordi at jeg selv havde regnet med at vinde, men mere fordi at jeg ikke længere føler, at man får noget som helst ud af at opnå noget herinde.

Mere modernisering til vman, tak
Jeg er personligt ret neutral omkring awards, men jeg er derimod STOR fan af julekalenderen. Og selvfølgelig skal det kun være til betalende brugere, sådan er det jo med ALT i verden. Kalenderen indeholder fx ungdomsspillere som dem uden licens måske pga. kodning ikke kan åbne hvis de får den.
Jeg er ked af at det var vman awards der holdte dig motiveret til at spille. Jeg spiller selv lidt on and off, jeg vender altid tilbage fordi jeg kan lide spillet i sig selv smiley.

Og ungdomsholdet er klar modernisering for mig. Det behøver ikke stoppe der, men det er fedt med U23 liga smiley!

Benløse Forever (The Disco guy) 4. december 2020, 10:55
Il Diavolo sagde:
Først og fremmest noget svineri at lave en julekalender der kun gælder folk med licens. Sikke et signal det sender nye brugere/folk der er kørt trætte i spillet. Derudover har jeg aldrig rigtig været mega entusiastisk omkring VMAN awards, men dog altid stemt. Jeg kan godt forstå hvorfor folk er skuffet over, at man med så sen udmelding vælger at skrotte awards med en julekalender, især dem som har kæmpet for at blive nomineret. Hvorfor ikke bare optimere awards og have en julekalender som en tilføjelse? Nye kategorier, nye præmier og nye muligheder for at finde ud af hvem man vil stemme på. Jeg er meget enig med folk herinde der synes, at det skærer i motivationen. Ikke fordi at jeg selv havde regnet med at vinde, men mere fordi at jeg ikke længere føler, at man får noget som helst ud af at opnå noget herinde.

Mere modernisering til vman, tak
Kan ikke forstå du mener det er noget svineri,at dem uden licens får det samme,som dem der betaler for at holde spillet igang, betaler for at holde driften i gang med de udgifter der er, og Ja man kunne da godt lave en jule kalender til dem uden licens, hvor de fik lidt småcredit på 5-10.000 credits, og at de melder så sent ud er der nok en mening med, ellers mister folk lidt motivationen, og gør som mange ind og træne og ud igen

FC Bombe Bombe (Chill) 6. december 2020, 20:57
Jeg ser Julekalderen som en hyggelig måde at sige tak til licensbetalerne for deres støtte ved at købe licens
Det er trods alt dem der er med til at holde VMAN i gang


Personligt var jeg lidt ligeglad med AWARDS var aldrig tæt på at være i betragning eller noget og gik ikke op i at komme det, det har aldrig været derfor jeg har spillet,

ville personligt altid vælge en julekalender over Awards.

Gudenå FC (Blaki er god) 6. december 2020, 21:02
FC Bombe Bombe sagde:
Jeg ser Julekalderen som en hyggelig måde at sige tak til licensbetalerne for deres støtte ved at købe licens
Det er trods alt dem der er med til at holde VMAN i gang


Personligt var jeg lidt ligeglad med AWARDS var aldrig tæt på at være i betragning eller noget og gik ikke op i at komme det, det har aldrig været derfor jeg har spillet,

ville personligt altid vælge en julekalender over Awards.
Ja jule kalender er mere for alle

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 6. december 2020, 21:14
Jeg er også rigtig tilfreds med julekalenderen...
Men ærger mig stadig over at vi ikke får kåret
årets manager, og bedste handelsklub !
Og bedste nybegynder.. smiley
Det betyder rigtig meget for nogle klubber og
de har nærmest arbejdet på det et helt år..
Så timingen er dårlig, som jeg ser det.. Det skulle
være meldt ud for længe siden..
Mvh Per

FC Bombe Bombe (Chill) 6. december 2020, 21:28
Pers LØVER sagde:
Jeg er også rigtig tilfreds med julekalenderen...
Men ærger mig stadig over at vi ikke får kåret
årets manager, og bedste handelsklub !
Og bedste nybegynder.. smiley
Det betyder rigtig meget for nogle klubber og
de har nærmest arbejdet på det et helt år..
Så timingen er dårlig, som jeg ser det.. Det skulle
være meldt ud for længe siden..
Mvh Per
Jeg følte lidt Awards ofte var lidt en lukket klub, kun for de bedste 20-30 managere
og for de nye som råbte højeste ved at være aktiv i forummer

Men måske det bare er mig der tænker sådan

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 6. december 2020, 21:32
FC Bombe Bombe sagde:
Pers LØVER sagde:
Jeg er også rigtig tilfreds med julekalenderen...
Men ærger mig stadig over at vi ikke får kåret
årets manager, og bedste handelsklub !
Og bedste nybegynder.. smiley
Det betyder rigtig meget for nogle klubber og
de har nærmest arbejdet på det et helt år..
Så timingen er dårlig, som jeg ser det.. Det skulle
være meldt ud for længe siden..
Mvh Per
Jeg følte lidt Awards ofte var lidt en lukket klub, kun for de bedste 20-30 managere
og for de nye som råbte højeste ved at være aktiv i forummer

Men måske det bare er mig der tænker sådan
Synes nu det var meget hyggeligt, også selvom jeg aldrig selv har været tæt på at blive nomineret smiley

Bjørnholt FC (And then what) 6. december 2020, 21:36
Kyoto Okami FC sagde:
FC Bombe Bombe sagde:
Pers LØVER sagde:
Jeg er også rigtig tilfreds med julekalenderen...
Men ærger mig stadig over at vi ikke får kåret
årets manager, og bedste handelsklub !
Og bedste nybegynder.. smiley
Det betyder rigtig meget for nogle klubber og
de har nærmest arbejdet på det et helt år..
Så timingen er dårlig, som jeg ser det.. Det skulle
være meldt ud for længe siden..
Mvh Per
Jeg følte lidt Awards ofte var lidt en lukket klub, kun for de bedste 20-30 managere
og for de nye som råbte højeste ved at være aktiv i forummer

Men måske det bare er mig der tænker sådan
Synes nu det var meget hyggeligt, også selvom jeg aldrig selv har været tæt på at blive nomineret smiley
Samme, det er da self dejligt at se folk er glade for den hjælp som man nu kan bidrage med i form af den nominering jeg fik som årets mest hjælpsomme, men det er sku mere hyggen i det hele som gør det for mig

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 6. december 2020, 21:44
FC Bombe Bombe sagde:
Pers LØVER sagde:
Jeg er også rigtig tilfreds med julekalenderen...
Men ærger mig stadig over at vi ikke får kåret
årets manager, og bedste handelsklub !
Og bedste nybegynder.. smiley
Det betyder rigtig meget for nogle klubber og
de har nærmest arbejdet på det et helt år..
Så timingen er dårlig, som jeg ser det.. Det skulle
være meldt ud for længe siden..
Mvh Per
Jeg følte lidt Awards ofte var lidt en lukket klub, kun for de bedste 20-30 managere
og for de nye som råbte højeste ved at være aktiv i forummer

Men måske det bare er mig der tænker sådan
Jeg ved ikke om du er den eneste der tænker sådan... Men det var jo stadig
alle der skulle nominere, og stemme, selvfølgelig er det for de få at blive årets
manager hvert år.. Men du ville også kunne få chancen senere hvis du er
dygtig nok smiley
De nye skulle selvfølgelig nok gøre opmærksom på sig selv.. Eller blive frem-
hævet af andre der havde bemærket deres præstation.. Men stadig skulle der
altså også en præstation til for at de kunne opnå de stemmer der valgte den
bedste nybegynder.. smiley
Jeg vil savne den debat det skabte på forum hvert år..
Mvh Per
Besvar